Ei ole todellakaan mukavaa. Varsinkaan jos vielä sairastuu sen vuoksi.:(
Printable View
Ei ole todellakaan mukavaa. Varsinkaan jos vielä sairastuu sen vuoksi.:(
Onkos kotivakuutus? Joku niistä korvaa muuton jos hometta.
Voisit olla vaan vieressä poliisina, kun muut pakkaa ja kantaa.:teaching:
Seinänaapuri huudattaa musiikkia eikä mielestään yhtään liian kovalla, alakerrassa vuorotyöläinen eli metelöi öisinkin ja sitten suuttuu kun täällä leikitään päiväsaikaan :lol:
Eipä ne korvaa kun äkillisen vahingon aiheuttamat, jos on rakennusvirhe niin korvauksesta voi vain haaveilla.
Tuo on kieltämättä jännä liemi. Katiskalla ei ollut itsellä mitään outouksia.
http://www.e-savuke.com/vb/blogit-pa...tml#post495047
Eikös noita hometutkimuksia saa asuntoon ihan ilmatteeksi kunnan puolelta? Vois olla ideaa ennen kuin alkaa hosumaan.
Kosteusmittauksen saa. Hometutkimus järjettömän hintainen(virallinen) :crying:
Homekoirakin ois aika halpa, parisataa tämän kokoseen kämppään. En silti omistani viittis ruveta maksamaan. Helpompi nostaa kytkintä :D
Juu ei sillä vuokranantajalla mitään velvollisuuksia taida olla muuta kuin se, että tuollaisen epäilyn takia saa vuokralainen pistää heti sopimuksen irti vaikka olis jotain määräaikoja? Mutta itse voit sinne julkisen puolen tiädemiehen kutsua nuuhkimaan paikkoja vaikka tuskin siitä paljonkaan kostuu.
Huumeitako siellä kasvaa, kun koiraa?:thinking:
Ja kuitenkin olet itse aiheuttanut kosteusvaurion, liialla VG:llä :lol:
Pitäskö mun tulla tekeen sulle Kosteusmittaus mökkiin ja lyödä vuokraajalle 1000 lasku.:confused:
Soitappas edelliselle asukkaalle miks lähti..Jos homeen takia, tuo törkeä juttu.
Tulen taas saman toimistoon
Kaffetta ja Höyryä, vaikka keskellä yötä.:thumbup:
Mitataan kosteita paikkoja myös. Ja kuntokartoituksia.:)
Mun vaimon vois kuntokartoittaa mutta jätetään ne kosteet paikat vaan "märäksi" [emoji87]
Ässä, vanha pervo :lol: