Saatte kohta ostaa multakin modia, hintataso vaivaan nähden näyttää olevan kohdillaan :yeah:
Printable View
Saatte kohta ostaa multakin modia, hintataso vaivaan nähden näyttää olevan kohdillaan :yeah:
Nii. Pienissä sarjoissa tai tilaustyönä tehtyjä löytyy. Moni tekee todella upeaa jälkeä omalla tyylillään ja se tekee näistä uniikkeja ja ihan muuta kuin sarjatuotantoboksit, Aku, Clz, Sladdi nyt muutamia mainitakseni. Ja vaivaahan näihin menee niin paljon että ostajan markkinat hintatasossa. Myyjän markkinat saatavuudessa.
Jääny vähän täällä pyöriminen unholaan.
Mutta siis, mua ahdistaa toi kotoa liian kaus poistuminen ja jossain määrin muut ihmiset. Pelkään, miten ihmiset reagoi, jos iskee kohtaus ulkona ollessa ja että osaako ne auttaa vai jättääkö mut oman onnensa nojaan ja että leimaako ne mut heti joksikin hulluksi tms.
Jäänyt se pelko kaivertamaan selkärankaa, kun 3-9 luokilla kiusattu (henkistä sellaista mm. jätetty porukasta pois, syrjitty, haukuttu, tehty selväksi jotta oon epäkelpo ja ruma ihminen ja ettei mulla ole mitään virkaa). Siitä jäänyt sellanen pelko, että mietin jatkuvasti, mitä ihmiset musta ajattelee, vaikka toisinaan ei voisi vittujakaan kiinnostaa miten joku mut näkee. Mutta ko oon niin nössö ja hyväntahtonen, etten haluu suututtaa ketään :'D
Hmmm... mietin, että onkoha mulla sittenki nää Evod2 tankit, PS:n starterkitistä peräisin olevat akut ja 1,5ohmin vaihtosydämet liian heikkoja mun käyttötarpeeseeni vaiko johtuneeko se noista PS:n litkuista.... (joita siis vielä höyryttelen alta pois). Räkii välistä aika urakalla, vaikka oon koittanut tunnollisesti huoltaa pesemällä kuumalla vedellä tankin viikon käytön jälkeen ja antanu kuivuia yön yli, sekä kuluttanut rullatolkulla vessapaperia putsailuun (jostain muistan lukeneeni keskustelusta, että Serlan pitäisi sponssata höyryttelyä ja nyt ymmärrän miksi :D).
Neste ohenee lämmitessään ja vastus alkaa tulvia. Tästä johtuu se räkiminen. Paksummat nesteet (lisää VG:tä) tai enemmän virtaa vastukselle.
Tosta ahdistuskohtauksesta ihmisten ilmoilla tuli mieleen 1 päivä töissä.
En tiennyt paniikkihäiriöstä ennen kuin tuli aika maksaa ja ekalla kortilla ei ollutkaan katetta. Asiakas lattialle, tukihenkilö onneksi oli matkassa. Nostettiin istuma-asentoon lattialle pöytää vasten ja siinä sit pidin huolen et tukihenkilö on ainoa, joka hänelle juttelee. Kirjoittelin itse lappuja tukihenkilölle, et tuonko vettä, syötävää, karkkia jne.
Jännin asia ikinä oli se, että molemmat työkaverit jääty ihan täysin ja ketään muista asiakkaista tilanne ei näyttänyt pahemmin kiinnostavan. :thumbdn: :mellow:
Niin juu, sai sit tuotteen sellaiseen hintaan, et meni kortti läpi. Ja päivä ilmeisesti jatkui hyvin :)
Eli lisää ohmeja? Tai sitten tilata vg-pitosempaa nestettä. Eiks nuot PS:n ollu pg-pitosia (30/70) ellen väärin muista.
Täytynee koittaa hommata noita FinnVapen 50/50 nesteitä testaukseen. Josko loppuis se räkiminen.
