itse en oikeestaa jaksa lähtee festeille ku ei siel sillee erikoista ole.
pöhlä mutta silti positiivinen.
Printable View
itse en oikeestaa jaksa lähtee festeille ku ei siel sillee erikoista ole.
Joo en mäkään sinne ole menossa kun ei siellä mulle enään ole mitään. Linnanmäelle mennään huomenna koko perheen kanssa.
Jep :D Mad Men oli tosi hyvä sarja, vastikään katsoin viimeiset kaudet. Tuo zubizubizuu oli sellainen, että mies on vieläkin aivan lumoutunut siitä ja bongaa sen biisin siitä jostain mainoksestakin jatkuvasti.
Ja tässä kunnon ranskalaista huokailumusiikkia :lol:
https://youtu.be/rp7mamCpdcc
Hienoo... venetsialaiset viikonloppuna ja myrskyä luvanneet 😣
Kunhan ei tuu Venetsiaa koko Kokkolasta!
Se myrsky tullee olemaan luokkaa tuuli 8 m/s ja muutama tippa vettä jos sitäkään.
Onkohan singpostilla lähes suora yhteys suomeen, kun yhen päivän aikana saavat paketin suomeen. Muutenkin melko nopiaa, kun 3 päiväs tilauksesta ulkomaan teinaalissa. Nyt toki matkanteko viivästyy huomattavasti
Mulla tuli tällä viikolla singaporen kautta paketti aikaisemmin suomeen kuin puolasta,vaikka samaan aikaan tilattu. Silti polakkien paketti otti loppukirin ja tuli tiistaina ja fastteciltä tänään.
Samaa mieltä ilmatieteen laitoksen kanssa on kyllä Meteoalarm - severe weather warnings for Europe - Mainpage
Just iltalenkin tein koiran kanssa ja jumalauta kun oli sammakoita. En laskenut niitä mutta peukalonkokoisia varmaan lähemmäs 50 kpl ja pari isoa oli jalkakäytävällä. En ole koskaan vastaavaa nähnyt. Rupisammakkona muitten joukossa :D.
Etelässä vieläkin foreca näyttää 8-10 m/s. Ilmatieteen laitoksen ennuste samaa mutta varoitukset sitten liki 20 m/s. Huomennahan sen näkee sitten lähtikö hattu päästä vai ei :D.
Tai siis tänään. Nythän on jo lauantai.
vähän on tuullu ei paljoo. tuntuu että enemmän myrkskyää ihmisten päässä ku on perjantai. perkule en tajua miks pitää ihmisten ikkunoiden alle tulla huutamaa