Nappulat kaakkoon, nojaa. 30J, 270c ja kokoajan hakkaa rajotinta vasten. Testailut jatkuu huomenna. Meneekö sulla käsitellessä ihan mustaks nuo langat?
Printable View
Nappulat kaakkoon, nojaa. 30J, 270c ja kokoajan hakkaa rajotinta vasten. Testailut jatkuu huomenna. Meneekö sulla käsitellessä ihan mustaks nuo langat?
Juu, nikkelihän on just niille hyvä jotka ei saa kanthalia toimiin :D millä alustalla jasso testasit lämpösäätöä? DNA40 oli siinä aivan umpipaska, 350J paljon vakaampi.
Juu denalla koitin. On mulla äsäksä lämppärillä mut en sillä ominaisuudella tee mitään [emoji53]
Setup tehdään virtalähteen mukaan, putkelle sinkkua ja releelle dualia. Oon wanhan kansan höyryäjä...
Juu. Kaikenlaisia setuppeja on tullu tehtyä, niin 12.6v meksulaatikoihin jotka puskee yli 300w ja katiskoihin jotain 8-10w kötöstyksiä. Parhaat vapokokemukset tähän asti oon saanu nikkelillä ja 350J piirillä.
Mulle riittää sx:ien 60w oli päässä liero tai rakenneltava :)
Mä oon vähä semmonen, että kaikkee pitää kokeilla.
Mistä näitä saa parhaalla hinnalla ja nopeasti .alkaa niin polttelemaan tuollainen :thinking:
Euroopassa (ei UK, siellä vielä kalliimpaa) aika samat hinnat (eli 199,-), koska valmistaja määrännyt väh. jälleenmyyntihinnan.
Joskus ollut jossain hetkittäin tarjouksessa 179,- + postit, ei taida olla just nyt missään...
Tuohon 199,- hintaan (+ postit noin kympin) löytyy aika monestakin paikasta, noin viikossa kotiin toimituksella esim. täältä:
SX Mini M Class Yihi tai:
https://www.vapor-freak.de/E-Dampfge...X-Mini-M-Class
http://www.lepetitvapoteur.com/en/bo...i-m-class.html
Koodilla ma-cigarette 180 euroa postikuluineen ja itsellä alle viikossa oli oven takana paketti.
Kiitoksia vastauksista.Tilaus laitettu lepetitvapoteurilta ,ja koodilla tosiaan 180 euroa Pientä jännitystä pitäen kerrkiääkö viikossa kotio:thumbup:
On kyllä tukevaa tekoa.Eilen tuli vasta sähköpostiin shipped ilmoitus ,ajattelin että se siitä että ensiviikkoon menee ennenkuin saa laitteen käteen,oli pienoinen iloinen yllätys kun posteljooni kurvasikin pihalle paketti mukana ja sielä se oli.Yllätyin kun mukana oli sx minin skini kanssa.Hyvin tuntuu pähisevän standar moobilla ja 30 w:cheer:
Onko muilla päivityksen kanssa ollu ongelmia? Mulla aparaatissa Windows 8.1 ja aina ku yritin yhdistää laitetta ja asentaa ajurin nii yihin softa tilttaa ja sx mini sammuu eikä lähe päälle muutenku patterin poistamalla. Ratkasun sain tähän ku kokeilin eukon räppänällä jossa on win7 nii sillä lopulta toimi.
stainless steel lankaa kokeiltu? Minkä paksusta kannattaa napata ja eikös tämä mene lämmönsäätö puolelle tämän ajo?
Itseäki kiinnostais toi stainless steel lanka. Onko kellään kokemuksia miten toimii? Ja mikä on ero nikkeliin. Onko laitteelle tullu jo stainless steel langalle päivitystä?
Uutta miniä pukkaa. Mahtavatkohan enää tehdä firmispäivityksiä ämmään tämän jälkeen.
Liite 23747
Linkki
Vois tilaa toisen M Classin kuhan hinnat putoo. On niin ihku <3
Itse olisin halunnut M classiin rosteripäivityksen, mutta kiva tää on näinkin.
no kerkesihän toi itsellä olemaan uusinta uutta neljä viikkoa :D
No en nyt tosiaan tiiä et onko 200e arvonen se että saat muutamalla useammalla langalla ajettua. Oliko tietoo mitä muuta uutta tossa on ku se et pystyy käyttämään useampia lankoja?
