Vs: Esmoke.fi - Höyrypilviä rakentamassa (Ilmainen toimitus)
Kuten tuo saippuakauppias toisissa ketjuissa toitottaa, on meillä ihan sama juttu. Eli tuotevalikoima kasvaa ja kehittyy sitä mukaa kun tilausmäärät nousee. Kokoajan on tilausmäärät tasaisessa kasvussa ja sitä mukaa ollaan myös pyritty "palkitsemaan" suomen höyrykansaa uusilla tuotteilla.
PS. Ei ne 1000mAh PT-akut mihinkään loppuneet, ei vaan nykyään laiteta koko mälliä kerralla verkkokaupan varastosaldoille, ettei kävisi näitä "hups, se olikin oikeesti loppu" -tilanteita. Lisäsin lisää saldoille :)
Päivitämme EGO-T -tuotevalikoimamme EGO-C -malliin, joka tuo mukanaan edullisemman käytön. Kaikki EGO-T -tarvikkeet pois varastosta pois päivitetyin hinnoin!
Re: Esmoke.fi - Höyrypilviä rakentamassa (Ilmainen toimitus)
tänää tuli woo+muut härpättimet ja tuosta iiiso kiitos nyt on oltukki hymysuin päivä =)
WOO tuli eilen ja pikkuhile puuttui tehtaan paketista. Viestillä asia luvattiin korjaus ja tänään oli palikka postilaatikossa. Mukana myös kaksi MDC Smoktechiä. Näin sitä hoidetaan asiakkaat asiallisesti ja hyvin, mistä kiitos.
Hyvältä kaupalta vaikuttaa!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kessu123
Hyvältä kaupalta vaikuttaa!
niin hyvältä, että meinaa lähettää yhden ruiskun mulle postitse kun huomasivat sen puuttuneen. Tulee postituskulutkin kalliimmaksi kun mitä toi ruisku maksaa. Kieltäydyn.
Todella hyvä on!
Kyllä nää muutamat suomikaupat vaan osaa. Mä itse ainakin maksan palvelusta sen muutaman euron mielihyvin.
ehdotus: laadukkaita drippaus-atoja myyntiin
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
kalma
ehdotus: laadukkaita drippaus-atoja myyntiin
Mitäs ne olisi? HH.357 on pois laskuista, koska saatavuus on tosi heikkoa, edes tekijät itse eivät ehdi tekemään niin paljon kuin omasta puljustaan myyvät.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Mitäs ne olisi? HH.357 on pois laskuista, koska saatavuus on tosi heikkoa, edes tekijät itse eivät ehdi tekemään niin paljon kuin omasta puljustaan myyvät.
Mites olis : Cisco 306 Atomiser ?
Re: Esmoke.fi - Höyrypilviä rakentamassa (Ilmainen toimitus)
Edellisestä lähetyksestä jääneet Kangerit kotiutuivat. Suuret kiitokset! 10+:n arvoista palvelua!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
itse olen viikon höyrytellyt Olympian 306 LR-atolla ja varsin hyvä sekin on vaikkei tietenkään 357:lle pärjää. Mutta hinta/laatusuhde on hyvä. Ite en ole noita io6-atoja päässyt vielä testaamaan mutta kuulemma ovat nekin hyviä vaikka taitaa niidekin saatavuudessa olla jotain ongelmia.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
Todella hyvä on! Kyllä nää muutamat suomikaupat vaan osaa. Mä itse ainakin maksan palvelusta sen muutaman euron mielihyvin.
Olen itsekin siirtymässä enemmän ja enemmän Suomi-kauppojen asiakkaaksi. Vaikuttaisi siltä että monilla suomalaisilla höyryputiikeilla ei ehkä vielä ole niin "kova" ja välinpitämätön bisnes-asenne kuin joillakin ulkomaiden jäteillä. Postikulut ok ja nopea toimitus + luotettavuus on kova sana
Vs: Esmoke.fi - ILMAINEN TOIMITUS
Nopeastihan tuo tavara tuli perille. Voin suositella.
Suositus täältäkin. Ei ongelmia ja nopea toimitus. :)
Luomme suurimmasta osasta tuotteitamme käyttöönotto-ohjeet videomuodossa. Ensimmäisenä testissä Lumi -tankki. Miltä vaikuttaa: http://www.youtube.com/watch?v=291dMXhI3qM
Palautetta kaivataan! :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Onko noi sun tassut? Ainakin oli tarpeeksi selvä miten tankin voi täyttää :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Palautetta kaivataan! :)
Hyvä idea! JA hieno video! Taustamusat oli kaameat.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SmokeReaper
Onko noi sun tassut? Ainakin oli tarpeeksi selvä miten tankin voi täyttää :P
Omat tassut on :)
Musa on sellanen, että kaikkia ei voi millään miellyttää :/
Hyvä, selkee ja riittävän nopeatemponen video. :) Lisää tällasia vaan!
Ps. Äänet saa kyllä poiskin, jos musa häiritsee;)