mulla meni pussi beef jerkyä ja 2 pussia popparia :D @tuittukin veti monta kulhoa varmasti :D kyllä tää off topic on iso hiekkalaatikko missä lapiot ei mene tasan.
typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
Printable View
mulla meni pussi beef jerkyä ja 2 pussia popparia :D @tuittukin veti monta kulhoa varmasti :D kyllä tää off topic on iso hiekkalaatikko missä lapiot ei mene tasan.
Hauskahan noita on lukea, ilmaista viihdettä[emoji2] hitto kävin polkee 20 kilsaa ihan omassa rauhassa..oli mukavaa ja tosi paljon heppoja tuli nähtyä.Oltiin jasson kanssa joku aika sitten kotieläinpuistossa ja meinasin seota siellä[emoji38] Oli pupuja, marsuja, lampaita jne...olisin halunnut pallutella niitä kaikkia sylissä ja viedä kotiin[emoji173] Ei tule nähtyä noita maatilan eläimiä usein ja olin jo unohtanut miten suloisia lehmän vasikat on[emoji8]
pyöräily on kyllä kivaa jos on hyvät maisemat :) kiva että on ollut hauskaa :) hyvää viihdettähän tuo oli :D
Kaarinassa sataa vettä niinkovin ettei tahdo eteensänähdä!
täällä kirkkonummel vaa jyristi pari kertaa ja vähä vettä...
Pupuja ja mawwsuja <3 Lampaat söpösiä, pienenä otin muuten päiväunia pikkuisten vasikoiden kanssa niin että käytin vasikkaa tyynynä. :laugh:
Pyöräily on kyllä kivaa, paitsi kuntoilumielessä kun poljetaan niin lujaa kun ikinä jaksaa että oksennus maistuu suussa niinku mulla toissapäivänä. :eek:
Manaa se tänne päin!
Rento meininki, täällä:)
Mikäs on meininki Esalla? :D Muistan vieläkin että lähetit mulle joskus jonkun joytechin laitoksen jonka nimeä en enää muista. :laugh:
Joo ei tässä mitään snäkäriä ole etitty, just hetki sitten vasta heräilin. Eikä naamis mulle mitään omia tietoja laittanu jotenka odotellaan josko itse ottais yhteyttä. Mä laitoin kyllä hänelle ysärillä oman numeroni. Taisihan tuo mennä vähän vajaan puolelle tuo tinka mut naamishan se snäkärillä näkemistä ehdotti ja mähän tykkään haasteista jotenka katsotaan tapahtuuko tuota näkemistä oikeesti.
Mihin lie bittiavaruuteen katosi se viesti minkä naamis kehui lähettäneensä mulle asti sitä ei vaan tullut, eli mä jään odotteleen yhteydenottoa:laugh:
Lapsen "lasta" olen hoitamassa, eli koirakuiskaajana ollaan:) Oikein kiltti poitsu on.
Hieman ihmiset pelkäävät, kun on vaalean siniset silmät:)
http://i386.photobucket.com/albums/o...ps3sy5kfg4.jpg
oha siel hagas snägäri vaunu viikoloppusi
Ylläri että Naamapeikko kännissä uhoaa mutta krapulassa on ihan eri ääni kellossa :laugh:
Täällä näköjään oltu legendaarisia taas 👌
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
@jasso kyllä :D ihmiset taas humalassa avautuivat :D tais jopa yhdessä vaiheessa olla hetken lukossa keskustelu? :D
mistäs tota gb tilausta voi seurata?? ainaki niiden nettisivujen mukaan viikkoon ei oo tapahtunu mtn mut tilaus lähteny
no jossain kohtaa luki jtn administor juttua tapatalkissa. toki tää on bugaava paska muutenkin
Oisit nyt käyny haastamassa ja lähettäny samalla Periscopeen. Kyllä minusta tuntuu että ripuli-Rokuli siinä olisi itku silmässä lähtenyt.
Paavolla likanen mielikuvitus kun heti kuvittelee et siellä olis tapeltu, eihän me nyt sellasta. Korkeintaan oltais menty lähibubiin parille bisselle ja joristu niitä näitä. Olisinhan mä voinu senkan ottaa naamiksen nenusta jos olis oikeen nätisti pyytäny mut se onkin sit taas toinen juttu.
Mähän oon syytön siihen jos naamiksen kassit ei oo vielä tarpeeksi laskeutunu ettei ymmärrä sitä et jos tollasia snäkäri juttuja huutelee niin huudoille pitää sit löytyä myös katetta. Tyhjän huutelijoita on netti väärällää.
Mutta joo ei mulla naamista vastaan mitään ole, kaverihan on jo todistanut olevansa puolihomo ja antaa kaikkien kukkien kukkia vaan :laugh: