Eleaf iStick 50W ja Kanger Subtank
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...0c07347947.jpg
Minä kun luulin, että tuo iStick on hieman painava, mutta kyllä tuo tankki nokalla muuttaa painopisteen toisinpäin :)
Printable View
Eleaf iStick 50W ja Kanger Subtank
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...0c07347947.jpg
Minä kun luulin, että tuo iStick on hieman painava, mutta kyllä tuo tankki nokalla muuttaa painopisteen toisinpäin :)
No pittää testailla rbata jos se sillä maistusi normaalille. :D
On kyllä mörökölli tuo. :)
No se on se hinta minkä joutuu maksamaan tästä akunkestosta sekä nestekapasiteetista :)
Tällä hetkellä vaikuttaa, että pelaa huomattavasti taloudellisemmin kuin delta 2. 4,5ml --> 6,0ml sekä pienempi nestekulutus niin ei valittamista :)
Pakkauksessa nämä mukana tulleet vanhanmalliset coilit (0.5 + 1.2ohm), joissa siis nämä punaiset tiivisteet ja kenties eri wickimateriaali (?) olivat kummatkin aivan sysipaskoja ja roskiin meni kumpikin. Hieman "öljyinen" maku ja nesteestä itsestään saanut mitään irti :antismoke: Nyt, kun nakkasi tuon uudemman version coilin taas sisään niin johan muuttui laitoksella ääni kellossa.
Liite 21106
Onko näillä punainen/valkoinen tiiviste joku koodi millä ne erottaa tilatessa toisistaan? Mulla vain näitä punaisia, joten olisi mukava ensi tilauksessa kokeilla noita "uusiakin".
Nuo punaset oli siis ihan niitä jotka tuli alunperin subtankin mukana, jotka alusta alkaen jätin suosiolla lootaan kun oli jotain juttua aiemmin näiden laatuvaihteluista (=tyhmänä ajattelin nyttemmin testata nuo..) En tiedä sitten saako näitä edes erikseen mistään lafkoista ostettua.
Joku asiasta enemmin tietävä voi toki halutessaan vähän valistaa, onko tähän uudempaan malliin mahdollisesti jopa koko wickkimateriaali uusittu.
Tässä tämä "uusi versio", mistä ei ole valittamista:
http://www.fasttech.com/products/0/1...l-heads-5-pack
Puffilta itse tilasin vasta tuon subtankin ja noita vara-atoja niin kaikissa valkoinen tiiviste eli uutta settii sieltä!
Itelläkin tuntus että pelkkää kuivaa valmisatoilla kunnes revin bumbulsit sieltä pois ja laitoin rainbowia tilalle :laugh: nyt toimii 1.2 valmisatokin ihan kohtalaisesti 90/10 vg/pg:llä
Laitoinpa sitten "Dremellin" laulamaan ja nyt toimii tuo RBA osakin :thumbup:
nano käytössä enään ja tuntuu et atopäät kärtsää vaikka miten antas pieniä virtoja. no iso eli normi subtank seuraavaksi. saa ainakin tehtyä ite ato päät. mini oli ja se oli niin heikko,, rba pää kiinan kierteillä
Tsättiketjussa ässän mulle dremelöimä:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15...d4660ad48b.jpg
Liite 21115
Mini sai rosterikoltun päälleen:)
Jos tuollaista halajaa niin Generadelle viestiä.
Paljon menee nestettä verrattuna lasitankkiin?
Tosta 25 mm versiosta tuli hyvä ja tilava laite kun laittoi ton minin rba pohjan siihen,tasan yks ohmia 0.3 kanthal ja yhdeksän keppiä. Nyt vois kuvitella että kestää jopa työpäivän höyrytellä
Kyllä se mahtuu, pusardo näytti tuo omalla videollaan. Tuohon 25 versioon käsittääkseni tulee kaks keskiputkea, ainakin sillä tehdas atoputkella saattaa pystyä käyttämään pusardo ei ollu vaan varma kun se putki upposi kohtuu syvälle minin rbaahan.
