-
Vs: Mitä höyryttelet juuri nyt
Tänään tulleita Flavour Arts makuja testailen. Aika hyvältä pohjalta tuntuu. Pohja sotkettu Peleonin peruslitkuista. Bergamotte, 2 tippaa/2 ml: Ihan höyryteltävä. Välillä jopa liköörimäinen aistimus. Ei kuitenkaan täyteläinen. Mietintä jatkuu. Mitä lisäksi?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
mangroovie
Captain Jackin käräyttämiä makunystyröitä neutraloi Halon Prime 15.
Freedom Juice ja välillä Smooth 8 ,18mg Halo.... :D
-
No.....wizardilta tilasin "ego T" startterin ja 24 mg kookos litkua, kun ajattelin , että sitä ainakin laarista löytyy. Kovaa kamaa, en kyllä kookosta löytänyt ja nikkarit meinas pysäyttää pumpun.
Ajelin paljon parjattuun GreenSmoke myymälään ja ostin pullon mentholia ja mansikkaa. Blandasin fifty sixty tuohon wizmix kookokseen molemmat ja täytyy sanoa, että kiva maku pokkaa pelatessa....
KP
-
Tänään lähti Easy Liquidin Green Mint 24mg:nen kokeiluun.Tuntuu olevan aika mukavan raikas maku ton Pink Spotin Baileys Coffeen 18mg:sen jälkeen.Muutenkin tuntuu toi 24mg:nen sopivan paremmin mun tarpeisiin.Latasin tavarat uuteen cartoon ja onpas taas paljon parempi.Entinen carto oli viikon käytössä ja alkoi tuntua etä saa vedellä posket lommolla että saa savuja.Eli mulla ainakin meni entinen carto jokseenkin tukkoon noin viikon käytön jälkeen. http://www.ecigwizard.com/shop/en/ca...artomiser.html
-
Peleonin Turkish Blend 11mg.. njam!
-
Pehmeä PSV:n English Toffee 18mg. Miellyttävämpi tuttavuus pariin edelliseen kokeiluun nähden, pinnoja 8-/10.
-
Wizard mixin 16mg vanilja.. :)
-
Pink spot vaporin Blu spottii 18mg
Tänää tipahti luukusta paketti, jossa oli ensimmäinen atomaiserini ja siihen nestepatruunoita, paljon kivempi höyrytellä nuilla kuin kartoilla.
-
Wiz Mix coffee 24 mg ja kyllä maistuu ainaki mulle :antismoke:
-
Liberty flights RY4 maustettuna velhon Energy cow:lla. Ja on hyvää.
-
Ei ole tarkkaa käryä mitä tavaraa tuo tuossa tankissa on mutta voisin veikata että jagerbomb + energycola by meikä :D
-
Nyt höyryää Peleonilta tilattu Mocca Coffee 24mg, Poltteluvälineenä 1000mAh Joye eGo-T USB battery+Dual Coil Tank. Mä ainakin tykkään kovasti.
-
Peleonilta tilattua Joyen 18mg VG mentholia sotkettuna 18mg VG D-minttiin. Itsekseen menthol on aika keinotekoinen, mutta mintun kanssa sotkettuna toimii erinomaisesti.
-
Moro,
Jamaican me grazy 24mg, buzz pron vauhtipyörää käännellen :D.
-
LF:n RY4:ää tuliterällä eGO-T:llä!
Hitsipimpula mikä laite verrattuna toho 510 rääpäleeseen!!! WOW!
Harmi ettei ole muita makuja tällä hetkellä. Iso puteli tota RY4:ää 14mg vahvuudella.
Paketti tulossa briteistä, kaikkea kivaa ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vaporaattori
LF:n RY4:ää tuliterällä eGO-T:llä!
Hitsipimpula mikä laite verrattuna toho 510 rääpäleeseen!!! WOW!
Harmi ettei ole muita makuja tällä hetkellä. Iso puteli tota RY4:ää 14mg vahvuudella.
