Hahaa! Mä kävin jo hakees lukon, mut paikattu pyöränkumi ois nyt jees!
Printable View
Hahaa! Mä kävin jo hakees lukon, mut paikattu pyöränkumi ois nyt jees!
Taas nähtiin, että Lukko oli tarpeellinen. Tuli muuten viskipullo meikälle kun kaverin kanssa lyötiin runkosarjan sijoituksesta vetoa :)
Itse en ees pysty ässiä ottamaan hihasta, joten löin vetoa että joonas kemppainen tekee enemmän pisteitä kuin mika niemi. Ravintolailtaa ootellessa...
Jos et saa paikattu kumia ennen miittiä niin mä voin ottaa paikka vehkeet mukaan ..... Ottaako ketään yleis mittaria mukaan jossa on ohmi mittari vai otanko oman mukaan
Otan mukaan ainakin kiinalaisen ohm-mittarin, jolla saa aika tarkasti katsottua ohmit. Olen verrannut sitä yleismittariin sekä dna20-piiriin ja pitkälti samaa näyttää.
No ei se mun mittari mikään ihmeellinen se on joku fluken ammattilais mittari mutta otan sen siltin mukaan jos kiina rimpulat hajoo
Kayfun lite plus voisi kiinnostaa jos joltain löytyy. Vaihtoja voidaan funtsia miitissä sitten. Jos jotain mielenkiintoista löytyy niin vaihtoon mahdollisesti voisi lähteä:
- H-atty normaalilla imulla+uudet tiivisteet
- Arrow, pieni ja pippurinen ato dual coil mahdollisuudella
- Vaporshark+voimapankki 5200mAh (äärimmäisessä tilanteessa eli ei ole suoraan tarjolla, ellei löydy jotain mikä on pakko saada)
^ pumpuli vie satakunnan viimeistäkin meshimiestä?
Noup täällä mennään 4 x herrojen kanssa ja niihin ei pumpulia laiteta :) (eli katiskalla mennään 99% ajasta)
Täältä voisi arvontakoriin irrota pari atoa + putki :hatsoff:
heippa kohtalon toverit minä joudun vetäytymään porin miitistä:banghead: tuli iloinen perhe (juhla) emännän pikkusisko muuttaa ensi asuntoon:facepalm: samana päivänä kun miitti on joten en tule kun olen lupautunut auttamaan muutossa ja siinä samalla muuttajat saa maistella mun tekemiä ruokia:p
poistan itseni listalta ja pikkuveljen kanssa kun se ei uskalla tulla ilman isoveikkaa :crazy:
tiedän että kohta tulee huutoa mutta en osaa käyttää driveä kunolla :facepalm:
Vanilla Berry näytepullo lähetetty iisille, pääsette maisteleen.
Mielenkiintoista kuulla fiiliksiä, itselle se ei ole noussut JB:n yläpuolelle, mutta pääsääntöisesti ne, jotka eivät Jalippo Bearsista saaneet suuria kiksejä, olivat oikein tyytyväisiä Vanilla Berryyn. ;)
https://docs.google.com/spreadsheet/...=sharing#gid=0
Nosto uudelle sivulle ja ilmoitus, että kimppakyyti E-P:ltä hoidossa :) Merkkasin veljenkin samalla kun se ei oo hirveen aktiivinen foorumilla.
Vihaan Google plussaa mutta mukana olen kuskin roolissa. Menomatkalla voin pari ohrapirtelöä nakata nassuun mutta sitten illasta kööri kuskataan kotiin. Pyyhkeen vois ottaa mukaan että on muutakin tekemistä kun limua juoda.
Jos jollakin on Lasiruiskuja ylimääräisenä (1-5ml) voisin muutaman ostella pois
Mukana ollaan.
Juu pistin :)
Uskaltaisiko tällainen täysi keltanokka, vasta viikon höyrynnyt mutta äärivauhtia hurahtanut, tuppautua mukaan.
Matkaakaan ole kuin kilometri suoraa Antinkatua toiseen päähän...
.
Sinne vaan ! En mäkään ennen miiteissä ole käynyt..
siis ehdottomasti! itsellä ainakin oli keltanokkana perkeleen kivaa ja kokemusta tuli kaikenmaailman modeista yms
Kompataan tätä kiva päästä näkemään , kokemaan & hypistelemään kaikkia modeja livenä
Viimeksikin oli kiva miitti (vaikka oli raumalaisiakin :) ) ja toivottavasti tästä tulee parempi ( ja raumalaiset edelleen tervetulleita :) )
Hienoa porukkaa höyryttelijät oli laitteena 5€ ego tai 1000€ HE-kombo silti voidaan jutella niistä näistä ja fiilis katossa (viimeksi ei tuvassa näkynyt kyllä kattoa höyrypilven läpi)
asia on klaari. Olen mukana... laitan nimen ilmoittautumislomakkeeseen, sinne sähköiseen :)
.
Ehdottomasti mukaan jos ei ole vielä päässyt osallistumaan miitteihin.
Pitäisköhän sitä laittaa huomenna Cthulhun Kylmän Ilman Karkkia tekeytymään miittiä varten... ;)
Btw. Lisäsin (foorumittoman) broidin listaan.
No voi pärkele, just ajattelin lähteä mukaan mutta piti kai siskon juuri tuolloin muuttaa... :mad:
Täytyy varmaan jotain valhetta ruveta keksimään. :sarcasm: "Sori tuli työkeikka..."
Kokeilin.muijalle selittää että mun pitäis käydä noormarkussa 22 päivä tekemässä muutama halli tunti mutta ei mennyt läpi prkl
Noniin, näin ne tilanteet muuttuu. Meikäläinen joutuu vetäytymään pidemmästä illanvietosta, kun sietää seuraavana aamuna olla skarppina liikenteessä.
Saavun toki paikalle, ellei kummia tapahdu, mutta omalla autolla ja lähden ajoissa takasin treen suunnille.
Kyllä tämä nyt täytyy nähdä... Selvinpäin tietty :sly:
Väkeä tulee sen verran, että pohditaan tilan vaihtamista :) Nyt tulee hyvät bileet :cheers: