Vai semmosta :)
Printable View
Vai semmosta :)
Roottaaminen ei kyllä riko mitään. Se ainoastaan antaa käyttäjällensä vapauden määrittää mitkä ohjelmat saa superuser oikeuden ja mitkä ei. Jos käyttäjä tietää jotenkuten mitä tekee niin en näe tässä ongelmaa.
Suurin etu mielestäni roottauksessa on se että saa poistettua kaiken mobiili vendoreitten turhanpäiväisen tauhkan kuluttamasta luurin suorituskykyä.
Joo, bloatwaren kanssa saa veks.
Muun muassa suuret luurien valmistajat käyttävät vain 100% varmaksi testattuja cpu kuvernöörejä ja I/O lukkareita, (on demand ja row) joista myös pääsee eroon ja optimoimaan puhelimen omaa käyttöä vastaavaksi (parempi teho/akkukesto).
Hyvä esimerkki olisi clearoista rba-maailmaan siirtyminen :)
Mulla on ollut iPhone 3GS syksyllä 4 vuotta...eipä tuosta ole ollut pahempaa sanomista. Siinä taitaa olla vieläkin Soneran lukitus :laugh: Tuntuu, että toimivuus on vain parantunut noiden uusien käyttis versioiden myötä ja akun kesto jopa lisääntynyt?! En ole nähnyt oikein mitään järkevää syytä vaihtaa neloseen tai vitoseen. Jos tämä joskus hajoaisi, niin varmaankin sitten Samsungin Galaxya tilalle..
Ja sitten asentaa jonku antivirussoftan. Joka nyt pitäis muutenkin jokaisella puhelimessa olla.
Jep. En vaan näe syytä tehä tässä vaiheessa maailmaa SGS4:selle yhtään mitään. Sellaisenaan siinä on ihan riittävästi suorituskykyä, eikä siinä kyllä NIIN paljo bloatwarea oo. Mielipidekysymys tietysti, mutta silti.
Olen auttamatta jäljessä näistä kännyköistä, mutta olisko tosta Samsung Galaxy S II Plus miksikään? Melko edukas kännykkä ja oon omistanut Samsungia aikaisemmin viimeiset pari luuria, niin tykkään käyttöliittymästä. En siis ole hakemassa mitään viimeisintä iPhonea tai Lumiaa, vaan semmonen perushyvä luuri, perushyvällä kameralla ja suorituskyvyllä.
Hyvä se on. Virtapihimpi kuin normi-Galaxy S2, ainoa "huono" puoli taitaa olla tuo 8 gigan tallennustila. Muistikortillahan sitä saa lisää.
Avast täälläkin, molemmissa. :D Ja Defu, se on ihan perushyvä luuri. Tai vähän perushyvää parempikin jossain määrin. :)
Mulla on tosiaan avast luurissa, mutta kotikoneessa MS:n Security Essentials. Se on sen verran hyvin integroitu W8:n, että en ole jaksanut muuta alkaa asentamaan :)
edit: aiemmin ollut kyllä avast useassakin PC:ssä.
Menee jo vähän OT:ksi, mutta mua rupes tuossa Microsoftin virussoftassa vituttamaan ku joka päivä vaati buuttia kun tuli uusia päivityksiä virustietokantoihin.
S3 minissä on aavistuksen pienempi näyttö ja huomattavasti huonompi kamera. Prossukin on hitaampi.
Muistaakseni sgs II plus on vain hieman ylikellotettu versio sgs II:sta. Molemmat ihan hyviä luureja
W8 täälläkin ja asentelisi joo, mutta kun ei mulla ole tapana sammutella. Yöksi pistän hibernaten että käynnistyy sitten nopeasti, mutta siinä tulee sitten se vastaan että ennen pitkää herjasi että "koneesi käynnistetään uudestaan tunnin kuluttua".
ite just hommasin htc one:n onko joku ohjelma mil saa noi ketun vitun twitterit ja muut turhat pois ku en tajuu noista kenneleistä ja toottauksista hölkäsen pöläystä :D
itte pitäs ettiä ekaluokkalaiselle androidi. taidan antaa 3110n ja sanoa notta "tässä älypuhelin sinulle poikani, ole hyvä". :thinking:
kiitos vastauksista, täytyy opiskella :D taitaa twitterit jäädä poisttamatta, ku uskalla ruveta sooloilemaan :D täytyy sit varmaan ruveta twiittaa xD
Pitkän aikaa tuskaillu tän HTC:n mobiilidatan pätkimisen kans saunalahden liittymällä. Nyt sitten sallin roamingin käytön puhelimen puolelta niin näyttäis toimivan. Fiksusti rakennettu verkko elisalla jos sauniksen liittymät näyttää puhelimen näkökulmasta roamaavan vieraassa verkossa.
