Tuossa oli ennenkuin Vizi (?) siivos Pathfinderilta mulle pitkä avautuminen.
Useamman rivin verran kerto että koska mun pää tulee kipeäksi inan tiivisteistä, se tekee musta paskan ja ikävän ihmisen.
Näin kärjistettynä.
Mikä lie miestä vaivaa.
Printable View
Kerkesin lukeakkin sen ja sen takia kysyinkin. Mutta taitaa mennä hieman OT:ksi, joten hoitakaan asia keskenänne kuten käsketty.
noniinpä taas hienoa poijjaat!
koittakaa käyttäytyä.
hitto mä missasin nää kemut :D
No nyt lähti kaikkea jännää tilaukseen Inalta, ensimmäistä kertaa sekottelemaan itse
2x BOTTLE 10 ml. Dropper SET 5 PCS - COLORLESS
1x BOTTLE 30 ml. Dropper SET 5 PCS. - COLORLESS
1x E-FLAVOUR LEMON - 100 ml.
2x E-FLAVOUR GRAPEFRUIT 10 ml.
2x E-FLAVOUR RASPBERRY - 10 ml.
1x E-FLAVOUR COLA -10ml.
1x E-FLAVOUR MENTHOL - 10 ml
1x E-FLAVOUR RED ENERGY by Inawera - 10 ml (d'milano tjsp)
1x E-FLAVOUR CHERRY by Inawera - 10 ml (d'milano tjsp)
18mg/ml VPG:tä riittävästi
:esmoke:
Varoituksia ei uskottu, ja vaikka pathfinder66 tässä on enemmän provoava osapuoli, te (+motomoto) molemmat lähdette.
Nähdään lomanne jälkeen. moi.
:(
Luup1lla hirttää selvästi kiinni. :D
Asiaan; onkos jollain heittää jotain hyvää sekotussuhdetta Inan eukaliptus z mieta ja menthol tiivisteille? Oliko näille jo 5% liikaa?
No johan on heitot. :o
Pitänee siis lähteä tosta 3% liikkeelle. Kiitokset tästä. :)
Tein tuossa avokille menthoolia. 10ml pohjaa ja 3 tippaa mentholia ( 1ml = ~40 tippaa - 1 tippa = ~0.025m - 1 tippa = ~0,25% /10ml) eli ~0,75% tuli tiivistettä ja kuulemma tuli ennen menthol++ savukkeita polttaneelle suulle ehkä jo liikaakin mentholia. Suuria heittoja tai eroja nesteissä tiedä häntä, kokeilemallahan kaikki selviää ;)
Täällä kans avokille laiteltu mentholeita ja sanonu että ei kyl oo yhtä hyvää ku valmiina tilatttu menthol. Nyt eilen vihdoin se tajus mikä siinä on vikana ja se oli makeus. hänelle kelpaava menthol saaatiin nyt sit näin:
5% menthol
5% sweetener
loput pohjia maun mukaan
pitääpäs koittaa tota sweeteneriä kun seuraavan kerran teen (0,5ml päivässä joten hetki menee :D)
Elikkä onko noi flavours for e-cigarette nyt niitä arominesteitä, joita voin sekoitella itse n.5-20% siihen VPG-pohjaan? Esimerkiksi siis tästä valikosta: http://www.inawera.com/exotic-flavou...page=2&op=list? Ja paljonkohan tuota 12mg pohjaa kehtaisi tilata että tulee perille asti, oisko ongelmia esim 300ml?
300-600ml(+30-120ml makuja ) mä oon tilanny yleensä 18mg, jotkut huomattavasti isompiakin eriä. 300ml kanssa ei tule millään ongelmia :)
Juu ja kannatta huudella täällä :(
Selittele siinä sitte 3kk käyttöä puhumattakaan ns. niksarajasta :P
n. 3ml päivässä * 3kk = ~300ml
Eli ei mitenkään hirveästi kuitenkaan.
uskaltaako tuolta ihan pankkisiirto maksulla tilata? ajattelin illalla laittaa menemään tilauksen nesteet aika finiitto.
ja onkos mitään eroa ton inaweran ja inawerafalfours tilauksella? enemmän olis makuvaihtoehtoja tuolla toisella
eli tilaus sisällä kun en paypaltiliä omista. sähköpostiin tuli tilausluettelo ym kaikki on ok mutta miten perkele syötän ton tilinumeron oikein että verkkopankki sen ymmärtää
Form of payment:: Bank Transfer
Please transfer the total amount to the following bank account.
Enter your name and your invoice number in the subject field.
Account holder: Firma DROPER Gęca Gabriela. ul. Kossaka 79. 20-358 Lublin
Account: 41 1050 1461 1000 0090 7262 0454
Bank name: INGBANK
Please make sure your payment is with us within 7 days or your order will be cancelled.
