-
Vs: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Mikäs meni vikaan?
Elikkäs tänään vihdoin tuli uusi setti noita bogen stainles cartoja ja olihan se pakko kokeilla rei'itystä ja lyhennettyyn tankkiin sovitusta. Otin naulan ja vasaran, naputtelin varovasti kunnes kuulu pieni "naks" ja näytti siltä, että olisi hyvä. Varoin menemästä liian syvälle. Noh sitten tankkiin kiinni ja persikat sisään ja muut perus parin tipan tiputtelut jne hoidin. Lavatube nelosella ja ei kuulu mitään?! ravistelin, kastelin, rukoilin jne.. Otin hatsit hyh stna!! maistu suussa ihan oikeesti palanut :)
Huomasin siinä samalla, että jokaisella painaluksella carton sisällä on menossa jokin tulipalo?! :) muuttuu carto oranssiksi kun tihrustaa siitä reiästä.. Nou!.
Lyhyesti: Naputinko liian syvälle sitten kuitenkin?
Olikos muuten myös vinkkejä millä tavalla saisi noi persikat ulos sieltä ja talteen. On senverran vähissä edellämainittu suosikkini :S
Jos ei ole aikaa antaa sen imeytyä tankista cartoon kunnolla niin itse ainakin kastelen carton kortsumetodilla (n.5-10min) jonka jälkeen laitan tankin paikoilleen, ei ole vielä kertaakaan kärähtänyt.
Liian pieni reikä saattaa myös olla syynä :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Mikäs meni vikaan?
Elikkäs tänään vihdoin tuli uusi setti noita bogen stainles cartoja ja olihan se pakko kokeilla rei'itystä ja lyhennettyyn tankkiin sovitusta. Otin naulan ja vasaran, naputtelin varovasti kunnes kuulu pieni "naks" ja näytti siltä, että olisi hyvä. Varoin menemästä liian syvälle. Noh sitten tankkiin kiinni ja persikat sisään ja muut perus parin tipan tiputtelut jne hoidin. Lavatube nelosella ja ei kuulu mitään?! ravistelin, kastelin, rukoilin jne.. Otin hatsit hyh stna!! maistu suussa ihan oikeesti palanut :)
Huomasin siinä samalla, että jokaisella painaluksella carton sisällä on menossa jokin tulipalo?! :) muuttuu carto oranssiksi kun tihrustaa siitä reiästä.. Nou!.
Olikos muuten myös vinkkejä millä tavalla saisi noi persikat ulos sieltä ja talteen. On senverran vähissä edellämainittu suosikkini :S
1) Pistitkö myös muutama tippa sisään cartoon, tai teit muutaman kylmä-vedon? Eli näitkö ilmakuplia ollenkaan? Jos et niin carto ei varmaankaan ollut märkä.
2) Ota drippi pois, vedä varovasti ylä-kansi pois, ja lirauta neste pois tankista johonkin
1) Jeps näin tein. Eli kastoin carton 4-5 tipalla alkuun ja lisäsinkin vielä saman verran, ekojen palojen jälkeen. Myöskin kääntelin ja "ravistelin" cartoa. kaksi kunnon kuiva imasua tuli myöskin tehtyä. Hassuinta tossa on, ettei karto rätise taikka edes inahda..
Juhis. Tuo kortsumetodi ideahan onkin mainio. Miksen heti tajunnut. Siinä ainakin tekee varman päälle homman.
Edit: No nyt alko inahtelemaan, mutta se palaneen maku on jotain kamalaa siellä seassa :) Uutta cartoa varmaan peliin. Vaikka reikä on suht iso niin eipä tule mitään kupliakaan
Edit2: Ei stna nyt tulee höyryy joka reijästä (akkuliitoksesta jne).. Tää o ny hävitty satsi. perhana sentään ku aina kädetän näitten kanssa. Oletteko muuten tenhneet vain yhden reijän?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
FinnVape
Tilasin Bogelta 50mm pitkiä stainless XL cartoja, niiden luulisi sopivan lyhentämättömään DCTankkiin?
