Ootteko huomannu ton Japau:n kuvaa? Mä luulin jo et mulla pörrää näytöllä joku pikku kärpänen :laugh:
Printable View
Ootteko huomannu ton Japau:n kuvaa? Mä luulin jo et mulla pörrää näytöllä joku pikku kärpänen :laugh:
Joo katoin kans :D Jännä että joillain tyypeillä toimii noi animaatiot avatarina ja toisilla ei. luupin avatar on animoitu tapalla mutta jos koneella kattoo niin ei oo.
Postipate muistutti postin saapumisilmoituksella, 6 putelia makuja ja 100ml 50/50 VPG pohjaa, keitto hommiks menee :drool:
Tuliko näyttöön reikä? Mulla halkes vasen yläkulma..
Kivasti lähteny Fulgorikset kiertoon, jos en ihan oo väärin seurannu niin kymmenkunta on myyty/myynnissä seuraavalle. Samoin nuo atlantikset on siirtyny aika voimallisesti myynnin puolelle. Pistää miettimään:thinking:
Ei tuo Atlantis mun mielestä mikään ihmeellinen ole.Turhaa kehuntaa liikaa. Makua ei ole ja Höyryäkin saa, muilla paremmin.:thinking:Mut makuasioia.
Fulgoris ainakin nätti. Muusta en tiedä ku en ole kokeillut.:)
Ei sytyttänyt Atlantis muakaan, maku jää vaisuksi eikä höyryäkkään mitenkään massiivisesti. Oli pettymys sen hehkutuksen jälkeen.
Tästähän oli täällä jo muutama päivä sitten juttua, palaanpa astialle vielä:
Tänään tuli postin mainosläpyskä kotiin ja näköjään samaan syssyyn nostavat pakettien hintaa 7,60 --> 7,90. :mad: Yli 3 cm paksuisista "paketeista" mun mielestä jo aika kohtuuton hinta.
Erikoista, että ulkomaille voit vielä lähettää maksikirjeen, halvimmillaan hintaan 6,50...
Ryöstöhintoja alkaa olemaan. 10 Pakettia jos on ja 100 km matkaa, vie pian itte halvemmalla.:thinking:
Hypen seurauksena 200 ostaa Atlantiksen ja 100:n mielestä ei se kummoinen ole niin tottakai niitä näkyy myydään osastolla :D
Itse kyllä tykästyin kyseiseen laitteeseen.
Sama vika, jotenkin kieroontuneella tavalla tykkään atlantiksesta. Helskutinmoinen harppaus aiempiin kokeilemiini lieroihin. Sit ku ruvetaan naattimaan niin otetaan astetta kovemmat katiskavehkeet käyttöön. Pumpuli on vaan tiellä kun ruvetaan gennyistä ottamaan makuja ;)
Matkahuolto ja muut kuuririfirmat kiittää postia:hatsoff:.
Matkahuolto on vaan tuolla 2 kilon paketilla pirun paljon postia kalliimpi. Yli 12 euroa maksaa.
asiakaspalvelu@posti.com saattaa olla aspassa ruuhkaa kun puskee kiitosviestejä uudistuksista :D
Ei korvaa Matkahuoltokaan enempää ku sen 20e/kilo...
Tai itse asiassa en ole varma. Ei tuosta lakipykälästä yllättäen ota selvää :D