Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES
Tuota täyttö reikää juuri tarkoitin... eli onnistuuko ihan perus pullolla tuon täyttöreijän kautta? ja tällä varmaankin onnistuu täyttö reijän kautta http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...stepullo-30-ml Mites tuon setupin kanssa onko helppo saada onnistumaan?
Tarttee olla ihan siihen reikään sopiva täyttöpullo. Yksi tulee mukana InTastelta ainakin, ja näyttäs hyvin pahasti siltä että tuo Arizonan linkkaamas pullo olis just sopiva.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
defuncta
Tarttee olla ihan siihen reikään sopiva täyttöpullo. Yksi tulee mukana InTastelta ainakin, ja näyttäs hyvin pahasti siltä että tuo Arizonan linkkaamas pullo olis just sopiva.
Se on per/c :stä :( Ilma-aukko sormella kiinni ja yläcapin kautta litkut sisälle ;)
Mites tuon setupin teko?? Onkos sulla Defuncta Kyseisetä laitteesta videota tai onko jollain muulla kotimaisella hepulla videota? Eli täyttö helpointa yläcappi irti ja litkut sisään? Niin ja ilma-aukko umpeen sormella.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pdz4
Mites tuon setupin teko?? Onkos sulla Defuncta Kyseisetä laitteesta videota tai onko jollain muulla kotimaisella hepulla videota? Eli täyttö helpointa yläcappi irti ja litkut sisään? Niin ja ilma-aukko umpeen sormella.
Sama homma ku isoveljellä toi setupin teko ;) Kakunpalanen, ei kannata tunkee liikaa silicaa kuppiin, se 5mm aika optimi uli sen kupin ku leikkaa ylimääräiset pois :)
Onko tietoa tuosta sveitsiläis kaupan aleKoodista??
Re: SvoёMesto Kayfun-mini II ES
Varaudu siihen et saattaa napsahtaa tulliin;)
tarkoitus on että systeri joka asuu sveitsissä tilaa sen itselleen ja on tulossa ens viikolla suomeen niin tuo sen mukanaan tai jos ei ehdi saada sitä keskiviikkoon mennessä niin itse olen menossa ens kuussa lomailemaan sinne päin niin tuon sen sitten itse =) Sen takia kyselin tuota alekoodia.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasso
Se on per/c :stä :( Ilma-aukko sormella kiinni ja yläcapin kautta litkut sisälle ;)
Ja yläcäpin avaamalla saa kätevästi samalla auki myös sen sisäputken. :P Juuei, pullolla täyttö toimii hyvin, se mitenkään per-c:stä ole.
Eli siis on ihan hankkimisen arvoinen kapistus?
Re: Vs: SvoёMesto Kayfun-mini II ES
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja CoccoBill
Ja yläcäpin avaamalla saa kätevästi samalla auki myös sen sisäputken. :P Juuei, pullolla täyttö toimii hyvin, se mitenkään per-c:stä ole.
Kiristää kunnolla sen sisäputken juunou;)
jahka tuon saan niin pitänee kokeilla noita eri täyttö tapoja ja löytää se oma tyyli. Mites tuo kirkas muovinen putki kestää? Varmaan sama kuin muisakin muviputkissa ei salmaria. Kuinkas tuo miiten syö tuota nestettä eli hupeneeko tuo 3mm samoin tein ja saa olla koko ajan täyttämässä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
pdz4
Eli siis on ihan hankkimisen arvoinen kapistus?
Omasta mielestä ainakin iha hankkimisen arvonen... Pitää vaan watit kohtuullisella tasolla... itellä darwinissa 9w ja gummy bearssi toimii mainiosti :)
Tarkoitus olisi käyttää tuota privarin nokassa pääsääntöisesti niin ja löytyyhän tuosta hieman sirompi Lava Robust jossa sitä voisi kokeilla.
Noniin mini tilattu käkikellomaan kaupasta ja toivotaan että ehtii tulla systerille keskiviikkoon mennessä niin saan sen torstaina itselle =) muuten menee ens kuuhun kun kyläilen itse käkikellomaassa.
Taas sai tehdä pari setuppia ennen kuin olin tyytyväinen. Edelleen mulla tuntuu parhaiten toimivan tässä 3 mm silica tuplana (kaksi palaa) rinnakkain vaakana ja 0.25 kanthal vapaasti kierrettynä 3-4 kiekkaa ilman nuppineulaa tms. ja ei liian tiukalle. Jättöä noin 5 mm kummallekin puolelle. Lievästi nostettuna kaarelle eli riittävä väli ilmareikään.
Mikäköhän tässä nyt on :D eilinen täyttö yläpäästä sujui ongelmitta ja nyt kun täytin uudestaan niin kusee niin perkeleesti tuosta vasemmanpuoleisesta rööristä :/
http://i48.tinypic.com/20kb1x2.jpg
EDIT : kuvassa siis ylempi rööri :)
Tuohan on ilmareikä eli wicki mennyt huonosti ja juoksee nyt neste läpi
Ne wickien päät täytyy aika tarkaan saada niihin koloihinsa, kun se logolla varustettu pikkukaulus on paikallaan.
Töki ne wickien päät alas vaikka hammastikulla, mutta varo ettet paina niitä liian tiukkaan sinne pohjalle - vuotaa.
Sitten vielä katsot, että wicki ei coilin kohdalta ole kiinni ilmareiässä, voit vaikka nostella samalla hammastikulla sitä vähän kaarelle.
Edit. Ajatuskatkos, siis jos toi setuppi on toiminut aiemmin vuotamatta, voi syy olla liiallisessa täytössä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Late
Ne wickien päät täytyy aika tarkaan saada niihin koloihinsa, kun se logolla varustettu pikkukaulus on paikallaan.
Töki ne wickien päät alas vaikka hammastikulla, mutta varo ettet paina niitä liian tiukkaan sinne pohjalle - vuotaa.
Tästä olen erimieltä.
Minulla on 3mm langalla reilut loopit molemmin puolin ja tungettuna täysin pohjaan, tässähän on ideana se ettei se neste mahdu nousemaan kuin wickaamalla.
Ei kuse varmasti jos lankaa on paljon pohjalla mutta ei liian lähellä ilmareikää.