JES.... oon yrittäny ettiä 50mm bogeja jazz-piippuun, mutta eipä ole mistään löytynyt... näitä lähtee nippu tilaukseen ihan varmasti kunhan uusi kauppa on pystyssä O0
-
Re: Cartotankit-DCT,Liquinator,J-Tank jne.
Mulla oli 10 reikää aikaisemin ja nyt on 6 reikää.. Ei pääsee kuivumaan :D
kertaakaan ei ole tulvinut.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jema
Mikäs meni vikaan?
1) Pistitkö myös muutama tippa sisään cartoon, tai teit muutaman kylmä-vedon? Eli näitkö ilmakuplia ollenkaan? Jos et niin carto ei varmaankaan ollut märkä.
2) Ota drippi pois, vedä varovasti ylä-kansi pois, ja lirauta neste pois tankista johonkin
1) Jeps näin tein. Eli kastoin carton 4-5 tipalla alkuun ja lisäsinkin vielä saman verran, ekojen palojen jälkeen. Myöskin kääntelin ja "ravistelin" cartoa. kaksi kunnon kuiva imasua tuli myöskin tehtyä. Hassuinta tossa on, ettei karto rätise taikka edes inahda..
Juhis. Tuo kortsumetodi ideahan onkin mainio. Miksen heti tajunnut. Siinä ainakin tekee varman päälle homman.
Edit: No nyt alko inahtelemaan, mutta se palaneen maku on jotain kamalaa siellä seassa :) Uutta cartoa varmaan peliin. Vaikka reikä on suht iso niin eipä tule mitään kupliakaan
Edit2: Ei stna nyt tulee höyryy joka reijästä (akkuliitoksesta jne).. Tää o ny hävitty satsi. perhana sentään ku aina kädetän näitten kanssa. Oletteko muuten tenhneet vain yhden reijän?
Mä en tee reikiä, mä slottaan. Silloin ei vuoda, eikä pala. Välillä olen laiska ja käytän pre-punched cartoja ihan sellaisina kun ne on, mutta joka viidennen imaisun jälkeen pitää ottaa 3-4 "kylmäimaisua" että näkee ilmakuplia tai maistuu heti palaneelle. Joskus pitää jopa ottaa tankki pois modista, pistää sormi yli akkureiän ja imaista erittäin kovaa että näkee niitä kuplia. Ilman moddausta smoktechin pre-punched cartot ovat hankalia ja huonoja :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Mä en tee reikiä, mä slottaan.
..ja mitäs eroa näiden välillä :D ???
-
pki, ihan helvetillinen.
Punchedit ei siirrä nestettä läheskään niin hyvin kuin slotti, ja punchaus saattaa aiheuttaa carton taipumista väärin tehtynä, jolloin muoto muuttuu ja tiiviys kärsii.
Punched = naula, pora, piikki
Slotted = rautasaha, dremel
-
Ja slottaamalla saat myös mukavia yllärimetallihileitä höyryn joukkoon!
-
Ja punchaamalla voit aiheuttaa oikosulun/poikkaista coilin.
Itsellä ei mujua tule, kun sahannut kunnes reunoilta irtoaa. Sitten neulalla napannut ison cartosiivun pois slotista eikun täyttöön [huutomerkki?]
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
pki, ihan helvetillinen.
Punchedit ei siirrä nestettä läheskään niin hyvin kuin slotti, ja punchaus saattaa aiheuttaa carton taipumista väärin tehtynä, jolloin muoto muuttuu ja tiiviys kärsii.
Aijaa.. tätä en tiennytkään.
Kyllä mun 'punched' carto jossa 10 reikää oli ihan tiivis ja melko muodokaskin :D
Mielummin nykyisin hakkaan ne reiät, kuin dremelillä viiltelisin kylkeä auki.. koska dremelillä tulee melko terävä leikkausjälki ja se repii tiivistettä rikki, ainakin omassa käytössäni.
Helpompaa ottaa se vasara ja ruuvi käteen, kuin alkaa kasailemaan dremeliin sopivaa terää ja suristelemaan cartoon sopivaa viiltoa. Mutta edelleen.. makuasioita ja jokainen tavallaan. O0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pki
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
pki, ihan helvetillinen.
Aijaa.. tätä en tiennytkään.
