Riankelii seuraavaks
Lisätää yksi coili ja tehoja myös
Printable View
Riankelii seuraavaks
Lisätää yksi coili ja tehoja myös
Sen verran tulee Höyryä, ettei lisää tarvi. Gennyn rakentelu edelleen mukavaa.:rolleyes:
No nyt voi taas sama mennä periä postaamaan :whistle:
Se on pojat (ja tytöt) helmikuussa taas muutto. Johan minä tässä kolme kuukautta sitten kerkesinkin asua :lol:
No miksi nyt muutto taas ?
Kämpässä on hometta. Tai kosteutta.
Pyh. Pikku tuuletus. Ja lattiat pois. pari päivää piikkausta ja uudet tilalle.:laugh:
Tulipahan kietastua tuohon toiseenki h16 atoon katiskat sisälle ja liemeksi valikoitui Fragile dream. Kysymys kuuluukin että onko tää neste takoitettu vain pumpulille? Kyllä tässä ihan kivasti päärynä maistuu, mutta joku outo jälkimaku irtoaa. Tai sit toi mun reilun viikon kypsytys ei oo ihan riittävä:thinking:
Eipä ole kyseistä nestettä tullut kokeiltua.:unsure:
Joo mä kävin tänään verikokeissa + lääkärissä. Sain täysin terveen paperit (pl. mielenterveys), ei viruksia eikä bakteereja. Tulimme sitten siihen tulokseen lääkärin kanssa että olosuhteista johtuvaa, ja uus kämppä sopii hyvin kuvioon.
Se on varmaan tuo kylppäri, siellä ois pitäny tiivisteet vaihtaa jo vuosia sitten eikä oo mitään tehty asialle :lol:
Taitaa olla kookos joka tuossa tulee jälkijunassa makuna, vähän niin ja näin että mitä ois mieltä..noh josko parin ml jälkeen vois jotain päättäväisesti sanoa :D
Sait sitten samana päivänä tulokset? Home lamaannuttaa Kilpirauhasen ja Lisämunuaisen toimintaa. Näkyy esim Kortisooni arvoissa.:thinking:
Verikokeiden tulokset kyllä, mutta siinä taidettiin lähinnä keskittyä tulehdusarvoihin. Olivat normaalit.
Ihan hirveästi mua ei harmita koska tässä on harvinaisen paskat naapurit, mutta onhan se muuttoruljanssi taas vittumainen X-(