No oluen ymmärrän..se turvottaa kaikkia[emoji2] kyllähän sen näkee tyypeistäkin, jotka on juonut esim lomalla helvetisti kaljaa ja vedelleet kunnon rännejä niin naamakin on turvoksissa[emoji13]
Printable View
No oluen ymmärrän..se turvottaa kaikkia[emoji2] kyllähän sen näkee tyypeistäkin, jotka on juonut esim lomalla helvetisti kaljaa ja vedelleet kunnon rännejä niin naamakin on turvoksissa[emoji13]
mulla turpoo pää että vatta. siks siiirryin wiskiin ja vodkaan. toki en jaksa viinalla nyt läträtä muutenkaan. toki yöllä tuli otettua suruun.
typot tarjoaa lukihäiriö.dotorg
Ampuma-aseet ja henkirikokset eivät korreloi juurikaan. Monissa maissa joissa ampuma-aseita siviileillä ei ole juurikaan,on silti korkeammat henkirikosluvut kuin meillä. Suomessakin muistin varaisesti tilanne on se,että noin sadasta henkirikoksesta seitseämään olisi käytetty luvallista asetta ja laitonta 12.
Suomessa on 1.6 miljoonaa laillista asetta ,joten en nyt näe asiaa potentiaalisena uhkana.
Ranskassa, jossa haulikkoa varten ei tarvitse edes lupaa, uutisoinnin perusteella riivaa väkivallanteot joissa käytetään kuorma-autoja,sarjatuliaseita tai pommeja.
Mitä tulee ravinnon hankkimiseen,niin itse kalastettu tai pyydetty nostaa arvostusta ruokaa kohtaan.
Itse en ole ollenkaan varma,että onko valtioilla tai valtion väkivaltakoneistolla sen parempaa oikeutta aseiden yksinoikeuteen. Tosin vasemmisto hörhö Erkki Tuomioja on todennut ettei aseet kuulu sivistysvaltioon. Olemassa olevia sivistysmaita on siis Pohjois-Korea ja Turkmenistan.
Kauanko sulla on noita vaivoja ollut ja ootko käynyt lääkärissä että voitaisiin sulkea pois keliakia ja maitoallergia? Oireiden perusteella kuulostaa siltä että voisi olla ärtyvän suolen oireyhtymäkin, jolloin ei ole elimellistä vikaa mutta ruokavalio saattaa helpottaa oireita. Se on vaan aika savotta kun se on yksilöllistä että mikä on se oikea ruokavalio. Tulehdukselliset suolistosairaudetkin on semmoinen juttu että ne pitäisi aina sulkea pois koska ne on aika häijyjä jos ne pääsee jylläämään pidemmän aikaa.
Entäpä, jos Ranskassa olisi vapaammat aselait, olisiko se "pleikkaa & hatsii"-kotijihadisti pysäytetty alkuunsa tai Breivik kylmätty rantakallioille?
Polarisointi on kivaa, koska se tarjoaa aina helpoimmat ratkaisut.
Kaivurin tankkaus lennosta ja kannon kimppuun seuraavaksi
Asekontrollista tuli mieleen tämä lyhyt pätkä: https://www.youtube.com/watch?v=rv7ZXLU51Hs
Niin, pointti olikin nyt se, että ilman hupiaseita ei olisi juurikaan niitä laittomia aseita. En ainakaan usko, että noista mainitsemistasi 7+12:sta aseesta yksikään on ollut aluinperin poliisin tai armeijan. Tietty armeijankin voisi ehkä lakkauttaa tai ainakin muuttaa radikaalisti, mutta se onkin jo ihan toinen aihe enkä todellakaan tiedä miten se onnistuisi ilman, että muututaan saman tien osaksi Venäjää.
jos etelään tulis edes joskus kunnon talvi ni vois kelkkailakki
Mitä sie etelän mies kelkkaa ostat?
Muuta vähän pohjoisemmas, joku Sodankylä tjsp niin ei hanki lopu.
Itse epäilen ärtyvää suolta, koska tää alkoi noin vuosi sitten jolloin stressi alkoi.Mulla on työterveyslekuri 3vkon päästä niin selvitellään asia sitä kautta samalla[emoji4] Tällä hetkellä itse yritän ruokavaliolla helpottaa ja auttaakin, kun jättää tietyt tuotteet pois.
Huonolla tuurilla voivat tosin tarjota letkua, edestä ja takaa.
:pale:
tähystys on kyl karsee tunne..
Mä olen sen verran kovia kokenut ettei toi paljoa hetkauta.Pääasia olis saada asiat kuntoon ja itselle hyvä olo.
Vapetrix jos täällä olisi edes kunnolla lunta talvisin niin hommaisin kelkan ilman muuta, mutta kun ei, olihan tuossa jokunen vuosi sitten muutama tosi luminen talvi täälläkin mutta osta nyt kelkka kun ei oikeasti ole tietoa tuleeko lunta vai ei. Kyllähän kelkka talvella on vähintään yhtä mukava kuin prätkä kesällä. Kelkkailu jopa asteen mukavempaa.