Hei
firmiksistä sen verran kyselyä että tuo 120w on normi päivitys? 150w sama mutta tuo 75w tehoa? Ja tuo testi firmis tuo titaanilangan mitä ei aiemmissa ole?
ilmeisesti macillä ei päivitellä? Ja kannattaako mikä näistä firmiksistä ajaa? Tehoja en 75w tartte ja onko tuo testi firmis toimiva? Meinaan ainut peli niin ei viitsisi jos testi firmis bugaakin niin sitä ajaa siihen.
Millaisilla lämpöasetuksilla ajelette? Ni200 subtank coileja jos joku käyttänyt? Aika hakusessa vielä.
Subin atoissa on se ongelnma, ettei ne wikkaa kunnolla. Joten ensimmäiseksi vedä neulalla reikä subin aton läpi niin, että työnnat sen (kiertäen neulaa samalla, niin menee helpommin läpi ja ihan keskeltä pitää mennä ettet riko coilia) toisesta nesteensyöttöreiästä sisään ja toisesta ulos. Tämä auttaa huomattavasti, joskin nesteestä riippuen saattaa ajan myötö apu laskea. Toiseksi voit kokeilla pg pitoisemman nesteen kättöä tai jopa parin vesitipan lisäämistä per tankillinen nesteeseen. Sen jälkeen ala hakkeen asetuksia 30 joulea, 230 C ja standardi power profiili tuntumasta.
Minkä paksuista titaanilankaa kannataa tilata ja onko mimmosia kokemuksia ti coileista!
Oliko mulla nyt 0.25 / 0.32 / 0.45 & 0.5 ti lankoja ja kaksi viimeistä hyviä toiset tykkää toiset ei
Kandee ottaa varmaan ensin pikkukelat
Luokkia näissäkin miljoona ja käsittelyitä
Uusilla sanpan kennoilla 32 000 joulee ulos. Ihan hyviä kennoja on.
Ja tuolta niitä saa...
Samsung INR18650-30Q suurikapasiteettinen tehoakku 15A purkuvirralla - Akkulasta!
"halvalla" saapi vielä 10 pojoo hinnasta pois.
Iltaa,
Tuossa ylempänä kehuskelin noilla jouleilla, mutta parin lataus kerran jälkeen lähtee enää sellaiset 26 000 joulea kennoista ulos? Aloin tuossa miettimään, onko tämä 0,07 ohmin resistansilla ajelu ihan turvallista näillä kennoilla? 0,07 ohm / 2.5v= 36A. No onhan se hetkellistä virtaa, mutta kuulostaa aika rajulta. Onkos mitään mielipiteitä ennenkuin mä räjähdän kappaleiksi...
Onko muilla tehny semmosta että näyttäs tulittavan näytön mukaan mutta ei pihaustakaan atosta..? :blink:
Ei valita kontaktista tai mitään, sama homma 4:llä atolla.
Yritin jo ranskan pojilta kysellä takuusta, ei mitään vastausta..
Kysäseppäs tätä myös jossain akku keskustelussa, meinaan kiinnostaa itseänikin kun kyseiset akut harkinnassa.
--
Itse kysymykseen vielä, oletteko nähneet akun korkkia josko olisi saatavilla vaporshark vaporflash tyylisenä korkkina? Niin ettei tarvitsisi työkaluja.
Aina löytyny joku kikkare jolla aukasta toi korkki, ei aukea ainakaan täällä ERITTÄIN NÄPPÄRÄSTI peukalolla :rolleyes:
Tai siis kyllä sen aukasee peukulla jos on pakko mut ei jaksa nyhrätä kun työkalut on sitä varten.
Kieltämättä tuo akkukorkki on tän boksin yksi pikku miinus.
Toimii kuitenkin peukulla riittävän hyvin, kun ei kiinni laittaessa pyöritä liian tiukkaan. Kunhan ei akku hölsky, ja korkki on vähintään samassa tasossa pohjan kanssa, pitäisi riittää sopivaksi tiukkuudeksi. Samoin ajoittainen kierteiden puhdistus tekee korkin ruuvailusta sujuvampaa.
Pitää siis jatkaa etsimistä vielä.
Liite 24116
Tuommoisia on saatavilla.
Elevated Vape Accessories LLC
^^haluunko maksaa tommosesta tulpasta? :sneaky:
Kerro sit kokemuksista, jos maksat. :angel:
Aika "hieno" pohjakorkki, eiköhän tuo alkuperäinen kelpaa kuitenkin... :)
Asiasta kukkaruukkuun: Onko tuossa näytössä suojakalvoa? Näyttöön on ilmaantunut pikkuriikkisiä "ilmakuplia", näiden perusteella voisi olettaa siinä jonkunlaisen kalvon olevan. Ei kuitenkaan viitsisi alkaa raaputtelemaan näyttöä, ennenkuin varmasti tietää asiasta.