We will ship your order as soon as we receive your payment.
tuosta
jeesaisko joku ton noitten tilinumeron kanssa?
Helpoimmalla pääset kun teet paypal tilin
kai se on tehtävä kuhan nyt tän tilauksen hoitaisi näin
Jätä tilaus maksamatta.
Tee paypal tili (helppoa nopeaa ja turvallista) ja lisää tavarat uudestaan ostoskoriin ja valitse maksutavaksi paypal.
Näin olen itse toiminut muutama vuosi sitten kun ei ollut itsellä paypalia vielä.
http://www.maksukamu.com/paypal/
Paypalilla voi ekalla kertaa maksaa ilman tiliäkin.
Ja tuplapostaus on NO-GO ;)
nonni eli tuollainen tilaus tuli heitettyä toivottavasti saa nyt jtn höyryteltävää noista
1 x E-FLAVOUR LEMON - 10 ml.
- capacity: 10 ml
1 x E-FLAVOUR TWO APPLES - 10 ml.
1 x E-FLAVOUR RASPBERRY - 10 ml.
1 x E-FLAVOUR WANILLA - 10 ml.
2 x E-FLAVOUR WILD STRAWBERRY 10 ml.
1 x BOTTLE 10 ml. Dropper SET 5 PCS - COLORLESS
1 x BOTTLE 30 ml. Dropper SET 5 PCS. - COLORLESS
1 x Pipette F-2 / NEW / - 2 ml. Set of 5 pcs
1 x E-FLAVOUR GRAPEFRUIT 10 ml.
1 x E-FLAVOUR MELON 10 ml
3 x VPG. Smoke Base Power – 0 mg/ml
- capacity: 100 ml
2 x VPG. Smoke Base Power - 36 ml/mg
- capacity: 100 ml
1 x E-FLAVOUR "BANANA" - 7 ml.
- capacity: 7 ml. 2.45 Euro
1 x E-FLAVOUR "ORANGE" - 7 ml.
- capacity: 7 ml.
Itellekki ekaa kertaa Inalle tänään tilausta sisään ja voi itku kuin halvat hinnat! Aikaisemmin tilasin Welholta, mut siellä nikotiinineste maksaa lähes kolminkertaisesti enemmän! Joten hintaan olin tosi tyytyväinen, makuaineina mukaan tuli vanilja piipputupakkaa ja mentholia. aromiaineiden lisäksi tuli tilattua myös vg pohjaa 2*100ml ja niksanestettä(36 mg). Kattoo ny miten noi riittää, onneks vg:n loppuessa hätätapauksessa apteekki auttaa :)
:esmoke:
mitäs perkelettä tää tarkoittaa google crome ei suotu käämtää enkä oikein tietokonemiehiä ole niin auttaisiko joku tilaus oli muuttunut tälläiseksi
[SYSTEM PUNKTÓW: Punkty za zakupy zostały zatwierdzone.]
Vanhassa tilauksessa sama. Tuli perille ymsyms älä murehdi :esmoke:
http://i.imgur.com/yglErfW.jpg
juu ei täs hätää EIPÄ! (viimeinen 30ml pullo aukesi aamulla) jos sitä tästä lähdin osaisi tilailla ajoissa tavaraa ja jos nää inan tuotteet on sellasia omaan makuun meneviä laitan heti uuden tilaukseen sisään kun on päässyt maistelemaan
mutta hyvä tietää että asia kunnossa kaus sulla meni tuossa että tuli postiin tavarat?
Inalla pakataan aina viimesen päälle. Kirjattuna tulee joten postireissun saat tehä.
Jep, hyvin oli Inan tavarat pakattu.
Ja terokum, 22.1 lähti inalta - 23.1 lähti puolasta - 24.1 saapui suomeen - 25.1 klo9 aamulla noudettavissa.
YMMV
no jopas on nopeeta toimintaa jos noin nopeasti tulee puolasta! odottelen siis alkuviikosta pakettia jeh!! pääsee ne ekat kokkailut tehtyä nyt jälkeen päin mietityttää miksen ottanu tota sweeteriinii :/
No nyt kyllä oma tilaukseni etenee varmaan ennätys hitaudella:
25.1 tilattu ja maksettu
26.1 Tilausta valmistellaan.
...
ja tänään 31.1 sain "tilapäivityksen" että tässä parinpäivän sisään postitetaan. En siis tälläistä aikasemmin ole kokenut tai saanut täältä. Noh, voipi olla että jonkun tuotteen kohdalla varasto saldo kussut ja joutunut odottelemaan ylimäärästä että saavat tuotetta jostain. Normaalisti on kyllä tilaukset tullut maksusta 7-8pv sisään perille.
"uutuus" -tuotetta eli lakritsaa vaan odottelen että pääsee testaan onko se mistään kotoisin.