Vasemman käden peukalo siellä mihin aurinko ei paista ja oikealla pamputan. Eikös ne kaikki poliisit silleen tee? :thinking:
Printable View
Vasemman käden peukalo siellä mihin aurinko ei paista ja oikealla pamputan. Eikös ne kaikki poliisit silleen tee? :thinking:
Nii toisen rangaistus toisen nautinto
Hetkinen hetkinen mistä me puhutaan ?
Paavosta vai sm jutuista ?
Nyt meni levottamaksi
Ihan perusseksiä vaan, pimeessä peiton alla ja lähetyssaarnaajassa totta kai
Liite 20038
Pirtelöt sisällä.
Nykyään mene adv kamana kiitokset siitä :thumbup:
Kovasti moni näitä tuntuu arvostavan, olikohan viikko sitten naamakirjassa yksi alkupään dripperi arvottavana..
10 taalaa slotti ja 105 slottia tarjolla, hyvä hinta 35€ dripperille X-(
Sitähän se nykypäivän standardien mukaan onkin, ei oo pertin peräreiän kokoset ilmareiät eikä kymmenelle coilille tolppia :D
Nimenomaan peruskauraa.
Postauksen pointti oli kuitenkin pirtelö, jallu käy kaapissa kolmatta päivää. Josko tuon huomenna korkkaisi :)
Varmaan huomenna kärsii jo ensipuraisut ottaa. Jos tuntuu liian tiukalta kurkussa niin sitten joudut vielä odottelemaan...
Ilmankos forkan virkavalta on niin iloista sakkia. Teillä on käymällä kypsytettäviä nesteitä. :) Nyt vaan pääsi kissa pois kaapista kun meni Jalmari myyntiin, vai onko hiiva (tai kuollut katti) poistettu myyntiversiosta. ?
Nyt ei kissoista tuommosia tai lasken meidän klaanin kimppuun Liite 20039
Jos sitä vuorostaan menis ite nukkumaan...
Jos vaan sais unta...
Turha sitä on nukkua ku ei osaa. Työttömänä voi nukkua vaa joka toinen yö. Vähä jännittää keväällä jos pääsee töihin, mite osaa nukkua joka yö ja herätä aamuyöstä töihi..
Mä taas oon yleensä saanut nukahdettua (sitten kun vaan viitsii mennä :lol:) ongelmitta, nyt ketoosin takia en saa nukuttua nähtävästi enää oikein ollenkaan... Ekoina kolmena päivänä ei olis muuta tehnykkään kun nukkunu hirveessä päänsäryssä, sitten alkoi helpottaa mutta uni alkoi muuttua yö yöltä katkonaisemmaks ja öisin iski päänsärkyjä. Enää ei särje päätä muttta eipä tule enää unikaan vaikka koittaa. Hengityskin kuulemma alkanut haista asetonille. Mä oonki aina halunnu haista kynsilakanpoistoaineelle. :thumbsup:
Viimeks nukku normaalisti varmaa seiskaluokalla. Ketoosi on kyllä mielenkiintonen juttu! Jos kehossa ei oo juurikaan poltettavaks niin se syö nesteet, mikä aiheuttaa päänsärkyä ja jossain määrin unettomuutta!
Se on todellakin mielenkiintoinen, luin mun lempiblogista tuossa viikko takaperin että blogin pitäjä aloittaa taas induktiojakson ja siitä sain inspiraation että pitäähän se hitto vie kokeilla, ikinä en ole millään dieetillä ollut. :D Ketoosi on kuulostanut jännältä tilalta mun mielestä aina. Sitten kun tää on ohi niin syön kyllä ässämix pussin, niin paljon jälkiuunileipää kun napa vetää ja litran maitoa... :drool: On vähän rasittavaa kun ei edes maitotuotteita voi huolettomasti käyttää tässä tiukimmassa karppausversiossa. Vettä en kyllä ole jaksanut juoda niin paljon kuin pitäisi, luulisin...
Jos jotain kiinnostaa niin tästä tää mulla lähti, blogissa on nyt viikon aikana tullut aiheesta vaikka kuinka postauksia ja niiden avulla kyllä pääsee jyvälle jos kiinnostaa ajaa kroppa äärirajoille vaikka istuisi vaan perseellään. :D
Joulupötsistä eroon kahdessa viikossa | Karkkipäivä
Käytännön vinkkejä ja ruoka-ainelista induktiojaksolle | Karkkipäivä