http://www.e-savuke.com/vb/hankkimin...di-nimike.html
Printable View
Kuinkas paikkansapitävää ton tullaussumman täytyy olla?
Sulatin sitten toisesta Rakista delrinit...
Älä koskaan laita modia takataskuun ilman lukitusta! Luulisi, että ensimmäisestä kerrasta olisi oppinut, mutta ei!
YLIMIELISET KUSIPÄÄT
https://dl.dropbox.com/u/11701671/E-...ball-bat-o.gif
PRKL -.- (ei siis täällä, vaan muailmalla)
Osta jonkinlainen vyölaukku. Eiköhän ebäystä löydy kun kerta Provapekin kauppaa sivuillaan sellaista ~4-5 dollarin arvoista -> 14.95$ (tarjouksessa 9.95$)
Tässä olisikin Puffille tai esmokelle tai jollekin muulle suomi kauppiaalle hyvä pyyntö ottaa valikoimaan sellasta :D
Pitänee ostaa tuommoinen, niin saa enemmänkin modeja mukaan. :cool:
http://www.varusteleka.fi/pictures/15898.jpg
Sunnuntaina heräsin 6 aamulla muksun riekkumiseen, 12 päikkäreille josta heräsin puol 8 illalla yövuoroon.... piti vaan pari tuntii torkkuu... ma aamuna unta tuli vasta 12 aikaan jokusen pyörityn tunni jälkeen ja lopulta noin 3h unilla tässä valvotaan..... prkl sanon mie. Se tunne ku on rätti väsy mut silti pitäs koittaa jaksaa hiukan ees skarpata.
Ja ainut "lohtu" on et 2pv vapaitte jälkee sama rumba uusiks, tälläkertaa toivottavasti paremmalla menestyksellä unien suhteen
Muksulla flunnsa päällä, eikä oikein tuo uni maistu. Itselleni tuli kanssa flunssa ja kunto alkaa heikentyä koko ajan enemmän, mutta muksun tarpeet tulee nyt ensin. Tänään mennään lääkäriin tarkistuttamaan, ettei pojalla ole korvissa mitään tulehdusta. Iltavuoroon pitäisi hilpaista tuossa neljän korvilla ja puolen yön aikaan hiipiä takaisin kotiin.
Postin seuranta näyttää olevan hieman poskellaan kun näyttää vaan Helsinki 00000 ja noutolaput on tullut jo postiluukusta ja mikä taas aiheuttaa turhaa juoksemista.
Sama vika... meikäläisellä ithaka näyttää seurannan mukaan lojuvan seinäjoella mut mulla se on näpeissä kokkolassa:D
Eniten se ns. kismittää, kun postilodjuun tulee ilmoitus: "Teille on saapunut lähetys....voitte noutaa sen...."
Kerran tilasin emännälle ompelukoneen vähän niinkuin hyvitykseksi siitä, että kaveri oli tulossa kylään tuhannen km:n päästä ja tiedossa oli olutta vahvempaa illanviettoa...Kun tuo ilmoitus tuli niin eiku taksilla kymmenen km:n päähän hakemaan, tyhjää. Siinä sitten Sir Postin toiminta pilasi kaikkien mielen, onneksi vaan vähäksi aikaa.
Mä olen taas tilaillut sutta. Tai siis vehjes on kunnossa, mutta ei se taaskaan käy siihen apparaattiin, johon luulin. Saatana. Mä en vaan osaa
Mihin nykynuoriso on menossa? Laittakaa äänenne Pelastakaa opettaja Antti Korhonen - Adressit.com jos nuorison hyvinvointi kiinnostaa.
http://i.imgur.com/CtlosaU.jpg
^Allekirjoitettu. Kyllä pitää ihmetellä tuon koulun rehtorin toimintaa. Tulee mieleen tapaus porilaiselta yläasteelta, jossa oppilas kävi opettajan kimppuun lyöden nyrkillä kasvoihin niin, että opettajan silmälasit rikkoutuivat. Oppilas saatiin kuriin kolmen opettajan voimin ja oppilaan vanhemmat nostivat syytteen opettajia kohtaan liian rajusta voiman käytöstä.
