Huaaaa saatana mää vihaan tällaisia päiviä. Heräsin äsken.
Printable View
Huaaaa saatana mää vihaan tällaisia päiviä. Heräsin äsken.
Pakko tunnustaa, että ei ole tänään niin hirveesti tullu uutisia seurattua. Mutta Venäjä, mitä vittua nyt taas. Siellä on kuhta maailman turvallisimmat tiet. :banghead
Mitäs Fiiliksiä tuolla Dietillä haetaan?
Mulla Massakausi menossa.:laugh:
Mulla nesteytys.
Mulla tyhjennys. [emoji87]
Nesteytys tekee hyvää, jos ei ota liikoja.:eek: Kossuvissy 1/1 Pullo Kossua ja tippa Vissyä.:thinking:
Ja joku suositteli nTuitulle kaalia... Tässä joku päivä tuhnauttelinkin aiheesta. Ei oo hienoo kun leidi pärisee...
Pääasiassa ihmiset taitaa vetää induktiojakson eli hakeutuvat ketoosiin laihtumisen takia ja siihen se on epäilemättä tehokkain keino jos sen nopeasti tahtoo tehdä. Monilla tulee myös energinen ja hyvä fiilis tuosta ketoosista, vähän kuin euforia. Toinen syy on että ihmiset hakevat tuosta vähähiilarisesta ruokavaliosta apua sairauksiinsa kun ruoka vaikuttaa kaikkeen, ja mä lähdin tähän mielessä tuo jälkimmäinen syy. Mutta ei kyllä haittaa vaikka siinä ohessa vähän kevenisikin, ja keveneekin. :D
Höyryttelettekö käydessänne facebookissa? Joke
Mailmassa on monta kummaa. Jotkut taistelee kilojensa kanssa vuosikymmenestä toiseen ja toisilla ei ole mitään ongelmaa ellei satu seurustelemaan tyypin A kanssa.
Eipä tuo pieni Romanttinen tuoksu, nyt niin paha ole sentään.:laugh:
Pro Tip karppaajille :teaching: Kannattaa aloittaa kuuri noroviruksella, on sitten tyhjä alusta mistä lähteä liikenteeseen...
Ässä Monitoimimies. juo Kahvia+Höyryttelee ja räplää Tapaa, samalla ku autopilot päällä.:laugh: