Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Voi elämä että sitä pitää aina olla niin tanan "suuruuden" hullu. Eihän tota heevetin full size Lavaa yhdistettynä 6ml tankkiin kanneta missään mukana, kele!
Taas menee rahaa ku pitää ostaa joku mini modi johon voi iskee ton 6ml tankin että sitä voi raahata mukana, tana.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
VaperMan
Voi elämä että sitä pitää aina olla niin tanan "suuruuden" hullu. Eihän tota heevetin full size Lavaa yhdistettynä 6ml tankkiin kanneta missään mukana, kele!
Taas menee rahaa ku pitää ostaa joku mini modi johon voi iskee ton 6ml tankin että sitä voi raahata mukana, tana.
Jos koko häiritsee niin älä hyvä mies edes yritä ottaa 6ml tankkia reissuun. Twisti ja 3ml tankki toimii matkassa pirun hyvin. ;)
Totta :) Mutta 3ml tankki ei riitä ja kun on liikenteessä niin mun rahkeilla mahdoton kuljettaa mukana täyttöputelia. Siks hommasi ton 6ml tankin enkä tajunnut kuin tykki toi yhdistelmä on o_O
No osta parit tankit lisää mukaan. Ongelma ratkennut ja ei tule yhtä kalliiksi.
Duh. Ei käyny mielessäkän moinen :O Kiitti! :)
Tänää ei kyl oo muukaan menny putkeen. Aivan pihalla. Löin safkan mikroon, kuulu pling ja etsin sitä komerosta. Sit haarukkaa hain roskiksesta ja löin veitten mikroon. Joku menny rikki, vissiin liia kauan ollu selvinpäinn tjtjn?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
VaperMan
Tänää ei kyl oo muukaan menny putkeen. Aivan pihalla. Löin safkan mikroon, kuulu pling ja etsin sitä komerosta. Sit haarukkaa hain roskiksesta ja löin veitten mikroon. Joku menny rikki, vissiin liia kauan ollu selvinpäinn tjtjn?
Kuulostaa ihan mun työpäivältä tänään...
Maanantaina alotin lääkekuurin (antibiootti). Pari päivää jo ollu ihan hirveet sivuvaikutukset! Melkein tekis mieli hakee saikkua töistä... Ja näitä lääkkeitä pitäis ny vetää 3-6kk!! Taidan soittaa maanantaina lääkäriin ja pyytää lähetteen ihan spesialistille. Ei tämmönen oo ihmisen elämää.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Muhnu
Maanantaina alotin lääkekuurin (antibiootti). Pari päivää jo ollu ihan hirveet sivuvaikutukset! Melkein tekis mieli hakee saikkua töistä... Ja näitä lääkkeitä pitäis ny vetää 3-6kk!! Taidan soittaa maanantaina lääkäriin ja pyytää lähetteen ihan spesialistille. Ei tämmönen oo ihmisen elämää.
Jouduin taannoin syömään vuoden tramadolia sairaanhoitopiirin sisäisen nokittelun vuoksi. Oli muuten elämäni sumuisin vuosi...
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Oli sitte big battery Epipemodsilta ostoskorissa ja sitte se saatana ilmoittaa maksuvaiheessa et joku osti sen jo. Perkele!!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Jouduin taannoin syömään vuoden tramadolia sairaanhoitopiirin sisäisen nokittelun vuoksi. Oli muuten elämäni sumuisin vuosi...
Hui!! Kuulostaa ihan tän alueen meiningiltä..
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Ei jumaliste ne on päätä sekoittavia lääkkeitä, Itse jouduin polvileikkauksen jälkeen kuukauden syömään panacodeja ja tramadoleja yhdisteenä ja täytyy sanoo että olotila oli kun olis unessa mut ei saa unta ja ei jaksa tehdä mitään...
Tramadol on ilmeisesti jonkinsortin heroiiini päätteinen ja panacod on morfiini johdannainen.
Ei tuu kusi, ei keuli mopo ja ei saa unta :laugh:
EI IKINÄ ENÄÄN!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hÖYry4
Tramadol on ilmeisesti jonkinsortin heroiiini päätteinen ja panacod on morfiini johdannainen.