Kyllä mun 'punched' carto jossa 10 reikää oli ihan tiivis ja melko muodokaskin :D
Mielummin nykyisin hakkaan ne reiät, kuin dremelillä viiltelisin kylkeä auki.. koska dremelillä tulee melko terävä leikkausjälki ja se repii tiivistettä rikki, ainakin omassa käytössäni.
Helpompaa ottaa se vasara ja ruuvi käteen, kuin alkaa kasailemaan dremeliin sopivaa terää ja suristelemaan cartoon sopivaa viiltoa. Mutta edelleen.. makuasioita ja jokainen tavallaan. O0
Aivan :) Mulle ei ole ikinä jäänyt teräviä kohtia kun käytän tätä:
http://www.dremeleurope.com/dremeloc...katkaisulaikat
Yritin neulalla ja vasaralla mutta monen ohilyönnin jälkeen päätin lopettaa yrittämistä :) Kokeilin myös porata 1.2mm poranterällä mutta ilmeisesti 1.2mm on liian iso (ja 0.8mm liian pieni ja en omista 1mm poranterää:)) koska se alkoi vuotaa ja gurglata.
Mä yleensä slottaan 5 kartoa joka kerta, joten ei tarvi sitä dremeliä joka päivä ottaa esille.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Yritin neulalla ja vasaralla mutta monen ohilyönnin jälkeen päätin lopettaa yrittämistä :) Kokeilin myös porata 1.2mm poranterällä mutta ilmeisesti 1.2mm on liian iso (ja 0.8mm liian pieni ja en omista 1mm poranterää:)) koska se alkoi vuotaa ja gurglata.
Mä yleensä slottaan 5 kartoa joka kerta, joten ei tarvi sitä dremeliä joka päivä ottaa esille.
Mulla myös tuollainen 'laikka' terä, tosin clas ohlson klooniterä.. mutta olen kai sitten vain kädetön kun mulla jäi aina terävät reunat.
Mun 10 reikää on takuulla enemmän kuin 1,2mm :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Poralla kanssa kerran kokeillut ja vit**** meni, uppoaa tosi helpolla liian syvälle vanuun ja vuotaa kuin seula sen jälkee :-\ Itse käytän bilteman pienoisporakonetta (dremel kopio) ja hyvin toimii :)
E. Niin ja unohtu mainita että käytän poran mukana tulleita katkaisuteriä, tekevät ihan ok jälkeä mutta ovat erittäin heikkoja. Täytyy varmaan laittaa noita dremelin teriä tilaukseen sitten kun nämä mukana tulleet on käytetty :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
juhis
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Poralla kanssa kerran kokeillut ja vit**** meni, uppoaa tosi helpolla liian syvälle vanuun ja vuotaa kuin seula sen jälkee :-\ Itse käytän bilteman pienoisporakonetta (dremel kopio) ja hyvin toimii :)
E. Niin ja unohtu mainita että käytän poran mukana tulleita katkaisuteriä, tekevät ihan ok jälkeä mutta ovat erittäin heikkoja. Täytyy varmaan laittaa noita dremelin teriä tilaukseen sitten kun nämä mukana tulleet on käytetty :smoke:
Meinasin ostaa noita Dremelin alkuperäisiä katkaisuteriä Hong Kong merkkisestä kaupasta, mutta oli sen verran hintavia, että jätin hyllyyn, koska samalla rahalla saa vaikka pari carto puncheria, eikä ole enää riippuvainen sähköstä, Dremelistä, vasarasta, tai naulasta... :D
-
Ite ihan käsin sahaillu tuommosella pikkusella sahalla, mitä näin sähkömiehenä tulee käytettyä. Oikeaa nimeä sahalle nyt en osaa sanoa :D
-
Bilteman timanttilaikat on edullisia ja kestäviä. :)
-
Huhu kertoo, että SMOK olisi suurentanut DCT-kartojen reikää ja se olisi nykyisin 1mm O0
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
FinnVape
Huhu kertoo, että SMOK olisi suurentanut DCT-kartojen reikää ja se olisi nykyisin 1mm O0
Kyllä! Viimeisin, minkä tilasin oli juurikin isommalla reijällä.
