Onko tää trolli?
Printable View
Näin tämä melkein 2pvä toiminut modi sitten alkoi piiputtamaan. Näyttö toimii, egon liittimessä palaa valo, ja höyryä tulee aina välillä. Saattaa alkaa toimimaan kun kiertelee kartoja tarpeeksi kauan auki-kiinni, jos alkaa. Oletan ego-liittimien huonoja kontaktia, mutta valmistaja (?) on töräyttänyt kunnon liimat tuonne alle, joten sen purkaminen ehjänä on todennäköisesti liki mahdotonta?
Onko tämä nyt entinen, vai onko hyviä ideoita?
Koitettu on:
Ladata ja vaihtaa akut
Napaa on nostettu/putsattu useasti
Akkuja on käytetty irti
Useita eri kartoja/clearoja
Jänniteruuvia ruuvailtu joka suuntaan
+ navan eriste rikki?
Miten nään sen, mittaamalla vastuksen? Onko muita keinoja kun jännitemittaria ei ole nyt käsillä?
Edit: Siis yleismittaria tarkoitin. Heittäkääs kaikki long-shotitkin tähän, muuten joko mulle tai avovaimokkeelle tulee stupakaton joulu.
E: näyttö siis antaa lukemia, ei ole oikosulku
Jouluna tulee ylensyötyä, juotua ja höyryteltyä. Sitä kun istuu tuvassa ja möllöttää niin pilli on kaiken aikaa suussa. Miten muilla?
:esmoke: :esmoke: :esmoke: :esmoke: :esmoke:
Ei, koska lapsia pyörii jaloissa terveine hajuaisteineen - ulos höyryille. Itse en luota tähän niin paljon, että hönkisin pikkulasten lähettyvillä.
Kyllä, aivan liikaa, ei ole lapsia jaloissa pyörimässä :(
Ei ja meillä höyryy lapsetkin jaloissa ja sisällä :D Ovat siis aikuisia, mutta meidän lapsia :esmoke:
Koko ajan tulee höyryteltyä ihan liikaa..oli joulu tai juhannus.
Tulee kyllä höyryteltyä lähes kokoajan.. Sitä ei edes itse tiedosta että pilli vaan on kokoajan suussa :D
Kävikö poliisi siirtämässä luvattomasti sijoitetun ketjun? :D
Edesauttaako silican tohottaminen wickausta?
Ei auta. Tohotuksella vain poltetaan pois mahdolliset epäpuhtaudet langasta.
Spank you.
Mitkäs ne ois edukkaimmat täysin mekaaniset modit?
Telescope?
On jo enkä tykkää. :)