Ei, kyllä mä oon ihan riittävästi perehtyny biologiaan. :D Mutta ei mulle koskaan ennen oo väitetty että suurin osa hedelmättömistä olis hedelmättömiä syystä.
Edit. As in geenivirheitä, huonoja perintötekijöitä.
Printable View
Luonnollisuudesta on ihan turha puhua mitään, kun heteropareillekin on adoption sijaan todella luonnottomia hedelmöityshoitoja, sijaiskohtuja ynnä muuta lääketieteellistä vippaskonstia. Koskakohan porukka tajuaa että "luonnollisuus" on helvetin kaukana nykyihmisestä käsitteenä? Kristinusko ja sitä myöten homovastaisuus tuotiin meillekin raiskaamalla ja tappamalla, katsokaa vaikka antiikin Roomasta tai Japanista miten miehet toisistaan tykkäs. Samurait on aika hyvä esimerkki.
Ymmärsin jo mitä meinasit, se sana "normaali" vaan kalskahti ikävältä, vähän siltä että yh:n tai homojen lapset kasvaa automaattisesti kieroon.
Totta, usein unohdetaan että homovastaisuuskin on loppujen lopuksi aika hiljattain vasta istutettu meihin.
Se on japonilaisille ihan oikein.
Ja tässä kaikkien argumenttien äiti. :D
Luonto on hoitanut tämänkin jutun. Antaa homojen paukuttaa vaan, jos saavat keskenään jälkikasvua niin homma on ok.
Luonto tauditkin on tuonu, vittuun lääkkeet ja hoidot ja takaisin luoliin asumaan. (:
Luulisi toisaalta myöskin hoitoalalla työskentelevän tietää, miten ihmisarvoista elämää se lääketieteen keinoin yli parasta ennen-päiväyksen on.
Niimpä, ei huhhuh mitä tekstiä.
Mitään sinänsä homoja vastaan ole mutta turha alkaa väittään että se ei olisi evoluution kannalta varsin negatiivistä toimintaa. Toiseksi luonnosta esimerkkien repiminen on hiukan kehno lähtökohta koska on myös havaittu eläinten keskuudessa nekrofiliaa sekä raiskauksiakin.
Pitäiskö tässä sitten miettiä, että oliko oikein, että lapseni kuolivat, koska olivat saaneet alkunsa hedelmöityshoidon kautta (vaimolla ongelmia aikaisemman tapaturman vuoksi)..............
Antaisiko joku selkeä "syy" epäreiluille tapahtumille jonkin "oikeutuksen", minkä avulla, vaikka miten keinotekoinen, ne olisi helpompi kestää?
Jep, eli palatakseni tuohon "takaisin luontoon"-heittoon homma ei koskaan ole yksinkertainen.
Joo saatiin vipinäää. Tommosta vipinää ei jaksanu lukee 2 viestiä enempää. Homot on homoja ja lespot lespoja. Tehkööt mitä haluaa kunhan pitää sen omana tietonaan.
PS: Oli muuten aika pettymys se uuden Farmi sarjan homo. Tai siis oletin että se on homppeli. Mainosten perusteeella siitä olis tullu uus Niko, mut pari jaksoo kattonu ja se ei oo repässy vielä mitään.
Mistä vitun takapajulasta nää nykyset homoasenteet on? Ei edes mitään perusteluja.. :D Ihan yhtä loistavaa ku aikanaan ihmisten polttaminen roviolla jos kehtasivat väittää maailman olevan pyöreä. :D
No miksi niitä homoja pitää joka vitun tuutista työntää esiin?!? Ärsyttää tuollainen perseily. Mutta pitää olla hys hys ja jees jees koska kyseessä on vähemmistö ja nykyään mennään niiden ehdoilla.
Avatkaa nyt oma topicci tälle suurelle homo-keskustelulle kun herättää niin paljon keskustelua :eek:
Koska enemmistö?
Kiinnittäkääpä huomio sellaiseen seikkaan, että aikas monessa tapauksessa homo/maahanmuuttaja/yms. asiaa ei tuo esille asianomainen, vaan "huolestunut" hetero.
Jonkin verran noissa(kin) piireissä pyörineenä yleinen konsensus on, että "live and let live" on kiva, jatkuva pöydällenosto ei IKINÄ vakauta status quoa.
Mä lakkaan meuhkaamasta kun väki ymmärtää että homojen oikeudet ei oo niiltä pois millään tavalla. Ei se maton alle lakaiseminen tee mitään.
Mutta tajuatkö sä sen, että sillä "meuhaamisella" sä aiheutat negatiivisia reaktioita homojen suuntaan samalla, kun itse kävelet pois paikalta?
Tämäkään asia ei ole niin helppo, että huutelemalla asiat korjautuisivat, se nyt vain ON maan tapa ja se EI muutu hetkessä.
barole, pitää vaan oottaa että keski-ikänen valkoihonen konservatiivi-mies kuolee.
vähä samanlaine väännön aihe ku jumalat ja sähkörööki. toisel puolel on "mut ku mun mielipide ja näyttää rumalta ja ajatelkaa lapsia ja koska raamattu ja ja..." ja toisel puolel on järki.
Maan tapa? Ei muutu hetkessä? Joku aikahan sitten tehtiin gallup homoavioliitoista ja se on jo niin päin että enemmistö kannattaa, adoptio-oikeudelle oli edelleen enemmän vastustajia mutta kyllä senkin kannatus oli kymmenissä prosenteissa jo. Ja ihan yhtälailla nämä vanhat homovastaiset dinosaurukset meuhkaa.
Miten niin erehtyy?
Eiköhän se evoluutio ole oikeassa.
Vittu mä lyön popparit mikroon :eek:
Myös rikollisia on aina,pitäisikö esim.ylinopeus olla hyväksyttyä kun sitä osa ajaa?
:popcorn:
Homous on laillista, ylinopeus ei. Ylinopeus ja rikokset ylipäätään on omia valintoja, homous ei.
Ja kyllä mä ennemmin kahden Jorman poikana kasvaisin ku Peran ja Anitan jos ne Jormat olis parempia vanhempia. Niin monet heterot saa lapsia vaikka ei oo pienintäkään kykyä vanhemmuuteen, mutta loistavilta vanhemmilta se kielletään koska ne on homoja?
Kuule kyllä niitä huhuja riitti ihan ilmankin että kasvoi kahden jorman kanssa, oli sen verran värikästä menoa mun ensimmäisinä elivuosina että normaalien homojen lapsena olisi luultavasti ollut helpompaa niin huhujen kuin muunkin suhteen. :laugh: Ja tosissaanko rinnastat homouden rikollisuuteen?