Kyl voit VG litkui käyttää hyvin.
Toi kirsikka on vaimon lemppari tällä hetkellä. Se maistuu Pez karkeille, eli aika hyvää on.
Printable View
Häh eikö Pelellä toimi enää ale-koodi (e-savuke)?
There was an error:
validity of the discount voucher has expired (the limit has been reached)
Niitä oli 100 kpl käytössä. Kaikki meni.
Ja taas toimii "e-savuke" :D
Mainitaan nyt vielä, että samana päivänä pistin tilauksen peleonille ja health cabinille. Peleon siis tänään postissa, cabinin lähetys ei seurantakoodin mukaan vielä edes suomessa.
Viikko sitten tein tilauksen ja tänään sai noutaa postista, en kyllä odottanu näin nopsaa toimitusta.:) Kaikki oli mitä pitikin jälleen esimerkillisesti pakattuna, lisänä parit kaulanauhat ja 10ml pullo jotain 5x5 nimistä nestettä. Positiivinen yllätys myös että kyseinen neste meni aikalailla kärkeen noista tupakkinesteistä mitä tullu maisteltua, pitänee liittää tilaukseen kun taas seuraavan kerran peleonilta tilailee. :)
Ens viikon aikana pitäs tulla viimeisin tilaus, jossa mukana peleonin sekoittelemaa RY4 + Mentholia samplerina. Oma lempparilitku tällä hetkellä ylivoimaisesti, ja ihan mahtavaa jos tuota saa kohta tilata kaupasta premixed :)
Mistä voi seurata paketin liikkumista? Lähetystunnus olisi mutta missään ei viitsitä mainita osoitetta johon sen voi syöttää.
Siinä sähköpostissa missä on se lähetystunnus, on myös osoite seurantasivulle - http://sledzenie.poczta-polska.pl/
Peleon ylleensä lähettää sähköpostiin seurantatunnuksen, noo, näkkyy hetken puolan postissa http://sledzenie.poczta-polska.pl/
Ja kun tullee suomeen niin smalla tunnuksella postin seurantakoodilla, ihan ookoo toimintaa...
Puolasta paketti suomeen - 24h
Ulkomaanterminaalissa makailua - 24h (edellisellä kerralla 72h)
Paketti lähetetään väärälle puolelle kotomaata - 72h
Voi jeesus tota Itellaa. Suomen Posti on loistava.
Puolassa asukkaita on vain 7 kertaa enemmän ja postia kulkee suhteessa siihen, silti puolan posti toimii huomattavasti paremmin.
Melkein jokaisessa paketissa on joku viivytys aina (jos edes saapuu). Itellan puolesta. Tilasin sitten täältä tai ulkomailta.
Perjantaina kävin tilaukseni hakemassa postista. Tilaukseen kuului mm. Joyen passthrough akku sinisenä. Ihmettelin sitten kun akussa ei ollutkaan JoyeTechin logoa. No en vaivannut asialla päätäni enempää. Ehtoolla sitten kun olin saanut akun täyteen, ei tapahtunutkaan mitään kun laitoin akun kiinni atoon. Yritin kaivaa akun napaa ylöspäin, ja siinä mielestäni onnistuinkin, mutta ei vieläkään mitään aton kanssa. Lataus siis onnistui kyllä, ledi vilkkui latauksen alkaessa ja laturin valot näyttivät normaalisti vihree/punaista, myös usb-kaapelin kanssa syttyi joku punainen valo, en tiedä oliko se akusta vai itse kaapelin plugissa. Eilen illlalla laitoin Andylle viestiä, sain nopeasti vastauksen että sivuilla oli ollut virhe tilatessani ja sinistä ei ollut Joyelta vielä edes tullut, pyysi laittamaan viallisen akun postiin ja valitsemaan värin sille tuotteelle mikä alunperin pitikin. Kysyessäni hieman myöhemmin kun olin jo itse käynyt tiputtamassa akun postilootaan kysyin että laittavatko uuden akun matkaan pikimmiten vai vasta sitten kun tuo viallinen pääsee Puolaan, vastaus tuli nopeasti että "Both together send ;)" eli vissiinki oli sielläkin jo tipautettu postiin tuo :D Pitää taas kerran antaa propsit hyvästä asiakaspalvelusta ja pitää mielessä että virheitä sattuu. :)
Mitäs kautta tuohon Andyyn saa parhaiten yhteyttä?