Paketti tulossa briteistä, kaikkea kivaa ;)
Onkos näissä eri firmojen RY4:ssa miten suuria eroja? Itse tilasin alotus paketin mukana wiz mixin RY4:sta kun sitä kaikki niin on kehunut palstoilla mutta en kyllä itse siitä mitään hyvää löydä :D Ja 24 mg litkua siis.
Ja Pink spot Big red 18mg käryää :)
-
Halon Freedom Juice 18mg, Paras Chesterfieldiä/Mallua muistuttava suht. neutraali maku tähän mennessä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
J.S
Onkos näissä eri firmojen RY4:ssa miten suuria eroja? Itse tilasin alotus paketin mukana wiz mixin RY4:sta kun sitä kaikki niin on kehunut palstoilla mutta en kyllä itse siitä mitään hyvää löydä :D Ja 24 mg litkua siis.
RY4-valmisteiden välillä on huimia eroja, toiset ovat kuivakkaa yrttiblendiä ja toiset jotain toffeen ja tupakan väliltä. Kyseinen neste, oli se sitten minkä valmistajan tahansa, jakaa kyllä mielipiteet kovin vahvasti. Toiset rakastaa, toiset vihaa. Taitaa nuo Wiz Mixit olla dekangin nesteitä, jos en ihan väärin muista, ja ko. valmistajan nesteet ei ehkä sieltä laadukkaimmasta päästä enään nykyään ole. Dekangilla on ollut joskus aikanaan jo legendaksi muodostunut RY4, mutta jotain tapahtui ja he menivät vaihtamaan reseptiä, nykyään Dekangin RY4 on aikamoista pahvia. Jos kiinnostaa sen hyvän RY4:n metsästys, kannattaa tutustua tähän ketjuun: http://www.e-savuke.com/forum/e-nest...ys-884.25.html <-- tuolla on hyviä vertailuja eri valmistajien varsioista.
-
Blue spot 24mg bogen cartosta! Ihan hyvää on!
-
PSV:n pirteä sitruspommi Bikini Martini 18mg, pinnoja annan 8.5/10.
-
DV:n Cranberryä omaan liemeen sotkettuna (25/75 PG/VG, on aikas tahmeeta) 7,6 voltilla Bombshellistä mega dcc:llä.
Jännä juttu, Bogella ja 4 voltilla maku ei tullut esiin, mutta 7,6 voltilla olikin sitten jo sen edestä. Hyvää on, mutta epäilen makua turhan hentoiseksi ilman isoja annoksia pienemmillä volteilla.
Tai sitten mun makuaisti on huono.
-
6mg USA Mix 701 sikarilla... ja hyvää on :smoke:
-
Olin jo 18. lokakuuta tilannu ecigiltä mm. RY5 nestettä 12mg vahvuuksilla mutta jostain syystä se oli jääny kokeilematta tonne mun nestevarastoon lojumaan... eilen huomasin sen :D ...no oon nyt 2päivää sitä drippaillu tossa ja oon kyllä ihan tykänny siitä, maku on mun makuun aika jännä mut silti hyvää :) ...mä koen ton maun aika hauskasti jotenki sillain että tossa kun vetelin oikeen syviä ja rauhallisia henkosia niin voin kuvitella et samanlaisen makuelämyksen saa jos laittaa suun täyteen rusinoita ja sinne sekaan mustikoita maustumaan :D
-
-
Tykkään lukea käyttäjien kokemuksia nesteistä ja niiden perusteella eilen tuli Vermilion Riverin Florida Citrus Explosionia & Kentucky Applewoodia luukkuun.
Eikä oo tarvinu pettyä. Florida Citrus Explosion maistuu turhankin hyvin :smoke:
-
DCT:ssä pg glykoolia ja red label mlbro. Nicot on loppu.
18 pvä tilasin easy e-liquidista
Eipä oo kuulunu eikä näkyny.
Maileihinkaan ei vastaile tuolta. :'(
-
XO - Caramel Apple Pie 18mg drippaamalla
meh
-
Mitä höyryttelet juuri nyt
Täytyy nyt hieman muuttaa aiempaa mielipidettäni Libertyn XO Café Brasilianosta. Mainitsin sen kuivattavan suun niin tehokkaasti, ettei pysty höyrytteleen. No nyt on litku saanut olla rauhassa reilun viikon ja ajattelin aamulla kokeeks maistaa. Sehän oli muuttunut kummasti ja parempaan suuntaan! Ei kuivannut suuta enää lainkaan ja makukin oli (edelleen) kohdallaan. Sitä tässä on sitten pössytelty koko päivä.
