missäs kulmilla se NortinNatsa pyörii sitte?
Printable View
missäs kulmilla se NortinNatsa pyörii sitte?
Pohjois-Helsingissä, enimmäkseen. Vaihtelevassa määrin keskustan tuntumassa.
Eilen n. klo 16:40 hämeentiellä (hki) tummahiuksinen herrasmies bongattu valkoisen farmarin pelkääjän paikalla varmaankin provari ja joku meshivehje kädessään.
Höyryäjiä bongattu satunnaisesti. En muista tarkkoja aikoja enkä päiviä, mutta mm Kaarinan mustin ja mirrin yhdellä asiakkaalla pullotti ilmeisesti ego taskusta (Vaimokkeen huomio). Pari päivää sitten taas Kaarinan Nesteen liikennevaloissa autossa höyryäjä, laitteesta ei tietoa.
Myöskin Turun keskustassa torin kulmalla nähty monesti sama(?) mies, jolla diablon näköinen laite.
Kaarinan nesteen valoissa saattanut olla minä kun työmatkalla kuljen siitä.
Suunnilleen viimeiset kaksi vuotta harva se aamu Pasilan asemalla Lepuskin suuntaan menevään junaan klo 6.12 on tullut mieshenkilö, joka höyryää (ennen kärysi) junaa odottaessaan. En ole viitsinyt tuijottaa laitteistoa...
Mut saattaa myös bongata turku-kaarina akselilla. Yleensä genesis-hybridi kätösissä.
Se olin mä!
Tänään iltapäivällä apteekki- ja kauppareissulla. Eivät muuten myyneet mulle ruiskuja ja neuloja. Vaikka näytin vehkeenkin mihin olisin niitä tarvinnut. :p
Nainen egotikun ja clearon kera. Itiksen cittarin ulkoovilla 3min sitten
Hei sinä mieshenkilö tänä iltana/yönä Seinäjoen Stillarissa! Omistit mustan Lavatuben ja carto+tankki -yhdistelmän. Maisteltiin yhdessä nallea sekä jamaicaa ja turistiin niitä näitä. Kuka olet? Nimim. Tarkkasilimäänen Seinäjoelta.
About viikko takaperin ennenjälkeen puoltapäivää malmilla joku naaras ego+clearo...
LSvap telkkarista :cool:
Heti alkuspiikissä tais olla Waparin boxi kädessä... :D
Oliko?? !! Joku tuubi oli telineessä työpöydän ääressä..
Istuin linkassa, tampereen läpi ajaessa nuorehko mies bongattu ego+clearo handussa (CE5 ilmeisesti) 'international early education centerin' vieressä. Musta takki ja vaaleat hiukset, tais olla takin alla jotain harmaata hupparin tapasta mutta vilahti niin äkkiä etten varmaksi mene.
E: Ja tämä siis ~3min sitten.
Helsinki, Pihlajamäki, tänään 15:30. Nuori mieshenkilö lussutti jonkun sortin höyrystintä kulkiessaan niiden kahden hautaustoimiston välistä. Tuntomerkit: musta pipo ja rotsi, silmillä lasit, olalla laukku. Tulin vastaan ruskean lintukoiran kanssa. Olit askelluksen nopeudesta päätellen matkalla dösärille.
Kuopio, Tutkimuskeskus Neulanen, tänään klo8:05. Sinä lyhyttukkainen miäs, joka käppäilit pääoville ego(?)+ce-tyyppisen clearon imun siivittämänä, oletko voorumilaisia? Et huomannu, mut olin siinä vierasparkissa autossa itse höyryämässä...
Tänään, Helsingissä, Kauppakeskus Ruoholahti hieman klo 20 jälkeen.
Nuori jantteri jonkin hopeisen laitteiston (Vamo/LT kenties?) + tankin kanssa kädessä. Valkoinen pusero / musta lippis + salikassi. Foorumilaisia?
Taasen Ruoholahden Kauppakeskuksessa, pariskunta laittoi höyryksi kun autosta pääsi ulos (stalkkasin senkin, musta MB CLK?), molemmilla mustat hiukset ja rokkityyli. Mieshenkilöllä näytti olevan VMax tai ZMax mustana + tankki. Bongattu joskus 18 aikoihin.
Voorumilta?
Alavudella kaartin risteyksessä eilen about klo 20.50-20.55 joku pieni vaalean sininen(?) auto, jossa nainen ratissa ja mies apukuskin paikalla. Mies höyrysi jollain, en nähnyt yhtään että millä.
Tänään kebabbilasta lähdös joskus 18-19.00 välillä sama auto sairaalalta päin matkasi samaisen risteyksen suuntaan ja naikkonen höyrys yksin jollain.
Lauantain ässä matsissa hallilla bongattu pari höyryttäjää, eka egolla ja clearolla ja toka herasmies vamolla ja vivillä.
Itsellä oli roller ja nautilus sekä jantyn piippuhärpäke
Perjantaina muistaakseni illalla Vuosaaren columbukseen käveli ukko sisään yläparkkipaikoilta. eGolla mentiin, metallin värinen akku ja musta ato.
E: niin ja aiemmin haagassa työmaalla, ilmeisesti elementtiporukkaan kuuluva mies veteli jotain aika isoa modia ja taisi olla kartotankki, neuvoit että koolinkia on yläkerrassa ei tarvitse pihalta kantaa mutta ei keritty siinä jäädä itse aiheesta puhumaan :)
Tänään juuri ennen seitsemää bongattu hämeenpuistossa tampereella, cumulushotellin kohdilla kaljupäinen mieshenkilö farkuissa ja ruskeassa takissa. Joku pienempi höyryke, aika hyvin oli käpälän sisässä jemmassa.
Mellunmäen metroasema 2 minuuttia sitten. Miekkonen olisko ollut lavatuben ja bogetankin kanssa naikkostaan vastassa.
Vaasassa vappuna torin ohi ajamassa punainen auto jossa nuorehko mies ja nainen, naisella oli joku modi ja clearo.
Mies Oulun rautatietunnelissa naisen kanssa, mies ilmeisesti Egoa höyrytellen n. 30min sitten.
Roi; oman kerrostalon pihalla ilmeisesti talossamme höyryää useampikin : )
tänään nähty porvoon Plantagen edessä mies höyrytelemäsä tunnistatko itsesi
Lauantaina karhin crossiradalla joku mies höyryttrli pyöränsä vieressä. Pojan kanssa kävelin ohi ja hän huomautti että tuollakin sedällä on vapo :) foorumilaisia?
Helsinkissä Ruoholahdenkadulla noin 12:30 joku herra nautiskeli höyryjä jostain isomman kokoluokan laitteesta jossa oli jotain ehkä sinistä, kuka tunnustaa :) Ite kävelin ohi rölli suupielessä mutta sitähän nyt ei sähkikseksi välttämättä edes erota..
Helsinki, Snellmanninkatu, tänään. Ovi(?)asentaja samalla työmaalla kuin minä höyrytteli jollain eGo:lla tänään aamulla sisäänkäynnin luona. En jäänyt jauhamaan, koska kiire. Tv. hituvirtakaveri
Sitten menee ehkä offtopic mutta roi höyryttelijöitä paljonkin? Pitäskö järkätä joku miitti tännekin päin : )