Nyt vois joku asevelihinnalla myydä mulle jonkun boksin vai tilaanko elektrosavulta iStick 30W :thinking:
Printable View
Nyt vois joku asevelihinnalla myydä mulle jonkun boksin vai tilaanko elektrosavulta iStick 30W :thinking:
Otatko lainaan ?
Sulla on vaan niitä 300 watin bokseja, 270 wattia liikaa :lol:
En minä mitään arvokasta halua ku paskon/hävitän sen kuitenkin :blushing:
Pitää seurata myyntipalstaa, nyt ois nimittäin ihan semmonen fiilis että vois jonku halvan boksin hommata.
Pistät ässä myyntiin sen modin, ostat tuotoilla sitten jonkun 200 watin boksin :D
Mitä vi**ua, pakastealtaasta [emoji22]
Korv Görans kepappi tulee vartaasta, ei altaasta! Eikä oo mitään karvakepappia, kehittäjä tuolta psaaren puolelta. Myynyt kyl lafkan sittemmin mut hyvvee :)
Psaaressa varmaan pojilla papiljotit päässä kun varrasta vääntävät, pärre och hans [emoji33]
Eiköhän se pakastealtaan kebabikin ole siitä vartaasta tullut, se on vaan pakastettu :D
Mikäköhän hinta tuolle Sigelein boksille tulee? Viiskymppiä ois tuo iStick 30W elektrosavulla.
Kutosella alkaa Puffin ketjun mukaan Sigelein boksin hinta. 69,95e siis :lol:
Ite ainakin meinasin hommata työ modiksi joko sigelein tai ipv minin. Sitten maaliskuussa palkitsis itteänsä fulgoriksella.
Kuinkas toi clouporin 30W?
Just katoin Cloupor Mini 30W:tä Finnvapelta, 48,50e. Tosin ei oo varastossa...
Mul olis paavo tossa akussa myös 20x1 jengat :) ihan vaa misteriä ajatellen [emoji85]
Löytyy myös hybbe ja 510-hattu [emoji13]
E : ota se sigge et pety
Kiitos mutta kieltäydyn :D