Opiaatteja molemmat :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hÖYry4
Ei jumaliste ne on päätä sekoittavia lääkkeitä, Itse jouduin polvileikkauksen jälkeen kuukauden syömään panacodeja ja tramadoleja yhdisteenä ja täytyy sanoo että olotila oli kun olis unessa mut ei saa unta ja ei jaksa tehdä mitään...
Ei tuu kusi, ei keuli mopo ja ei saa unta :laugh:
EI IKINÄ ENÄÄN!
Mua janotti ja kusetti koko ajan. Nukkuminen oli sellasta, et oli unessa, mutta hereillä, eikä pystyny liikkumaan, eikä tuntenut mitää. Työpäivät toki meni rattoisasti...
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Ärsyttää kun keski-ikäinen nainen, jolla lievähkö nasaali...selittää kovaan ääneen n. 15 minuuttia elokuvasta Puhdistus. En voinut paeta paikalta johtuen olosuhteista. Elokuvasta paasaaminen ei siis ollut perinteistä vaan kotikutoista psykologista paskaa...se on niin hienoa kun täysin maallikot arvuuttelee mahdollisia diagnooseja. Nyt se siis varmistui, en aio lukea kirjaa tai katsoa elokuvaa...
p.s. tuolle naiselle terveisiä: "aloin jo vähän vihaamaan sinua, vaikka en edes tunne sinua...niin ärsyttävä olit!"
Ei v'ttu, tyhmät ihmiset, tyhmät ihmiset. Vielä vähän tyhmää tyhmemmät ihmiset. Sekä ihmiset jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken, vaikkei tiedä asiasta mitään. Ihmiset jotka on epäonnistuneita yksilöitä.
Oli sitten pakko polttaa analoginen.. eipä tuo kovin hyvältä maistunut mutta teki mieli kumminkin..
Kotona tilanne sen verran ahdistava että tässä nyt yritän pähkäillä ehdotanko lakanoitten jakoa vai yrittäisikö vielä jaksaa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
krib
Oli sitten pakko polttaa analoginen.. eipä tuo kovin hyvältä maistunut mutta teki mieli kumminkin..
Kotona tilanne sen verran ahdistava että tässä nyt yritän pähkäillä ehdotanko lakanoitten jakoa vai yrittäisikö vielä jaksaa.
Jaksamista sulle. Ikinä ei kannata heittää hanskoja tiskiin ellei ole pakko, eikä silloinkaan lakanoita pidä jakaa vihamielisissä merkeissä. Jos yhdessä on vaikeudet luotu, ne pitää yhdessä pystyä selvittämään. Luovuttaminen ei ole milloinkaan hyvä ratkaisu.
Tsemppiä, aina kannattaa yrittää.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hesekiel
Jaksamista sulle. Ikinä ei kannata heittää hanskoja tiskiin ellei ole pakko, eikä silloinkaan lakanoita pidä jakaa vihamielisissä merkeissä. Jos yhdessä on vaikeudet luotu, ne pitää yhdessä pystyä selvittämään. Luovuttaminen ei ole milloinkaan hyvä ratkaisu.
Tsemppiä, aina kannattaa yrittää.
+1, juuri näin.
Btw, Hesekiel on nuoresta iästään huolimatta kyllä melkonen ihmissuhdeneuvoautomaatti, se alkon treffikutsuesimerkki oli kans ihan loistava :) Sun pitäis perustaa tänne joku suhdeneuvopalsta tyyliin "Hesen ilmaiset ihmissuhdeneuvot" ;)
Viisaita sanoja Höyrytoveri, viisaita sanoja.
Tätä nyt vain on jatkunut jo niin kauan ja niitä yrityksiäkin ollut monia.
Lähinnä tuon jälkikasvun takia itse olen viitsinyt yrittää, mutta kun mikään
ei ikinä riitä, mihinkään ei olla tyytyväisiä jos ei se vähintään ylitä naapureiden juttuja x100.
Mutta itse ei olla valmiita tinkimään mistään, eletään kädestä suuhun ja sitten joistain pitäis aina
repäistä tukku kahisevaa ties mihin kun oma tili meni jo ennekun se edes tuli.
Kun ei edes pysty keskustelemaan asioista ilman itkupotkuraivareita..
Niin varmasti kun asiassa on kaksi osapuolista, on myös kaksi syyllistä ja molemmilla oma tarina,
tämä oli minun.