Yyteri kyllä hieno mesta, toista on Pori :laugh:
Printable View
Yyteri kyllä hieno mesta, toista on Pori :laugh:
Hyh hyh, olipas kylymä tunteroinen katselmoida kattoja. Meinas munat jo jäätyä tuolla viimassa.
Mitäs tuo niinku käytännössä aiheuttaa vai aiheuttaako mitään ?
http://www.who.int/fctc/mediacentre/...otcolspain/en/
En mä oikein Porista kaupunkina osaa sanoa, vaikka tulee yleensä muutaman kerran kesässä käytyä Yyterissä niin en silti kaupungilla pyöri. Mikkolan jättiprismasta tulee napattua aina matkan varrella naposteltavaa (karkkia ja muumi/smurffilimsaa) rannalle ja jotain hömppäluettavaa. Kallon kallioilla tai Reposaaressa tulee sitten yleensä käytyä järsimässä jotain patonkia kun hiekka eväissä ei ole kovin mieltä nostattavaa. :D Näiden perusteella Pori on ihana paikka, kun siellä on noin upeita paikkoja.
On kyllä hienoja mestoja :)
Kerran tuli ajeltua saariston kautta Merikarvialle, Ahlainen ja mitäs muuta siinä sitten onkin. Aivan helvetin hienoa aluetta jos tykkää maakunnissa kieppua autolla :thumbsup:
Pori on näin Kankaanpäästä lähtöisin olevalle syntinen mesta. :rolleyes:
WHO haluaa vain turvata Ison Tupakan ja Ison Valtion tuotot, kansanterveydellä tuon kanssa ei ole mitään tekemistä.
Road tripit on huippua kesäisin. :thumbup: Mä tykkään eniten laivasta ihailla Turun ja Tukholman saaristoa. Vai että sellainen suhde kankaanpääläisillä Poriin. :laugh: On muuten jännä juttu kun mun heppailupaikka on Huittisissa, niin ainakin tallilla tyyliin kaikki sanoo että kun lähtevät shoppailemaan niin menevät Tampereelle eikä Poriin vaikka Poriin olisi lyhyempi matka. :D
Niin justiin.
On siellä sentään Ege kebab. [emoji9]
Naggimaa roks
Onko Nakkila niin pieni paikka että siellä kaikki tuntee toisensa? :D
Ei tää ny mikää rauma oo. Siirtolaisena tänne saapunut kaukaisista pohjoissatakunnan erämaista