-
Vielä kun niistä saisi makua ulos niin olisi jo melkeen bueno ilman modauksia. :D
-
En pitänyt tota DCT-tankkia juuri kovin erikoisena, mutta vinkkinä kokeilin uteliaisuutena, että mahtuisiko se tosiaan XL-bogeen ja hyvin meni. Täytyy sanoa, että huhuh kuinka paljon tämäkin värkki muuttui kunnon carton myötä. Reiän iskin naulalla ihan vähän liian alas, mutta toimii silti tosi hienosti.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
thugsucker
En pitänyt tota DCT-tankkia juuri kovin erikoisena, mutta vinkkinä kokeilin uteliaisuutena, että mahtuisiko se tosiaan XL-bogeen ja hyvin meni. Täytyy sanoa, että huhuh kuinka paljon tämäkin värkki muuttui kunnon carton myötä. Reiän iskin naulalla ihan vähän liian alas, mutta toimii silti tosi hienosti.
Ei sillä reikien koolla tai määrällä ole merkitystä, nykyisin teen vähintään 5 reikää ja eipähän ainakaan käy kuivana.. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
juhis
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Meinasin ostaa noita Dremelin alkuperäisiä katkaisuteriä Hong Kong merkkisestä kaupasta, mutta oli sen verran hintavia, että jätin hyllyyn, koska samalla rahalla saa vaikka pari carto puncheria, eikä ole enää riippuvainen sähköstä, Dremelistä, vasarasta, tai naulasta... :D
Speedclick paketti missä on mukana 5 levyä ja "liitin" maksaa 5.95 euroa. 30n carton jälkeen olen vieläkin ekalla levyllä eikä se näytä merkkiä hyytymisestä. Laatu maksaa mutta kestää myös :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jalippo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
juhis
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Speedclick paketti missä on mukana 5 levyä ja "liitin" maksaa 5.95 euroa. 30n carton jälkeen olen vieläkin ekalla levyllä eikä se näytä merkkiä hyytymisestä. Laatu maksaa mutta kestää myös :)
Tohon hintaan noita voin hankkiaki, oli siellä Hong Kongissa hinta noin 20 € yhdelle laikalle, niin jäi kyllä hyllyyn... :-[
-
Sopinee t'h'n ketjuun vaikka ensin meinasin rage-ketjuun kirjoittaa. Loppu kuitenkin onnellinne.
Posti toi tänään Terveysmajasta cartoja, XL ja DripTippejä. Ei kun reikää tekemään (DCT-tankkihan mulla siis oli joutilaana, kun en siitä mukana tulleella cartolla saanut kuin savua). Tein kaksi. Sitten vaan carto tankkiin ja toinen tiiviste paikalleen.
Mutta mitä vi.. eiku pirua. Eihän se ollutkaan siinä kellarin hyllyllä missä piti. Pitkällisen kiroilun säestämän etsinnän ja pohdinnan jälkeen tiiviste löytyi lattialta, minne se oli kierinyt kuten renkaan tietty kuuluukin kieriä.
Ei kun tankkiin AppleWoodia, ylätiiviste pienen äheltämisen jälkeen paikkaansa ja uusi Driptip kiinni. Vaan eipä mennytkään, tilasin väärän kokoisia. Perjantai ja 13. päivä, juu.
No olihan mulla tallessa tankin mukana tullut alumiinitipppi ja sehän tiety istui. akku kiinni ja imemään.
Ei mitään. Ei edes ilmaa. Tajusin oitis (ihme kyllä) että carton ilmareiät ovat tukossa, carto liian syvällä. Ei kun varovasti vetämään.
Juu. Ei tullut liemet syliin kuten joku jo varmaan luuli. Olisi tietty sopinut tapahtumasarjan lopetukseksi. Ei, kaikki toimi hyvin. AppleWood maistuu aika erilaiselta kuin MegaCartosta. Paremmalta vai ei, ainakin makua on vähemmän.
Innolla odotan MiniTubea jotta pääsee voltteja lisäämään. Tankki ainakin toimii hyvin.
PS. Tarttisko joku DripTippejä? Ei sovi Bogeen ja megaan ihan liian pieniä. Mihin ne oikein on tarkoitettu? Muistaakseni tyyppi A, sitä ainakin muistelen tilanneeni. Pitää tarkistaa.