Minulla pitäisi laittaa 510-t akku takuuseen menemään, mutten saa yhteyttä Andyyn. Olen kolmesti laittanut sivujen kautta viestiä, mutta mitään ei kuulu.
t: Kaitsu
100% JoyeTech:
http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1095
and
http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1290
also JoyeTech.
Identical to the contents inside.
They have a logo "JoyeTech": black, steel, white, titanium, others must wait
Pakko rekisteröityä ihan sen takija, että pääsee kehumaan tätä "liikettä"! 20. pv. tilasin tuolta eGo-T:n ja muuan litkupurkin lisäksi + tilipehöörää, jo eilen päivällä paketti saapunu suomeen :D Hyvä notta Suomestakkaan saa tämmösiä toimitusaikoja! Vielä ei oo päässy kurkkimaan, että tulihan kaikki mukaan, mutta toivottavasti jo huomenna.
Onko Peleonin sivuilta kielivalinnat kadonneet? Tuolla oikeassa yläkulmassahan ne ennen oli, mutta nyt ei näy missään.
No ei näytä toimivan. Täytyy kyllä sanoa että ei jumalauta, alan kohta oikeasti olla sitä mieltä että sähkötupakointi syövyttää aivoja. Ei millään muulla alalla näin huonosti hoideta hommia kuin tässä esavuke-bisneksessä. Jumalauta ei mikään toimi oikein missään kaupassa, joko nettisivut on totaalisen huonosti suunniteltu, varastot on tyhjät ja mistään ei saa tavaraa, toimitukset kestää, varastosaldoja ei osata kertoa, ei osata hoitaa hienosti tilauskäsittelyitä ja seurantakoodeja jne jne...Kaikki asiat kusee. Ei tää voi olla näin vaikeeta...
Jaria, tarkista ettei ole joku JavaScript-esto päällä nyt. Se vaatii JavaScriptin toimiakseen sen homma.
Peleonin kanssa kannattaa käyttää Chrome-browseria (tai Chromiumia). Se pyrkii puoliväkisin kääntämään sivun, yläriville tulee käännösoptiot automaagisesti.
Ulkoasuihin ja nettikauppasovelluksiin en ota kantaa, kun ne käyttämässämme sovelluksessa ovat peruskauraa automatisointeineen, mutta omien kokemusten perusteella nuo saatavuusongelmat johtavat kyllä sylttytehtaalle, eli Kiinaan :)
Kuluttajankusetus-säännöissä kohtuulliseksi toimitusajaksi määritellään <30 päivää...
Tilasin 16.10 Peleonista 280ml litkuja ja vähän varaosia ja tänään sain ne postista. Eihän tuo nyt mikään erityisen nopea toimitus ollut, mutta olen tyytyväinen.
Voin suositella, koska litkut on hyviä ja halpoja :) ja kaikki muukin on halvempaa kuin monessa muussa paikassa.
Postista käväsin hakemassa Peleonin omat 10ml PG sekoitukset mansikka, mustikka, minttu ja menthol. Maistettu mansikkaa ja mustikkaa ja kyllä mustikka vei voiton noiden kahdne välillä omalla kohdalla. Mansikka maistui vähä liaan makealta suussa.
Suosittelen mustikkaa <3 30ml mustikkaa sit ei ollu ja Dekangin oma oli loppu :/
ps. tuli kirsikka sample mukana :)
Kovin on hitaaksi mennyt Puolan poikien toimitukset. Alussa homma toimi hyvin ja tavara oli viimeistään viikossa noudettavissa postista. Ilmeisesti kiire on kasvanut liian kovaksi kun nyt viikko ei riitä edes tavaran lähetykseen. Ymmärrän kyllä että henkilökuntaa on vähän, mutta senhän ei pitäisi olla maksavan asiakkaan ongelma.
