Vaikka sen takia et on pieni penis? nyt nukkumaan oikeasti. :D
Printable View
Vaikka sen takia et on pieni penis? nyt nukkumaan oikeasti. :D
Liikaa höpinää ja laitanpas kuvan väliin kevennykseksi :D
Veljekset kuin ilvekset...
Liite 29427
Vasemmalta:
Vapor Giant Mini V2-modi Vapor Giant V2.5-tankilla
Vapor Giant Mini BSM-modi Vapor Giant V3-tankilla
Toimii :thumbup:
Tankkeja meksuissa :o Tuo sivunapin perus jousi on kyl aika huono, jos haluu mennä todella matalille ohmeille, muuten tuo oli ihan kiva.
Dripperit ovat saatanasta ja niitä ei tueta! Juu ja en siltikään myy Mad Hatter V2-kittini putkea sulle :sarcasm: Omassa meksukäytössäni ohmit ovat yleensä minimissään 0,4 ohmin luokkaa ja sen yli, enkä näe mitään syytä mennä tämän alle (tankeilla). Käytän näitä perinneputkia lähinnä himassa kun haluan vähän luksusta elämään ja omista tankeistani näiden meksujen nokkaan pääsevät vain laatukapineet KF5 ja Vapor Giantit.
Ja jos esim. Vapor Giant tekee putkiinsa täydellisesti istuvia tankkeja ja vieläpä myy näitä yhdessä kitteinä, niin miksen minäkin sellaista meksussa käyttäisi...
Itse onnistuin vahingossa ampumaan tuon VG V2:n sivunapin jousen avaruuteen putkea pesuun purkaessani ja ihan hyvä niin, sillä olin tilannut Intastastelta varajousen ja nykyisin nämä VG:n sivunapin jouset ovatkin kauniisti kullitettuja bling-jousia (kuva alla). On selvästi parempi kuin orgisjousi.
Liite 29428
Edit: Jos mulla olisi 250€ ylimääräistä, niin tilaisin heti Vapor Giant Mini V2 "Wooden Edition"-setin. On vaan niin kähee :love:
Liite 29429
Eiköhän 1 riitä näin ensihätään :D
Mun sielussa on ehkä paikka stäkkimodille.
Mikä olisi hyvä eka meksu hankinta? Ei ole niin isoa budjettia. Mutta mielummin odotan ja ostan kun rahat riittää ku että ostan mitään 10 euron putkipommia. :)
Paha sanoo, jos ei ees tiedä paljon oot valmis laittaan rahaa. :D
150€ hintaan saa hyviä modi+rda -comboja.
Uih, Boardside on laskeutunut Helsinkiin :love: Jouluksi kotiin, mikäli posti ei ryssi koko hommaa...
Sanohhan vielä et lyöt tankin sen nokkaan? :C
Liite 29444
Harkitsin jo G-tubsin myyntiä, kun se on niin iso ja vie tilaa, mutta akut kun löi putkeen ja otti käteen, niin ei tuota raaski myydä :)
Tankin :blink: en harrasta moisia, joku noista paristakymmenestä dripperistä... Ehkä 25mm Sapor tai tulossa oleva Recoil (klooni)
Mielummin nyrkki perseessä, kuin tankki meksussa. :)
https://www.fasttech.com/products/0/...o-rda-atomizer
Sitten etsit vielä jonkun 25mm mustan dripperin, niin rupee setti olemaan valmis. :)
Liite 29454
Modi on oma, mut kuva ei. :)