Mihin se ekaluokkalainen kännykkää tarvii? Ihan älytöntä pelleilyä (MUN MIELESTÄ) kun nykyään tuntuu järjestään 90% ekaluokkalaisista omistavan puhelimen. Mummo ja pappa osti mun pojalle puhelimen kun meni ekalle luokalle ja nyt sitten exä on sitä mieltä että tytöllekin pitää ostaa ens vuonna kun alottaa eka luokan. Ei ikinä. Ei tuon ikänen tarvi kännykkää.
Kävin nyt hakee ton Samsung Galaxy S2 Plussan, ja täytyy myöntää etten kadu. Vanhana luurina toimi alkuperäinen XCover joka palveli kyllä mainiosti, mutta onhan se auttamatta aika jälkeenjäänyttä teknoa. Galaxy S2 on helvetin ohut ja kevyt, kyllä nyt taas kelpaa tovin. Kamerakin oli paljon parempi kuin kuvittelin :)
Ainoa asia millä perustelen tuon että tuon ikäiset termiitit tarvivat luurin on se että jos ja kun tulee hätä voi soittaa heti
ja eihän se huono ole kun uusista älyluureista voi seurata missä se kasvava sukupolvi viilettää netin välityksellä (ei ainakaan pääse kusettamaan että olen kaverilla vaikka on kaupungilla) tässä oma mielipide :)
No joo, onhan se nykyaikaa että voi soittaa HETI jos tulee jotain eikä tarvitse juosta kotiin lankapuhelimen ääreen.
Ja tuosta seuraamisesta... Eikö tuo nyt ole vähän vainoharhaista? :D
sun muksut ei ole murkkuiäs vie :)
juu nykypäivää tämä on
heitetääs vastapallo tohon montako numeroa muistit muksuna itse ulkoa vs entä nyt ?
ennen mentiin aina jonkun luo soittamaan ja numerot tulivat päästä nyt pähkäillää millä nimellä tallensin jonkun :)
ei voi mitään vanhaksi tultu ja vielä vanhemmaksi tullaan :)
vaipoista -> vaippoihin niin tämä maailmapyörii
Imo mitä vähemmän täytyy muistaa triviaaleja asioita sen parempi, jossa tekniikka kyllä auttaa. Valitettavasti ei olla kehitytty yhtä nopeasti yksilöinä kuin yhteiskuntana...
SE HALUU! Sillä on jo tapletti, wii, ps, ps2, ps3, X0. (siis oikeasti otan sille jonkun 20euron kapulan ja prepaid)
me asutaan aivan vitun landella ja sillä pitää olla luuri koska juuri siksi. ja se että se osaa käyttää sitä. mä en ala
saatana saarnaamaan että minkä ikäsenä on hyvä ja niin. eka on jo 16v ja se on taitava kaikenlaisissa asioissa.
pärjäilee...
luuletko että rupean näitä jälkikasvuja vielä 18v yli neuvomaan miten tehdään ja eletään. jos ne imee tietoa ja haluu sitä,
mä annan. PISTE.
:evil:
joo antaa vaan twitterin olla, tossa hetken tota lueskelin en tajunnut yhtään vitun mitään :confused:
Mulla on mutsi tuommonen... Jos en vastaa puhelimeen niin se on suunnilleen sydänkohtausta saamassa ja poliisille soittamassa että NYT ON JOTTAI SATTUNU.
Vartin päästä soitan takasi ja sanon olleeni paskalla. Sen mielestä se puhelin pitäis olla vessassakin mukana, koska "sitä varten se kännykkä on että aina tavoittaa". Vittu.
Pakko sen o sanoa että yhteiskunnan suunta on menossa ns epäsosiaalisempaan suuntaan kaikki tapahtuu puhelin, tietokoneen, mailin tjms kautta
Nykyään aika harva nuori osaa omankädentaitoa muutakuin tietokoneen edessä (talouspaperi + käsivoide) vieressä
No onneksi itse saa ainakin opettaa 2kpl jälkeläisiä
En siis sano että elektroniikka jne vimpaimet huonoja ole niitä ei vain osata nuorisossa raijoittaa mielestäni tarpeeksi
johan ne puhuu siitä että meidän peukaloiden asento on muuttumassa, eli tulee nk. tabloidipeukku. sisäänpäin kääntyny. EI SAATANA! :lol:
on tossa muitakin noita turhia sovelluksia :) mut ei anna poistaa, vaikka miten yrittää, ja jotain puhdistusohjelmaakin yritin, niin ei löytäny kyseistä sovellusta, androidil tai htc:llä joku sopimus tehty näitten paskasovelluksien kanssa X-( "saatte millin ku laitatte sovelluksen sillain et sitä ei voi poistaa, niin se rupee varmasti sitä jossain vaihees käyttää" xD