Mä itte karsastan tota yksinliikkumista senki takia, että jos matkalla (yleensä saattaa tulla siltikin pientä paniikinpoikasta, vaikka olis isä tai sisko kyytimässä) iskee paniikkia niin olis tavallaan yksin siinä tilanteessa, joka on kaikista kauheinta, koska ei oikein oma järki tunnu pelaavan tilanteessa ja päälimmäisenä on pako-refleksi (eli kotiin turvaan tai isän tai siskon luo ettei tarvisi olla yksin) ja se, että ne järjenrippeet katoaa ja sekoan ja joudun osastolle (jota en todellakaan haluaisi, koska sitten murehtisin koirieni vointia ja ikävä raastaisi. Viisi päivää joskus olin, omasta tahdosta, kun sitä mulle suositeltiin paniikkioireilun pahennuttua viitisen vuotta sitten ja itkin itseni sieltä ulos, koska ikävä kotiin ja koiria oli niin helvetin suuri).
Ei vissiin kannattais pitää näitä lähes puolen vuoden taukoja setupoinnista. Kaksi epäonnistunutta u-wickiä sai riittää tälle illalle. Olkoon sitten hybridsetup perkule. Samat höyrythän tosta tulee, mutta ketuttaa kostutella pumpulia lasisesta absinttipullosta, jossa ei ole tippakärkeä.
Oon ollu poissa kuvioista aika pitkän aikaa. Mihis alkuperäinen motivaattorini ja isoin infotekijä sib77 katosi kuvioista? Vai pyöriikö vielä jossain ?
Oonkohan viettänyt liikaa aikaa voorumeilla, kun sana "vares-elokuvat" vääntyi päässä automaattisesti muotoon "vapers-elokuvat"?
SDP:n kansanedustaja huolestui jihadistien tapaturmasuojasta - Suomen Uutiset Mikä helvetti noita demareita oikein vaivaa? Vai pitäis vielä hyysäämään alkaa palkkasotureita jotka palaa terrori retkeltään syyriasta.
Estetään niiden paluu Suomeen niin ei tarvitse huolehtia että miten pikku raasut saa sotavammansa hoidettua. Hoitakoot ne muualla, ongelma ratkaistu. :teaching:
Teipataan jsp:llä ja off you go. :esmoke:
Aww herttaista. Eihän lapsillekkaan viitsi totuutta idolista kertoa. :3 Ja mä oon kai vähän aikuistunut kun en ala innolla suu vaahdossa selittää että mitä tapahtui kuten aiemmilla kerroilla kun on idolin perään kyselty... Ja siis mähän puhun nyt Teemu Selänteestä, mistäs muustakaan. :angel:
Mikä ihme tässä vapottelussa on kun aina kun käsissä on "game over"-laite, seuraavalla viikolla julkaistaan taas jotain parempaa? Olen nyt yrittänyt palata basic-laitteisiin ja jättänyt jopa rba:t kaappiin. Olin varma että menen pekästään nemesis+atlantis kombolla, ja lopetan kaiken turhan tilaamisen. No nyt onkin sit tulossa useampi boxmod ja uusia clearoja seuraan aktiivisesti. Setuppien tekoon ei ole ikävä, en sätkiäkään polttanut aikoinaan. Lueskelin tuossa vanhoja postejani ja olin mainostanut ego+510-t komboa "game over" laitteena. Olin toki lisännyt että tämä sillä varauksella jos suuri koko ei haittaa :D
Mulle tämä "game over" tarkoittaa lähinnä tupakasta pois pysymistä. Ei sillä että näin melkein vuoden tupakattomuuden jälkeen tekis edes mieli tupakaa,mutta laitteita ei ole tullut kyllä tilattua pitkään aikaan.
Nemesis+kaiffari kombolla on menty jo pitkään.
Täytyy hommata clouporin mini tai istick 50w ja jättää nemesis varalaitteeks. Siinä mun "game overit"
Hanski voi selittää tarkemmin mitä game over tarkoittaa. :laugh: