On muuten mainio sarja, on tullut kuunneltua kaikki osat.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja korsu
Printable View
On muuten mainio sarja, on tullut kuunneltua kaikki osat.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja korsu
Kuin myös. Löytyvät itseltä kovikselta jos pariltakin varmuuden vuoksi. Jouduin opettelemaan Adobe Auditionia jonkin verran kun osa on pelastettu c-kassuilta ja tasot oli mitä sattu yms säädettävää. Varsinkin nuorempi sälli ja rouva on oikein hevijuusereita,taitaa knallit pyöriä nukkuessakin. Pojalla amyreistä ja vaimolla napeista.
1 kaveri lisää...
Duunikaveri alko kysellä tästä, nii kerroin 30min kestävän tuokion ja mistä tilata nii nyt oli sitten tilaillut :) Saas nähdä höyrähtääkö :D
Sukulaisia 3 jotka vapottelevat ja polttelevat. Mutsi kyllä lopetti vapottelun ansiosta, nyt lopettanut vapottelunkin. Duunissa olin eka joka toi sähköspaddun sinne. Sielläkin nykyään vapottelee ainakin 3 ja sen lisäksi yksi vapotelee silloin tällöin jollain robbarin nikotiinittomalla versiolla. Puolisoni on täys vapottelija niin kuin minäkin :esmoke:
yks. se diggas heti (: "mitämakujamitämakuja? Nyt loppu röökin polttaminen" Ei oo kauheesti sen jälkeen röökiä poltellu. ^_^
Kaksi kaveria + yksi tuossa pohtii jos siirtyisi nuuskasta höyryttelyyn, kerran oli niin makoisaa VR:n Applewood. Kertonut paikat mistä tilata ja mitä ja ohjannut tänne foorumeille, sillä täältähän löytyy kaikki tieto jos vain osaa etsiä, ja kaverit osaa sen varmasti.
Ei yhtään, veli meinaa lopettaa röökin jollain muulla ku tästä jää kuulema tapa ja siitä tavasta pitäs päästä. Sano noin jo puol vuotta sitten ja vieläki se sätkä palaa:rolleyes: Noh, yks kaveri maistelee aina välillä ja sanoo ettei tykkää, minä yritän selittää että saa siihen muitaki makuja, mutta ei kuulema tykkää. Toinen on kiinnostunu ja onkin höyrytellyt joskus aikasemmin jollain kökkövehkeellä mutku nikotiininesteitä on muka vaikea hommata, hohhoijaa... Noh, mikäpä minä oon aikuisia ihmisiä neuvomaan. On tainnu vaan negatiivinen uutisointi mennä perille vaikka oonkin niille yrittäny selittää asiat niinkuin ne on...
Jes! Ensimmäinen käännytetty. Evod-aloituspaketti oli hänelle tullut eilen ja äsken tuossa näytin täytön ja kerroin höyryttelyn saloja.
Testihöyryillä käytiin ja totesi hetken höyryttelyn jälkeen, että ei kyllä tee mieli röökiä. Toivottavasti tuossa pysyy :)
Kolme käännytetty. :) Ensimmäinen osti Tokmannilta Phoenixin 510 automaatin vaikka kehotin egoa... Kriteereinä halpa ja pieni. Toiselle tilailtiin Evod-aloituspaketti ja nyt kolmannelle kaverille singahti eilen postiin Twist kahella CE5lla.
Kaveripiirissä alkoi tämä harrastus kavereiden laitteita kokeilemalla. Tästä kiitoksena olen saanut jo monia muitakin kavereitani kiinnostumaan ja ostamaan kyseisiä kapistuksia:D nykyään kaveripiirissä arvostellaan laitteita ja nesteitä:D ja muusta ei juuri puhutakkaan:)
6 kaveria tähän mennessä käännytetty :)
Kaksi sellaista jotka ovat sittemmin höyrylinjalla pysyneetkin. Molemmat myös foorumilla.
oman tuttavapiirin röökaajat on sen verran iäkkäämpiä ettei niitä pirukaan enää minnekkään käännytä. On kuulemma liian vaikeeta...sitten kääritään bonusta vapisevilla sormilla ja keuhkot pihalle yskien, ja puolet puruista lentää aivan muualle kuin minne pitäisi.
Toinen mahdollinen käännytetty! Laitteet ja nesteet tänään hänelle tilattu. Toivottavasti loppuu röökinpoltto :)
Itsekin vasta muutama kuukausi tullu höyryteltyä ja silti olen käännyttänyt tai myötävaikuttanut kääntymiseen 6 henkilöä. Muutama innostui, muutama kokeilee ja yksi aloitti uudestaan.
1
yks työkaveri tilas vermeet ja nesteet, mutta retkahti takasin analogisiin parin viikon päästä takasin, kysyin siltä että mitä perkelettä ni sano vaan takasin että TUPAKKAMIES ON AINA TUPAKKAMIES:esmoke:
Puolitoista. Yks siirtyy pikkuhiljaa kokonaan höyryyn ja toinen höyryttää kotona mut vetää töissä savuja.
Tää kokonaan siirtymässä oleva tilas ensin Evodin ku aikamme keskusteltii ja mietittii mikä olis hyvä. Sit se kokeili mun Teslaa viikonloppuna pari päivää ja nyt tilas oman Teslan ja carto tankkeja jne.
Eipä ollu vaikeeta tuo käännytys.
Ekaks muksut, poitsi ja tyttö n.9kk sitten,velipoika ja sen emäntä samoihin aikoihin,siskon 3 poikaa n.7kk sitten,oma emäntäkin alko höyeyttelee n.2kk sitten eikä oo polttanu röökii sen jälkee:thumbup:yx frendi lopetti röökaamisen(pari toppaa vihreetä smarttia päivässä) lavatuben+kartojen kanssa n.vuosi sitten,höyrytteli pari kuukautta ja siirty noihin muihin niksatuotteisiin purkkaa ja imeskelytabui.On niitä jotain muitakin,nyt ei tu mielee.No olihan siinä jo yheksän.;)Montas söit:confused:
2. Myin vanhat C5 Clearot+normiegot (omat aloituskamat) heille, tuli siinäkin hieman 'kaverilisää' otettua hinnoista :$. Sanovat kuulemma, että ikuisesti kiitollisia siitä, että hommasin heille sähkötupakit ja että pääsivät eroon syöpäkääryleestä.