Vs: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
jaa tää tuli PuuCeelle sit vihdoinkin, harmi et hakkasin läpi X0lla aikoinaan. kyseessä on vanha peli, mutta upea sellainen.
pakkohan se Lemmyn takia oli vetää läpi. ;)
Tottakai. Itse ainakin ostin, nyt kun saa -25% pre-purhacena ja mahdollisuus viel ottaa soundtrack mukaan :D Eikä ees oo pahan hintainen, ku soundtrackin kanssa 17,24€.
E: Ei kannatakkaan innostua tosta soundtrackistä. Ei sisällä kuin peliä varten tehdyt musiikit...
Sori kun sotkin peliketjun mut oli ainakin PS3 mainittu :P Ei auttanu mokkulan laitto oletusyhteydeks, silti yrittää tonne AirStationiin. Vittu antaa olla kun en näistä enemmän tajua, johan täs on viikko yritetty. (saa siirtää Rage-ketjuun)
Ja ton viikon vanhan GT5 Academy Edition -pelin voisin myydä tai vaihtaa johonkin GTA -tyyliseen peliin. (20€ ja PS3, ei koodia käytetty)
league of legends peli seuraa? yv jos löytyy
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
Täällä yks, ihan pari päivää sitte aattelin et pelais.
Killian servulla.
Kohta 400h bäfää mätetty ja yhä on hyvä fiilis tästä pelistä. Onhan tuo hieman tökkivä toisinaan, mutta kyllä siitä silti irti saa sen hauskuuden. Pleikalle kertynyt kasa pelejä, joita ei enää jaksa pelata...onneks ne saa suhteellisen helposti myytyä. Katselen just kasaa kirjekuoria, jotka pitäisi postittaa kun töistä pääsee. Mielenkiinnolla odottelen, mitä tuo PS4 tuo tullessaan...
Mä katsoin eilen (siis tän päivän puolella) yhdeltä yöllä alkaneen parituntisen PS4-julkistamistilaisuuden. Oli vaan pakko. :D Takaan ja alleviivaan että tilaan tuonkin konsolin kunhan saavat sen meille myyntiin. Miten mediassa on ollut puhetta että PS3-pelit eivät toimisi tuolla uudella pleikalla? Mielestäni juurikin sanoivat julkkarissa että pyrkivät saamaan kaikkien aiempien versioiden pelit toimimaan tuossa uudessa myllyssä.. tai sit ymmärsin jotain totaalisen väärin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Pleikalle kertynyt kasa pelejä, joita ei enää jaksa pelata...onneks ne saa suhteellisen helposti myytyä.
Pistä vaan listaa hintoineen ni josko tärppäis. Mä oon niin oldschool ettei tarvi uusimpia pelejä olla..Mut GTA5:den ostan heti ku tulee :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
Pistä vaan listaa hintoineen ni josko tärppäis. Mä oon niin oldschool ettei tarvi uusimpia pelejä olla..Mut GTA5:den ostan heti ku tulee :)
En viitsinyt spämmätä myyntejä tänne, joten laitoin YV:tä sulle...toisella foorumilla on näkyvissä ihan julkisesti kun siellä saa myydä myös muitakin tuotteita kun pelkästään höyryttimiä.