Parhaiten kelloa soittavat keski-ikäiset naiset ja jopa hymyilevät samalla. Kaikki kunnia heille. :hatsoff:Siinä on opiksi ottamista.
Printable View
Parhaiten kelloa soittavat keski-ikäiset naiset ja jopa hymyilevät samalla. Kaikki kunnia heille. :hatsoff:Siinä on opiksi ottamista.
Mä oon opettanut muksut siten että heti kun oppivat pyörällä ajamaan niin juoksin perässä ja huusin että kilikelloa, kilikelloa! Jos tuli jyrkkä mutka vastaan taikka alikulkutunneli. :D Todella sääli että aikuiset ihmiset eivät tätä yksinkertaista ja helppoa turvallisuusjuttua ymmärrä??? En voi ymmärtää...
Parhaiten kelloa soittaa sellaset sunnuntaipyöräilijän näköiset. Jos on trikoot ja joku 2000€ fillari niin ei varmana löydy kelloa. Pyörämaailman audistit?
Jotkut saa kiksejä ja adrenaliinia siitä että ajaa lujaa ja riskeeraa henkensä, mutta se ei oikeuta riskeeraamaan toisten henkeä! Sitä ne ei tajua ne tyhmät. Ja sitten on ne jotka ei välitä omasta hengestään suojakäytävillä jos on lupa mennä, mutta eivät välitä katsoa että josko autoilija ei huomaa... Kaikenlaisia tyhmiä näkyy kyllä täällä Turun liikenteessä päivittäin.
meen tekemään popparit :D
typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
mä en tajuu mikä ihmisii turussa vaivaa :D toki outoo porukka siel on kyl ollu ku käyny :D
haha :D huhhuh tää unirytmi on kyllä taas paska mut ku silmät laitat kiinni ni herää hiestä märkänä ja karseita painajaisia..
AI punaset?
täh?
??
punaset mitkä :D
Ei mitään. Ei enää. (meinasin kirjoittaa enään enää sijasta)
:D
Tilasin juuri adidaksen 3 raitaa-asun (en sentään verkkareita)