-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerraHuu
PERKELE!!! Ostin Healthcabinin Musta Perjantai - alesta 2,5 ohmisia dual coileja ja muuta sälää ja unohdin näpytellä alennuskoodin. On se nyt helvetti. Oi miksi miksi?!?? WHY MEEEEE???? Ainakin pari euroa tuli takkiin. Millä nyt ruokin lapseni, koiran, vaimon, naapurin kissan ja lähibaarin Erkin? OLIS TAAS KIRVEELLÄ TÖITÄ, KATAISEN HALLITUS ON PASKA JA SOITTAKAA NYT EDES KARPOLLE!!
Hitler, jopa ehkä?
Ei kai mun Hitleriä tarvitse ruokkia?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerraHuu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Hitler, jopa ehkä?
Ei kai mun Hitleriä tarvitse ruokkia?
Ei minusta, postimaksut Argentiinaan ovat aika huimat jos vähänkään isompaa herkkupakettia laittaa.
-
PERKELE! Nyt ilmeisesti simahti toinenkin SmokTech LR-akku! Näyttää laturissa kiinteästi vihreää valoa, mutta ei kartossa anna mitään ulos. Valo palaa vaikka tunnin, jos vain jaksaa painaa nappia. Akun napaa olen nykinyt, mutta ei tunnu saavan kontaktia mihinkään, ei laturiin eikä kartoon. Tai sitten jotain muuta. Mutta ei toimi.
Akut vähenee silmissä!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jman
Jee jee, näin ne urbaanilegendat toimii :D Itsekin olen kuullut jostain, että sähkötupakoitsijoiden itsemurhariski olisi moninkertainen. Tavallisinta kuulemma on, että he hyppäävät alas viidennestä kerroksesta :o
loistava :D :D :D oon kuullu samaa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarppe
Vituttaa, kun yliylihuomenna olisi ollut "saldot" +- 0€ analogiset vs. höyrytin, mutta tänään taaaaaas piti mennä ostamaan akkuja ja nesteitä. Miksi mikään ei riitä?
Sama juttu näiden härpäkkeiden kanssa kuin tietokoneiden kanssa, yhtä välineurheilua molemmat ;)
sanos muuta. itse aion tästä lähtien tilata vain tarpeeseen. muutenki tulee ressiä kun pitää kokoajan seurata lähetyksiä ja ootta sitä posteljoonia :D:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
PERKELE! Nyt ilmeisesti simahti toinenkin SmokTech LR-akku! Näyttää laturissa kiinteästi vihreää valoa, mutta ei kartossa anna mitään ulos. Valo palaa vaikka tunnin, jos vain jaksaa painaa nappia. Akun napaa olen nykinyt, mutta ei tunnu saavan kontaktia mihinkään, ei laturiin eikä kartoon. Tai sitten jotain muuta. Mutta ei toimi.
Akut vähenee silmissä!
Mulla särkyi yksi Riva-akku (==eGo) pudottuaan lattialle; samat oireet, valo syttyi, laturissa vihreää, mutta kartolle ei tullut virtaa. Miinusnavan kuoreen kytkenyt piuhanpätkä oli irronnut kuoren puolelta. Sitä en olisi saanut takaisin kiinni ikinä, mutta tinasin napaan kuparisäikeitä ja painoin akun takaisin niin että säikeet jäivät akun ja kuoren väliin - toimii! Olisko sama vika?
-
Velholta tilatut "laatulaitteet." Aikoja sitten toinen eGo-T starttipaketin akku lopetti toimintansa. Juuri äsken meinasin saada paskahalvauksen, kun saman starttipaketin verkkolaturi kuoli pamahduksen ja välähdyksen myötä ihan vieressä. Ugh.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Stoney
Velholta tilatut "laatulaitteet." Aikoja sitten toinen eGo-T starttipaketin akku lopetti toimintansa. Juuri äsken meinasin saada paskahalvauksen, kun saman starttipaketin verkkolaturi kuoli pamahduksen ja välähdyksen myötä ihan vieressä. Ugh.
Ei velholta saa laatulaitteita. Eivät he itsekään niin väitä. Itsellä on kans sieltä startteri, ja niistä ei ole jäljellä enää kuin laturi ja tankit. Noi toinen ato kai vielä toimii, mutta en edes viitsi kokeilla, kun käytän LR-vehkeitä nykyään.
