Osta apteekista Somacia. Se on tehokkaampaa närästykseen.
Printable View
Russian standardia tai Stolishnojaa :cheers:
Voi perhana on tylsää[emoji53] telkusta tulee uusintoja ja ei jaksa enää touhuta mitään.
Mä tykkään vaan limuviinoista. Ja kaikkein eniten Baileysista, jota kuulemma virheellisesti sanon valkovenäläiseksi. Mutta eiks se oo kun siihen maitoa ja jäitä lisää. :rolleyes:
Minä sanon silti valkovenäläiseksi kun oon tottunut :teaching: :lol: Oon tehnyt kyllä valkovenäläisiä Helmi-likööristäkin, ja mikä oudointa nyt kun mietin niin ei baarissa juodut valkovenäläiset mun mielestä eroa maultaan pahemmin tuosta Helmiin tehdystä. :blink: En tiedä miltä kahlua maistuu kun en ole sitä ikinä aikanaan raakana maistanut
perhana jasso ku on metällä ni nyt tekis mieli itekki käydä mettästään paisti. nivalaan pitäs lähteä mettälle pia.
pöhlä mutta silti positiivinen.
oi äiti maa. mennäänkö ruispellossa?
Saakohan Ruuskanen kepin viskonnassa mitalin, vai onko paikat niin rikki ettei pysty kunnolla heittämään?
Enpä ole noita kisoja seurannut, tuon keihäsfinaalin voisi varmaan katsoa jos siihen aikaan vielä kukkuu hereillä...
Kyllä se pitää katsella, siellä on vaan kova ryhmä vastassa. Tosin eipä näiltä kisoilta ole paljon odotuksia ollut.......