Mulla on egripissä kiltaa! Eli coumarin pipe tobacco.
Loistava duunineste, hyvää, eikä jää haisemaan.
Printable View
parit kivenheitot tästä Kivimaan kulmille:)
Nykyisin kun kaikki tupakat haisevat nenään Tuhkakupille. Klaani ja Kilta tekevät poikkeuksen.:unsure:
Ässä Piiputtelee Dripperillä..:lol:
On muuten karkkipussien koot hieman muuttuneet, muistelisin että ysärillä ne oli jotain 120g? Esim. ässämix tai aarrearkku pussi. Nykyään karkkipussin normaalikoko 400g. :blink: Jossain hyllynpäädyssä sitten niistä karkkipusseista "pienet" 180g versiot nimikkeellä fazerin parhaat tms. niin kuin ne olis jotain erikoispusseja. Ei ihme että kakarat nykyään vähän hyperaktiivisia jos ne vetää melkein puolen kilon karkkipusseja. Mä vedän yleensä tollasen 180g pussin kolmessa erässä, joskus harvoin kahdessa ja kyllä on jäätävä makeaäklö. :D Sokerilimsat on mun pahe, sitä kykenee kyllä juomaan vaikka 1,5 litran pullon. :angel:
Ei kuulosta edes isolle määrälle, tuo 600g ilta. Ihan normi namit, jos niitä haluaa.:laugh:
Minttupirtelöö oli pakko kokata. Hywwee.:p
Mintusta tuli mieleen kun kerran nostalgisella tuulella oon että Vesseli minttukaakao oli ihan parasta. Miksei sitä voi enää olla. :crying:
Sekottelee vaan Minttukaakaon. Hyväähän se. Minttusuklaata välillä, mut pikkuisen makeeta. Ei jaksa ku päivän pari Höyrytellä.:unsure:
No se oli vähän liioittelu, viime perjantaina ostin etiketin mukaan 280 grammaa irtokarkkeja ja niistä on vieläkin syömättä ainakin se 100 grammaa.
Ilmankin, aina kerran viikossa pääsee Pieru. Eipä nuo karkit mitään pieruta.:)
Dodii tuli piha tökittyä lumesta
Tarvis varmaankin koneeseen vaihtaa öljyt kun tikku oli sen verran "tervassa" :)