Mä olen myös etsimässä sopivaa harrastusta itselleni...vaikea valinta[emoji15]
Printable View
Mä olen myös etsimässä sopivaa harrastusta itselleni...vaikea valinta[emoji15]
Samoin kuin suomalainen "hakaristi" mikä oli lentokoneissa&panssarivaunuissa...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Onko tämä nyt sit ensimmäinen nettikauppa kun myy elitarvikemakuja ym. :)
Muistuttaa vähän Vaporvandalin sivuja ;)
Etusivu - Mafioso - Laatukamaa nuorille aikuisille
Sehän kuvastaa kristinuskoa,veljeyttä ja ritarillisuutta. Sillä mielellä tuon merkin ottivat käyttöön eräät vietnamin sodan veteraanit, jotka sodan jälkeen jouduttuaan tyhjän päälle, perustivat motoristikerho hell's agelsin...Jotkut myös sanovat sen korostavan valkoisen rodun ylivaltaa, mutta juuri ne "tutkijat" ovat yleensä olleet hakaristiporukkaa
Btw, kyllä se Maltanristi on selkeästi erilainen. Kännyllä en saa nyt linkitettyä, mutta Google kertonee.
Uutta harrastusta? Rc-laitteet on kivaa, varsinkin lentävät sellaiset. Ja fpv on siitä aivan huippua Pääsee ainakin mekaamaan vähintään yhtä paljon kuin modien ja rba:iden kanssa
Aamusta pitäis lähtee uutta pyörää lunastamaan. Jos vielä syssylle kivan harrastuksen siitä kehittäis.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...0ce7c12871.jpg
Onhan se, mutta meeppä sanoon 1100 luvulla taisteilleille ritareille, että se teidän merkki ei ny ollu ihan oikee... ja samaa nimitystä siitä käytettiin
Heppailua en ole koskaan kokeillu mut kun lapissa asustelin niin kyllä se moottorikelkka oli aina pihassa oltava, aivan mahtavan mukavaa viihdettä ja kuntoilustakin se kyllä käy jos enemmän ajaa. Ostin mä pojalle lasten moottorikelkan kun täällä etelässäkin asusteltiin mut ajoaika oli aika satunnaista ja enemmän kuin pääsi ajeleen niin sitäkin useammin kävi poliisi kyselemässä et missä se poikas on tänään ajanu, vitun kateelliset naapurit kun omalla kakaralla ei ollu leikkikaluja soitteli tietty jepareilla, eipä ne kertaakaan sakkoja antanu enemmän niitä kiinnosti et mikä tekniikka pojan kelkassa oli....
Minkäs mopon Antti meinasi ostaa?