-
Itsehän tein driptipin mustekynän kärkiosasta kun ostamani tankin mukana en sitä saanut... Hyvin on pelittänyt tähän asti. Saa nähä milloin jaksaa hommata oikean driptipin.. ehkä seuraavan tilauserän mukana vois harkita, mutta ei ole vielä tiedossa mitä sitä seuraavaksi tilailis ja milloin...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
PS. Tarttisko joku DripTippejä? Ei sovi Bogeen ja megaan ihan liian pieniä. Mihin ne oikein on tarkoitettu? Muistaakseni tyyppi A, sitä ainakin muistelen tilanneeni. Pitää tarkistaa.
Villi veikkaus että a-typen atoon vois käydä.
-
Tilasin itsekkin tuon DCT tankki systeemin nyt niin se on pienempi malli eli joka pitää noin 3ml nestettä, jotenkin osaisiko joku neuvoa että mitä cartoja tilaisin tuohon lisäksi sitten etten vain tilaa vääriä. Myös voi suositella jotain kauppaa mistä niitä saa kohtuu hintaan sitten? :)
Kiitos!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pekk0
Tilasin itsekkin tuon DCT tankki systeemin nyt niin se on pienempi malli eli joka pitää noin 3ml nestettä, jotenkin osaisiko joku neuvoa että mitä cartoja tilaisin tuohon lisäksi sitten etten vain tilaa vääriä. Myös voi suositella jotain kauppaa mistä niitä saa kohtuu hintaan sitten? :)
Kiitos!
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7909
Nämä taitaa käydä juuri ja juuri suoraan(?)
Ja jos jaksaa pätkiä tankkia vähän lyhyemmäksi (niinkuin moni tekee) niin nämä:
http://www.healthcabin.net/index.php...oducts_id=7615
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko Kalle
Ei nyt noin tarvi villiintyä. :-)
No joe ei tyyppi A niin mikä sitten? Jotta osaan tilata oikeita.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kup0
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pekk0
Kiitos!
Onkos nuissa bogen cartoissa sitten valmiit reiät tuota tankkia varten? Vai pitääkö ne sitten väsätä itse niihin.
http://www.nikotiiniton.fi/product/4...isaattori-5kpl
Eikös tämä ole se mikä tuohon on oikein tarkoitettu?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
NicoTimo
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko Kalle
Ei nyt noin tarvi villiintyä. :-)
No joe ei tyyppi A niin mikä sitten? Jotta osaan tilata oikeita.
ööö..ymmärsinkö oikein että utelet jotta mikä drippi käy tuohon dct:n cartoon tai bogen normi cartoon?
jos sitä kyselet niin sitten nuo 510 dripit käy.
pari linkkiä
Peleltä
Welholta
*kiinan pojilta löytyy vähän halvemmalla
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pekk0
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kup0
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pekk0
Kiitos!
Onkos nuissa bogen cartoissa sitten valmiit reiät tuota tankkia varten? Vai pitääkö ne sitten väsätä itse niihin.
http://www.nikotiiniton.fi/product/4...isaattori-5kpl
Eikös tämä ole se mikä tuohon on oikein tarkoitettu?
Bogen kartoissa yleensä ei ole reikiä valmiina. Itse olen tilannut kerran rapakon takaa reikäsiä (pre-slotted) Bogeja kokeeks kun euroopasta ei ole silmiin osunut, muttei reiän teko niin vaikeeta ole itsekään. Tuo nikotiiniton.fi.n karto on 2.0 ohminen minkä linkkasit, alunperin DCT:n mukana tulee se vastaava tuote, paitsi on 1.5 ohminen. Löytyy myös tuolta nikotiiniton.fi:n sivuilta kun tarkemmin selaat.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko Kalle
ööö..ymmärsinkö oikein että utelet jotta mikä drippi käy tuohon dct:n cartoon tai bogen normi cartoon?
jos sitä kyselet niin sitten nuo 510 dripit käy.