-
Ja jumankauta -tana-kele , kun ei analogisten vieroitusoireet lopu vaikka omasekottamaa n 16-18 mg nestettä höyrytän...prklprklprklprkl!!!! Tulis jo uudet nesteet kun tampiona aloittelijana tilasin vain tupakanmakuista nestettä joka on vähän per.....huonon makuista, ja sitä olen sekoitellut 0mg nesteeseen....PRKL!UUH!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tomppa
Ja jumankauta -tana-kele , kun ei analogisten vieroitusoireet lopu vaikka omasekottamaa n 16-18 mg nestettä höyrytän...prklprklprklprkl!!!! Tulis jo uudet nesteet kun tampiona aloittelijana tilasin vain tupakanmakuista nestettä joka on vähän per.....huonon makuista, ja sitä olen sekoitellut 0mg nesteeseen....PRKL!UUH!
Täräytäs enemmän niksaa jos teet nuita ite... loppuu se analogisen tahtominen... :)
-
Joo kyllä mullekin on 24mg riittänyt tähän asti hyvin, vaikka 3 askia punaista on mulla tossa alaosan mittarissa laskurina ollut. Ei tee mieli analogista, mutta lisää höyryä kyllä!
-
Siis WTF??? Nyt on jo pariin otteeseen kirjoitettu viesti vaan kadonnut bittiavaruuteen. Ja tuohon viimeisimpään kaivoin vielä kohtalaisesti linkkejäkin.
Aina on kumminkin se, että kun painan "lähetä", niin softa sanoo jotain "varoitus: tähän säikeeseen on kirjoitettu lisää viestejä, haluatko tarkistaa ne ensin" ja minä tsekkaan ja lähetän uudelleen. Ja sinne meni. Saatana.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vps
Siis WTF??? Nyt on jo pariin otteeseen kirjoitettu viesti vaan kadonnut bittiavaruuteen. Ja tuohon viimeisimpään kaivoin vielä kohtalaisesti linkkejäkin.
Aina on kumminkin se, että kun painan "lähetä", niin softa sanoo jotain "varoitus: tähän säikeeseen on kirjoitettu lisää viestejä, haluatko tarkistaa ne ensin" ja minä tsekkaan ja lähetän uudelleen. Ja sinne meni. Saatana.
äläpä välitä omaki romaani meni sinne samaan paikkaan jossaki muussa keskustelussa :)
-
Ettei vain "kadonneiden" kirjoituksien polku johtaisi itse sylttytehtaalle , eli toisin sanoen Luupposeen :D
-
eipähän johda. en poista mitään ilmoittamatta asiasta joko asianomaiselle tai lankaan jossa temmelsin. fakta.
:police:
-
Kiitos vinkeistä toinen veetutuksen aihe on jatkuva tankin täyttely, kun ei ole tyhjiä puteleita, enkä niitä tietenkään tilannu, niin saa kahdesta eri pullosta aina tankin täytää....olisikohan sopivia tyhjiä pulloja missään ukta lähempänä.......
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
Ettei vain "kadonneiden" kirjoituksien polku johtaisi itse sylttytehtaalle , eli toisin sanoen Luupposeen :D
No sen tarttis kyllä olla mun nettiletkussa rosvoliittimellä kiinni että tollaset reaktioajat sais aikaseksi :)
-
[quote=vps;26586]
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
holkki
No sen tarttis kyllä olla mun nettiletkussa rosvoliittimellä kiinni että tollaset reaktioajat sais aikaseksi :)
[/quote nuorena leikittiin joskus poliisia ja rosvoa jospa se LIITTYIS tähän asiaan 8)
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Hitto kun kaatuilee tämä tapatalkki koko ajan! Ja nykyään nukkumaanmeno pitkittyy kun sängyssäkin voi vielä käydä lukemassa uusimmat viestit!
-
Harmittaa asiakkaan puolesta, hemmo on tilannut mut keikoille suht paljon ja kysellyt myös alustavasti päivämäärälle X tuttuun keikkapaikkaan, ei tosin ollut varma oliko päivämäärä X vai Y ja että mikä minun roolini olisi. Hän lupasi ottaa yhteyttä ja varmistaa asian mutta mitään ei ollut kuulunut.
Tänään sitten eräs toinen asiakas varmisti jo syksyllä kysymänsä keikan päivämäärän joka sattuu olemaan juuri päivämäärä X. Koska en ollut saanut varmistusta tältä "kantisasiakkaalta" niin ajattelin että päivä oli vapaana. Laitoin kumminkin kantikselle viestiä että koska teiltä ei ole kuulunut mikä päivämäärä teillä on tapahtumat niin voin kertoa etten ole käytettävissä päivämääränä X. Vastaus tuli todella nopeasti, he kun jo olettivat että minä olen tulossa vaikka mitään ei oltu vielä lyöty lukkoon.