Toivottavasti oli tarpeeksi sekavasti selitetty :D
Voisihan sitä putkea pikkusen lyhentää, jos se painuu liian syvälle. Saisikohan noita pelkkiä RBA osia ostettua mistään :thinking:
Kyllä sinne se ainakin 6ml menee tankkiin eli riittää ainakin itsellä koko päiväksi ja keski putkea meinasin lyhentää mutta kun laittaa coilin tarpeeksi alas niin ei tarvinut
Onko lemo löytäny voittajansa? Olipa maukas olo kun suoraan paketista lirut sisuksiin ja wwooohhh mitkä höngät! :D
http://i62.tinypic.com/12554ds.jpg
Mitenköhän on, tuossa kattoon Vapor trail channelin revikan vaporfi:n sub ohm tankista. Kangerin valmistama täys kopio subtank ministä, mutta tuota rba pään nestekanavia avarrettu nii saiskohan niitä mistään erikseen. Kiinnostaas kokeella ku meinasivat että jäykempikin neste menisi paremmin.. Ja vaporfi:n ja kangerin tankkeihin käy samat atot nii kiinnostaas testata millanen se "modattu" rba olisi.
Ps. MINUN HENKILÖKOHTAINEN MIELIPIDE subtank ministä on että 1.2 ohm valmisatot toimii omaan käyttöön mieluisammin kun vaan 20-25 watin väliä oon ajellu :)
Kannattaako mun ostaa 0,5 vai 1,2 ohmisia atopäitä tähän? Perjantaista asti ajellu 0.5 ja toiminu tosi hyvin mut en oo viel testannu 1,2.
Perkele! Miten nuo käytön kannalta eroo toisistaan vai onko .5 lähinnä vaa meksuja varten olemassa?
Käyttäjäkokemukset sanoo että 0.5ohmiset kestää kauemmin ku 1.2ohm..
Kiitos. Onneks larmaan voi luottaa :hatsoff:
Mulla tankin mukana tulleista 1,2 toimi paremmin
1,2 tuntuu paremmalta jos ajelee lähelle 15w. Tiä onko 0,5 paksummalla langalla tod näk että huutaa tehoa. 0,5 toimii hyvin omaan makuun vähän turhan suurilla tehoilla. Alkaa lämpiämään liikaa. Tottunut jo hieman vähempitehoisiin mistä voi tempoa pidemmätkin höyryt ilman että höyrymäärä ja lämpö nousee liiaksi. Nopeisiin henkosiin taas 0,5 pelasi loistavasti. Vastukset tuntuu kestävän molemmissa, melki ennemmin menee vaihtoon pumpulien takia. Itse ajelin 0,5 reilu 20w ja 1,2 ajellut jonkin aikaa 14w ja tuntuu omaan käyttöön paremmalta. Mutta mukana tulevilla varmaan pärjää pari vko että kerkee kokeilemaan ja tilaa sitten lisää niitä mistä pitää.
Onko kukaan kokeillut tämänlaisia vastuslankoja Subbariin:
Valmis setup Kanthal A 0,30mm 0,8-0,9ohm 10kpl pussi
tai
https://www.fasttech.com/products/3033/10009432/1841103
Minkä kokoinen (levyinen) valmiiksi rullattu sopii SubTankiin?
Noni. Tänään kolahti luukkuun minisubu. Hetken leikin 1.2 ohmisella atolla. Ei se oikeen vakuuta. Tilasin muutamat uudet ja ajankuluks heitin RBA päähän samantyylisen setupin kuin kaiffariin ja muihin. Meshiä microcoililla. Johan kelpaa. Hiukka rautasahaa uriin ilman kokeilua pelaako alkuperäiset. Eiköhän tämä korvaa eXpromizerin. Vanhus haluaa jo eläkkeelle. :rolleyes:
Edit : Perun pahat puheeni valmispäiden mauttomuudesta. Vaatii sen tankillisen sisäänajoa.
Piakkoin ostohousuja virittelemään jalkaan. Pitää vaan keksiä joku laitos minkä nokassa tuo näyttäisi menevältä.
Kanger SUBTANK-PLUS clearomizer ? KangerTech