Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Fittann, ei oo paljo alkkia enää jäljellä. 12keekua ja 05 liskari :/
Pakki sekaisin kolmatta päivää ja muutenkin ketuttaa useampi asia, mutta ei jaksa luetella! Sekin ketuttaa... :(
Ärsyttää, kun on tässä vuosien varrella leipääntynyt ihan älyttömästi työhön. Tai loppuviimein kai suurin leipäännyttävä tekijä on eräs esimies. Vuodesta toiseen lapsellinen käytös ja idioottimaiset jutut. Alkaa toden teolla jo 7 vuoden jälkeen tympäsemään. Ehkä ensi syksynä vihdoinkin alottaisi opiskelun taas uudelleen.
12 vuotta samaa duunia. Mulkkuja tulee, mulkkuja menee, vain jäärät jää. :D
Tarinan opetus: Onni löytyy tekemällä ja kärsivällisyydellä. Yleensä, jos juokset sen perässä, se tuppaa vain juoksemaan kauemmas.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Anaalitunkki
Ärsyttää, kun on tässä vuosien varrella leipääntynyt ihan älyttömästi työhön. Tai loppuviimein kai suurin leipäännyttävä tekijä on eräs esimies. Vuodesta toiseen lapsellinen käytös ja idioottimaiset jutut. Alkaa toden teolla jo 7 vuoden jälkeen tympäsemään. Ehkä ensi syksynä vihdoinkin alottaisi opiskelun taas uudelleen.
Eikait me vaa olla samass duunissa ku ihan niinku mun suusta toi :O
Mul alkaa akku loppuu ja ukos o virtaa iha helvetisti...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Miten filosofista
Asian ytimessä. Se tosiaankin ON filisofista, mutta kaikki tietävät, miten filosofian käy, kun se törmää todellisuuteen.
Se herää peppu kipeänä puskasta.
Ei vittu, sanokaa mul äkkiä joku biisi mil saa sykkeet tkas, meni maailma liia surulluseksi nyt ku alkoin kelaan kaverin kuolemaa ja humalas ku helvetti..
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
Primus - tippytoes
Kiitos!! Bobmarley tyylistä, sykkeet tasaantuu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Maskotti
Ei vittu, sanokaa mul äkkiä joku biisi mil saa sykkeet tkas, meni maailma liia surulluseksi nyt ku alkoin kelaan kaverin kuolemaa ja humalas ku helvetti..
http://www.youtube.com/watch?v=z_ANej3EpbU
Tai sitten....
http://www.youtube.com/watch?v=XTaNI8fSFYg
@yakyosei toi viika video. Alkoi hymyilttää. Hauska ja kiva, kiitos :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
12 vuotta samaa duunia. Mulkkuja tulee, mulkkuja menee, vain jäärät jää. :D
Tarinan opetus: Onni löytyy tekemällä ja kärsivällisyydellä. Yleensä, jos juokset sen perässä, se tuppaa vain juoksemaan kauemmas.
Sama juttu 12 vuotta eikä suotta, jos jollain saisikin ne mulkut pois, niin olis taas töissä mukavaa. Onneksi on vielä vuorotteluvapaata jäljellä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Maskotti
Eikait me vaa olla samass duunissa ku ihan niinku mun suusta toi :O
Tjaah.. Enpä tiedä. :D Hauska kuulla etten ole ainoa leipääntynyt. Taas tarttis lähteä iltavuoroon "kärvisteleen".
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Anaalitunkki
Sama juttu.. Esimies ja työkaveri nuolee toistensa perseitä minkä kerkeää. Oo siinä sitte 4 hengen tiimissä vähiten koulutettuna ja huonopalkkaisimpana... Ajattelin kans opiskelua mutta ei hajuakaan mitä opiskelisin. Pakko tuolta on pois päästä.
Olen siis todella uupunut.
Ei kun opintovapaalle sitten vaan!
Noissa nuoleskelijoissa tuppaa olemaan se huono puoli, että ovatten myöskin kalveja ja yleisiä paskanpuhujia. Jos "ikävän, mutta asennekorjaavan" työtapaturman mahdollisuutta ei ole ja ignoroida ei enää jaksa, niin karkuun vaan, jos siirto toiselle osastolle ei onnistu.
Teoriassa, siis. Jos on lainaa, on myöskin optiot suht rajatut: lotto, naida rahaa tai kuolla.
Lisättäneen sen verta, että ei ole hyvä tahi reilua YHlle joutua haaskaamaan voimia siihen, että pystyy tekemään töitä varsinaisen työnteon lisäksi,
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Lisättäneen sen verta, että ei ole hyvä tahi reilua YHlle joutua haaskaamaan voimia siihen, että pystyy tekemään töitä varsinaisen työnteon lisäksi,
Aika karseeta toivoo, että työkaveri tukehtuis siihen kultalusikkaansa... Mut toivon kumminki. Hyvähän sen on ku on saanu opiskella ittensä huipulle asti ilman huolen häivää. Taitaa sitä vaan ketuttaa että pää ei kestä oman koulutuksensa vastuuta ja purkaa turhautumistaan muhun. Siis tää työkaveri on korkeammin koulutettu kuin esimiehemme. Silti joutuu tekemään samaa työtä ruohonjuuritasolla mun kanssa.
Välillä tuntuu, että pitää varmaan hankkiutua raskaaksi ihan vaan sen takia että pääsis äitiyslomalle ja hoitovapaalle...
on ihan eri asia oikeasti osata hommansa kun että ne on luettu jostain kirjasta mutta persettä nuolemalla pärjätään.
helvetin usein oon huomannu et esim. autokoulu on näille kirjatoukille aivan ylivoimainen paikka.
kirjallisissa kyllä loistetaan kun se on sitä tuttua pänttäämistä sisäistämättä tavuakaan mutta sitten se kotteron/mopon hallinta :D
eihän siitä tuu hevon v..tua kun pitäs nyt itse ajatella ja sitten vielä herran jumala tehdä ihan omin pikku kätösin.