Neljän keikkavuoteni aikana eka tuplabuukkaus ja en tätä pidä edes omana vikanani (ehkäpä informaatiokatkoksena?), tosin nyt harmittaa tosiaan tämän kantiksen puolesta. Tästä lähdin vaadin viimeistään aina tilaajan varmistamaan keikan e-mailina jossa mainitaan päivämäärä, sovittu hinta ja ohjelmatoive. Alkaa menemään muuten liian sekavaksi, varsinkin kun keikkaa alkaa olemaan jo enempi.
-
Ärsyy tuo postaus, kuka maksaa ensin.. ja harmittaa, hyvä kun on töitä edes joskus ja pikkujouluna. Mene toiseen ja sitten toiseen -liikaa liikkuvia?
-
Egon atomisaattorin purku ja kuivapoltto ei todellakaan mene niinkuin Sibin opetusvideossa saati Strömsössä. Minun pihdeillä piikin poisto ei onnistu ollenkaan, meisselillä irtoaa. Sitten vaan käy niin, että musta narumytty jää aton pohjalle - ja kun sen saa sieltä sormiin, on tämä musta naruklöntti on hajonnut nakkisormissa sen tuhannen atomeiksi.
Pelelle lähti tilaus metrisestä narusta. Jospa rupeaisi minultakin luonnistumaan... huoh..
Tankkien korkit ovat ottaneet asiakseen myöskin ruveta kenkkuilemaan. Korkit ovat auenneet itsekseen ja kahdesti korkki on jopa sulanut aton pohjalle piikin ympärille.
Miten näitä murheita tulee vasta nyt..
http://sincemylastcigarette.com/bann...10_default.png
-
Kääräise sitten pieni suikale foliota langan taitoksen päälle, 2mm tms. Helpottaa pujotusta ja toimii paremmin.
Korkkeja saa samasta paikasta kuin "ompelulankaa". Toivottavasti lisäsit sen 2mm langan seuraksi.
Parempi myöhään kuin ei ollenkaan :-)
-
perrrrrrrrrrkl !!! liiterin päärynä mehujäässä on ihan PG:lle ominainen hyi y-äk jälki maku
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Faran
Ärsyy tuo postaus, kuka maksaa ensin.. ja harmittaa, hyvä kun on töitä edes joskus ja pikkujouluna. Mene toiseen ja sitten toiseen -liikaa liikkuvia?
Aikataulut menevät päällekkäin kummassakin tapahtumassa ja välimatkaakin olisi ollut aika reippaasti. Homma on nyt saatu sovittua onneksi ja mitään suurta vahinkoa ei saatu aikaiseksi.
-
Tuntui aamusarvella kuin olisi hampaasta lähtenyt paikka, menin koskemaan halki koko hammas, revin palan pois ja soitin kalliille korjaajalle. Iltapäivällä pääsee kidutuspenkkiin.
Ei pizza tanän Lahtessa. <-- alan oppia.
Taikuri voisi taikoa tuon loppupalan pois, ei sattuisi enää.. Anteeksi, jos kirjoitin epäsopivasti sinun viestiin.
-
Voi rähmä, että osaa foorumi olla takkuinen!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Juups, äsken oli 273 käyttäjää linjoilla. Uusi rauta ja paksummat putket tekisi terää..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
e-Mika
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Juups, äsken oli 273 käyttäjää linjoilla. Uusi rauta ja paksummat putket tekisi terää..
Väärä aihe...se on vain positiivista et jengiä lappaa foorumille :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
e-Mika
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ko2610
Väärä aihe...se on vain positiivista et jengiä lappaa foorumille :)
Takkuisuus harmittaa, ei lisäporukka.
-
Tsori vaan, mutta ihan pakko kajauttaa angstit ilmoille :(
:D Valtakunnan holhoajilta taas kerran pelkkää asenteellista kannanottoa ilman minkäänlaista asiantuntemusta !!! Eikö tämä sosiaali- ja terveysterrori lopu koskaan !!! :D
-
Dealextremeltä tuli kaks akkua HD kameraan ja toinen väärä tietysti. Molemmissa sama SKU tarroitus päällä. Hyvin ne vetää. Aivan erikokoinenkin toi toinen. Jos joku tarvii S007E 3.7V Li-ion 1200 mAh akkua niin laita yksitysviestiä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Dealextremeltä tuli kaks akkua HD kameraan ja toinen väärä tietysti. Molemmissa sama SKU tarroitus päällä. Hyvin ne vetää. Aivan erikokoinenkin toi toinen. Jos joku tarvii S007E 3.7V Li-ion 1200 mAh akkua niin laita yksitysviestiä.