-
UK ELiquid Fresh Mintia kaadettu tyhjään pulloon noin 4ml ja siihen 5 tippaa carmolista, mielenkiintoinen maku ja nuhakin tuntuu juoksevan karkuun. Toisessa laitteessa jageria 24 mg.
-
Buzz Pro:ssa tankkikartossa Vermilion Kentucky Blend ja Applewood sekoitusta, ja Lavatubessa PSV Blueberry Mojito.
Tuo Vermilion sekoitus maistui "ruokasavuinakin" erinomaiselle.
-
Vaimo on kieltänyt Jenkkitupakkanesteiden pössyttelyn kotona, koska ne todella haisevat voimakkaasti ja useimmiten pahalta - olen kyllä samaa mieltä. Kaikkein pahin on Totally Wickedin Patriot Rangen Mörlbörö - aivan hirveä spurgun varpaanvälin haju.
Toisaalta, vaimo on nyt pikkujouluissa, lapsi nukkuu, edessä on Sandels III, joten olen uhmakas ja latasin kartoon Halon Torque 56:sta jota pössytellään Lavatubella viiden voltin tuntumassa. Kapinaa!!! (kohta tuuletetaan).
-
Nyt höyryää jagerbomb 16mg ,vkl kunniaksi carto-tankin ja lavatuben myötävaikutuksella woluumia on 4.8 ja maku on aiiikas herkullinen ;)
-
Jagerbomb 18mg + smok 5ml carto + KGO akku :smoke:
-
Välimaisti Jääkäriä dual coilista ja kohta taas jotain muuta Budilla. :antismoke:
-
Höyryttelen tässä musiikkia kuunnellessa näitä sikarijuttuja. Sekotin peleonin havanna cigaria 18 mg ja joytechin cigaria 0 mg lientä suhteella 2/3 havannaa ja 1/3 joytechia, maistuu mulle hyvin. Ei kuitenkaan korvaa aitoa sikaria, mutta tän avulla pystyy olemaan ilman.
-
Superseosta, jossa on pohjana itse sekoitettua metholitupakkaa (ei maistu kovinkaaan paljon metholille) ja lisäksi saman verran Ruyania ja minttutupakkaa. Nikotiinipitoisuus on yli 30mg/ml
Raikasta, makean tupakkakaista ja vahvaa
-
Decadent Vapours Mentholyptus 18mg. Ei maistu juuri miltään, mutta kurkkutuntuma on niin viilee että seinät jäätyy :)
Suuhun jää sellainen raikas tunne. Poskisavuthöyryt kirvelee silmissä... tätä pitää humuttaa työkaverille joka ei höyrytä kuin mentolia.
-
Bogen cartossa porisee oma mix 4,5 Voltilla, elikkäs:
1/3 WizMix - Juicy Peach 16mg (oli niin mautonta, että joutu miksailee seuraavilla nesteillä paremmaks)
1/3 Decadence - Apricot 18mg
1/3 Vermillion River Range - Hard Lemonade 15mg
Ihan toimiva hedelmäpläjäys. :smoke:
-
welholta tilattu usa mix 24mg, ensin tuntui että voi vi....u mitä kakkelberii, mut nyt ehkä parasta mitä oon maistanu. Taisin jäädä tähän koukkuun ja toissapäivänä haukuin liemen huonoimmaksi mitä oon ikuna maistanu, näin se vaan mieli muuttuu.
-
Tankissa Joyetec omena, jossa seassa Peleonin melonia 10%. Omena oli ihan mauton, mutta nyt on esanssinen hunajamelonin maku heti. Tänään ei tosin maistu oikein mikään, jopa aito RY4 tuntui huonolta aiemmin ja Blue Spot tökkii. Onkohan tässä pakko kokeilla absintit tai persikka viimeisenä oljenkortena.