Kaupan hinta-laatusuhde on kohdallaan, mutta vain silloin jos toimitus pelaa nopeammin kuin suoraan Kiinasta tilaamalla.
Tilaukseni oli roikkunut viikon "maksu vastaanotettu" -tilassa ja eilen aamulla pyysin nopeampaa toimitusta ja seurantakoodia. Sähköpostiini vastattiin ja luvattiin toimittaa koodi eilen illalla. Tilaukseni tila vaihtui saman tien toimitetuksi, mutta luvattua koodia ei näy missään.
Nyt tarvittaisiin ryhtiä sinne Puolan toimintaan, etteivät asiakkaat häivy muualle. Suosittelen tilaamaan mutta vain silloin jos toimituksella ei ole mitään kiirettä.
Toivottavasti saavat asiansa kuntoon nopeasti.
Eipä tuo ole ihme että tilaukset tulevat hitaasti, tuntuu että jokapuolella käsketään tilaamaan peleonilta :D Eikä tilannetta varmaa helpota, että työntekijöitä on 2 vai 3. Oma eka tilaus tuli alle viikossa, seuraavassa menikin jo huomattavasti pitempään. Pitää varmaa kohta laittaa omat joululitkut tilauksee jos meinaa aatto iltana höyrytellä ;)
Myös seurantakoodin saaminen ja s-posteihin vastaaminen tuntuu ylivoimaiselta.
Nimim. 2 tilausta taas vetämässä (toinen maanantaina laitettu tulemaan, toinen odottaa edelleen lähetystä) :D
Tilatkaa kerralla ne maailmanlopun varastot, ei sitten tarvi kärsiä ja odotella jos sattuu postitus venähtämään. :D
Mitä luulette auttaako kiireeseen se että joka jannu mailaa ja itkee seurantakoodeja? Ei se paketti tule yhtään sen nopeammin koodin kera, ymmärrän että sitten kyseltäisiin jos paketti on esim. 3 viikkoa ollut reissussa eikä näy. ;)
Nonii, eli 20. pv. illalla tilasin kamoja, ja nyt sai hakea postista. Vallan tyytyväinen liikkeen toimintaan, vaikka pieni kielimuuri löytyykin. :D Eka liike mistä on saanu kaupanpäällisiä(!). Jos hommat skulaa ees 90% kerroista näin, niin varmasti tilaan jatkossakin täältä. :)
Jos nyt yrität minulle veistellä, niin jos luit tarkasti niin minä kyselinkin sitä että koska se paketti oikein lähtee, kun tilaukseni oli roikkunut jo viikon siellä sille mitään tapahtumatta. Kyllä minä postin viiveet ymmärrän, mutta en myyjän välinpitämättömyyttä. Tässä tapauksessakin rahani on heillä heti ja minä odotan koska he suvaitsevat pakata tilaukseni edes postin kuljetettavaksi.
Minulla on jo maailmanlopun varastot, mutta kun ei oikein tiedä sitä tarkkaa lopun päivämäärää. ;)
Oma tilaukseni ei edennyt mihinkään viidessä päivässä, vaan ainoa sposti aiheesta oli PayPalin kuitti... laitoin sivun kautta viestiä, johon tuli vastaus, että maksu ei ollut rekisteröitynyt automaattisesti systeemeihin. 20min tuon vastauksen jälkeen oli postilaatikossa jo pari viestiä lisää ja jälkimmäinen kertoi, että tilaus on lähetetty. :)
Kannattaa siis kysellä, jos mitään ei tapahdu, mutta muuten suosittelisin olemaan kiusaamatta turhalla spämmillä. Andy tekee varmasti parhaansa, mutta ihmisellä on vain kaksi kättä ja vuorokaudessa 24 tuntia + ruokatunti. :)
En nyt Jurotusta henkilökohtaisesti tarkoittanut vaan kaikkia jotka valittavat "missä mun seurantakoodi on?", toisaalta ne paketitkin lähtevät kun lähtevät ja vaikea se on lähettää jos tavaraa ei esim. ole. Paketteja on tullut mullekkin kymmeniä(ellei jo toista sataa) ja yksikään ei ole matkalle hukkunut vaikkei koodeja olisikaan.