Ei ole Ukko Kallen ymmärrys hämärtynyt. :-)
Tuota juuri tarkoitin. Koitin Suomesta katsella jotta sais hiukka nopsemmin, mutta ei ole tai on loppu. Muutamaa Tippiä en viitsi tilata, postikulut suhteettomat. CArtoja tulasin Kiinasta jo 25 + 25 tankkia varten. Tippejä tarvin kun MiniLavaTube saapuu. Eli taidan tsekata Libertyn.
-
Paljon iskette tehoja jotta toimii ja millä vastuksella on teidän cartot?Mietin riittäisikö eGo Booster LavaTuben sijaan se kun on sopiva matkassa pidettäväksi ja 4,7V lähtee tehoja.Kallis on,mutta.... :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
outska
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pekk0
Bogen kartoissa yleensä ei ole reikiä valmiina. Itse olen tilannut kerran rapakon takaa reikäsiä (pre-slotted) Bogeja kokeeks kun euroopasta ei ole silmiin osunut, muttei reiän teko niin vaikeeta ole itsekään. Tuo nikotiiniton.fi.n karto on 2.0 ohminen minkä linkkasit, alunperin DCT:n mukana tulee se vastaava tuote, paitsi on 1.5 ohminen. Löytyy myös tuolta nikotiiniton.fi:n sivuilta kun tarkemmin selaat.
Kyllä. Kuinka paksua toi bogen metalli muuten on jos siihen väsää sitten ne reiät. Tietty töissä nyt onnistuu metallin muokkaus melkein mihin muotoon vain ettei siitä ole kiinni. Ajattelin vain jos koti konsteillakin saisi sitten tehtyä jollain piikillä yms.
-
Otin (jonkun neuvomana täällä palstalla) ruuvin ja vasaran kouraan ja paukutin sillä sopivaks. Ihan hyvin pelas DCT:ssä.
-
Onko 3ml dct-tankissa laatu-ongelmia? Jo kolmannen täytön jälkeen näen tankin sisällä mustia muovi-osia nesteessä. Ja olen AINA erittäin varovainen kun pistän tankin takaisin sisään täytön jälkeen. Vapors forumilla on myös ollut mainintaa tästä samasta jutusta. Sääli koska nämä 3ml tankit ovat KÄTEVIÄ mutta jos oikeesti lähtee muoviosia irti jo 2-3 täytön jälkeen niin - en tiedä kannattaako enää käyttää ollenkaan. Busardon 2 DCT-tankki meni myös rikki mutamassa päivässä. Selvästi 3ml dct-tankissa on ongelmia laadun kanssa (varsinkin alaosaan käytetään erittäin heikkolaatuista muovia.)
-
Tuon kanssa ei pitäisi olla kyseistä ongelmaa. Suosittelen.
http://www.madvapes.com/Dual-Coil-51...ml_p_3446.html
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JakobL
Jo kolmannen täytön jälkeen näen tankin sisällä mustia muovi-osia nesteessä.
Väittäisin että ne on O-renkaan palasia. Mulla on ollu samaa ongelmaa ainoastaan KM:n tankissa ja siinä on syntisen tiukka se bogen reikä (sääli koska muuten laadukas tankki). DCT tankeissa ei oo ollu sitä ongelmaa, vaikka niitä on tankattu monta kertaa. Onko sulla carto slotilla vai reijällä? Slotin terävä reuna voi repiä sitä alempaa O-rengasta.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kup0
Väittäisin että ne on O-renkaan palasia. Mulla on ollu samaa ongelmaa ainoastaan KM:n tankissa ja siinä on syntisen tiukka se bogen reikä (sääli koska muuten laadukas tankki). DCT tankeissa ei oo ollu sitä ongelmaa, vaikka niitä on tankattu monta kertaa. Onko sulla carto slotilla vai reijällä? Slotin terävä reuna voi repiä sitä alempaa O-rengasta.
Tässä 3ml tankissa missä ongelma on ilmennyt käytän ihan ostettuja 2ohmin smoktechin pre-punched cartoja koska neste on 100% pg ja toimii mini-reiän kanssa suhteellisen hyvin. Tämä ongelma ei ole tullut vastaan 5ml DCT-tankeissa, ainoastaan (nyt KAHDESSA!) 3ml tankeissa.