DealExtreme on niin surkea firma, että voi helvetti...joko kamat kusee tai toimitus. Itselläni kusi molemmat...akkuja tuli jälkitoimituksena ja yleisesti toimitus kesti yli 4 viikkoa!! Lahjaksi kaiken tämän jälkeen sain sellaisen usb-laturin, joka saa virtansa kammesta jota kierretään...mites sen nyt selittäisi :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Lahjaksi kaiken tämän jälkeen sain sellaisen usb-laturin, joka saa virtansa kammesta jota kierretään...mites sen nyt selittäisi :o
Heh! DX härpäke kuvaketjussa :)
-
Helvetti kun kunnollisia nesteitä ei saa koskaan mistään! Hyllyt notkuu jossain viemärissä uutettua dekanginpaskaa, mutta kunnon jenkkilitkut huutaa eioota joka paikassa. Tai saahan sitä jotain helvetin juustokakkua tai kirsikkalakritsaäidinmaitoasbestia, mutta reilut tupakkamaut ja muut aikuisten herkut huutaa eioota. Missä on kunnon jenkkilitkutavaratalo, josta saa kerralla Halot, Vermillionit, Pinkspotit ja monta muuta, joita ei euroopassa saa tällä hetkellä ollenkaan? Kuinka vaikeaa se nyt on Wizardillekin ostaa joskus tarpeeksi shittiä? Enkä minä edes halua mitään naurettavaa Jekkupommia, se on pipopäiden hommia, perkele. Minä haluan hienoja raakoja tupakkamakuja, TEHKÄÄ JA MYYKÄÄ MULLE NIITÄ! Ja ylihuomenna te mulkvistit raidaatte nekin vähät, mitä on jäljellä ja minä se vaan mätkyjä makselen. EI OLE REILUA! KEKKONEN OLISI HOITANUT ASIAN JO!!!!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerraHuu
Helvetti kun kunnollisia nesteitä ei saa koskaan mistään! Hyllyt notkuu jossain viemärissä uutettua dekanginpaskaa, mutta kunnon jenkkilitkut huutaa eioota joka paikassa. Tai saahan sitä jotain helvetin juustokakkua tai kirsikkalakritsaäidinmaitoasbestia, mutta reilut tupakkamaut ja muut aikuisten herkut huutaa eioota. Missä on kunnon jenkkilitkutavaratalo, josta saa kerralla Halot, Vermillionit, Pinkspotit ja monta muuta, joita ei euroopassa saa tällä hetkellä ollenkaan? Kuinka vaikeaa se nyt on Wizardillekin ostaa joskus tarpeeksi shittiä? Enkä minä edes halua mitään naurettavaa Jekkupommia, se on pipopäiden hommia, perkele. Minä haluan hienoja raakoja tupakkamakuja, TEHKÄÄ JA MYYKÄÄ MULLE NIITÄ! Ja ylihuomenna te mulkvistit raidaatte nekin vähät, mitä on jäljellä ja minä se vaan mätkyjä makselen. EI OLE REILUA! KEKKONEN OLISI HOITANUT ASIAN JO!!!!
UGH, UKK!! :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
HerraHuu
http://image.spreadshirt.net/image-s...ukk_design.png
-
Ärsyttää kun muut miettii etä mitä kauppoja tyhjentävät veronpalautuksilla. Mä maksoin just vähän yli 700€ mätkyjä ja toinen samanlainen erä odottelee vielä helmikuussa... Sattui pikkuinen laskuvirhe viime vuoden verotuksessa :(
-
Ei mene putkeen ei. PG neste + MDCC kartto = helvetimoinen kurkkukipu. Normaali vastus kartot ja VG nesteet seikkailevat maailmalla. Ei näy ei. Tankkia yritetty imeä, mutta enemmän varmaan sain nikotiinia nieltynä/ ihon kautta kuin höyryllä. Drip tippauksesta tulee parin imaisun jälkeen metallin maku suuhun. Nyt kaupasta helpotusta analoogisella ja suun huuhtelua oluella. :smoke: Milloinkahan sitä pääsisi kirjoittelemaan humutus ketjuun. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Ärsyttää kun muut miettii etä mitä kauppoja tyhjentävät veronpalautuksilla. Mä maksoin just vähän yli 700€ mätkyjä ja toinen samanlainen erä odottelee vielä helmikuussa... Sattui pikkuinen laskuvirhe viime vuoden verotuksessa :(
Halvalla pääsit
nimim. 6000€ mätkyjä alkaa kohta keräämään korkoa.. :O