@Rokuli reps! :D
typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
Printable View
@Rokuli reps! :D
Jaa täällä on taas esileikit käynnissä :popcorn:
tuittu nääh, tässä joutuu meneen nukuksiin ku aamusella duuniin pitää mennä. Eiköhän tuossa viime yössä ollu kansalle jo tarpeeksi sirkushuvia :evil:
On muuten ollu aika huikee kanuuna tänään, taisi siinä eilen upota jokunen bisse ja yksi konjakkipullo näyttää olevan lähes tyhjä :laugh:
Mulla on tänään ollu onneks vaan vohvelikankkunen kun piti testata uutta vohvelirautaa :D
^Hillova ja kermavaahtoa päälle, nams :thumbup:
No molempia totta kai :thumbsup:
mulla ei ole rapulaa ku en juonu. vähä ramasooo vaan :D ja tuli 8km lenkki käytyä. :D
Taistelupeikko! :') <3
Eikös siellä Helsingistä saa kasvispiirakkaa munakoisolla. Lihapiirakan vetäminen rasva suupielistä tihkuen ei ole kauhean eettistä nääs. :sneaky:
@tuittu mä oon vetäny lihiksestä kasvisversioo oli porkkana riisi seosta sisällä vai olisko ollu joku porkkana piffi leivottuna sisään. kastiketta inee ja nam! maksoi 4.20€ ja jatkossa vedän aina tollasen jos saan. vielä jos osais porkkana piffit tehdä ni vähentäsin lihaa radikaalisti.
hyvää viikon alkua vaan kaikille :)
Eiköhän lihapiirakka ole kasvis. Se "lihan" määrä tuskin vastaa edes sitä, mitä tulee noin muutenkin pitkin päivää vahingossa syötyä suuhun lentävien öttiäisten muodossa. Sitä kannattaa muutenkin ehkä alkaa harjoittelemaan, koska pelastaaksemme maapallon, pitää proteiinin lähde muuttaa ötököiksi.
No hyi, joku haagan ghetto.
Mitä onko maapallo kuolemaisillaan? Tää on kyllä ihan uutta.
onhan se totta et luonnon varoja tuhlataan helvetisti.. kaupat heittää ruokaa roskii päivitin helvetillisen määrän ja dyykkayshan on kieletty.. oon syöny 1.5kk vanhaa pakastettuu lohtakin ja mitään pöpöjä en saanu..
Ny tulee yle femmalta sellasta hevosurheilua, että en lähtis kokeilee.
mä en edes tajuu miks suomi uhraa rahaa lähettää tonne urheilijoita ketkä on vaan viimesinä...