Amerikassa(Texasissa) opettajat hakevat aseenkantolupia voidakseen pitää asetta oppitunneilla kouluampumisten pelossa.
Melko vinoutunut maailma meillä..
kyllä ne rajat tulee joskus vastaan, jos ei muuta niin vankilassa. En ymmärrä, miten yhdelle ihmiselle pitäisi antaa oikeus pilata kaikkien muiden ruokarauha? Mitä muuta opettaja olisi voinut tehdä, kun kuitenkin moneen kertaan ja monelta eri taholta oli käsketty poistumaan? Oppilaalle ei aiheutunut kipua, ei ruumiillisia vammoja. Pitäisikö poliiseiltakin kieltää fyysinen voiman käyttö vai antaa vain henkilön paukuttaa vaimoaan ja lapsiaan kotiväkivaltatilanteessa?
Tukehdutan nyt tunteeni ja kirjoitan neutraalina tämän, niin ei luuposen tarvitse osallistua.
Elikkä autosta pakoputki katki tänään, ensi kuussa autovakuutus ja autovero, sekä kuun lopussa katsastus, josta en tiedä meneekö läpi, pakoputki nyt tietysti viimeistään silloin, ja pohja ainakin lähes varmasti ruosteessa, enpä ole nostellut ja tutkinut. Töihin pitkä matka julkisilla, ainakin mitä kaupunkilaiseksi tottunut, ja kyllähän te autonomistajat tiedätte ettei sitä tietä enää kuljeta takaisin kun kerran on autoon tottunut. Ja ainiin! Rahat on aivan finiitto, ruokakaupassakin pitää miettiä tarkkaan mitä voi ottaa ja mitä ei. No hei, osamaksulla uusi auto, kerta työssäkäyvä olen? Ainiin, yrityksessä ei välttämättä pääkaupunkiseudulla hommat jatku enää kovin kauaa. Apua, antakaa vinkkejä mitä teen?
Tänä päivä mennyt miettiessä, että minkä tähden edes käyn töissä. Työttömät kaverit elelevät lähes yhtä juhlallisesti, pl. juurikin auto. Ja työ on se mihin sitä pääosin tarvitsen. Ei itse työn tekeminen ole vastenmielinen ajatus, mutta kyllä mielestäni pitäisi jotain jäädä käteenkin vrt. joku joka ei tee mitään. Ja juurikin rahat loppu tilanteessa, kyllähän minä sillä 30sentin makaroonipussilla päivän eläisin, vaikka perseestähän se toki olisi. Sitten vaan jos pitää töihin lähteä, niin se 30 senttiä pitää kertoa pariinkymmeneen kertaan, että se on ylipäätään mahdollista. No okei, olenhan minä ostanut MISTerin, ja 5 purkkia nestettä tämän ja viimekuun aikana, edellisessä taisi mennä se 3 purkkia nestettä, huikeaa. Eikä tämä siis missään nimessä ole hyökkäys työttömiä kohtaan, omasta tahdostaan tai vastoin tahtoaan.
Bogesta ei tuu tarpeeks makua, muutenki kartot on loppu! Varalla niitä pidän vaan mutta silti..
On menny parisataa erkkiä liikaa rahaa tän kuun puolella hankintoihin..
Ja sitä sun tätä viel olis kiva tilata.. Kymppi sinne, kymppi tonne ja sit yhtäkkiä se onki tililtä lähteny vähän liikaaki!?!
Meikäläisellä loppu just tossa parisen viikkoa sit työt. Tulin tossa piruuttani laskeneeksi, et mulle ei kovin paljon vähempää jää kuukaudessa käytettävää rahaa koska liitosta tulee ansiosidonnaista. Nyt mulla jää kuukauden kuluista pois melkeen kokonaan autolla ajelu, mihin meni aika paljon rahaa kun toi bensa on niin saatanan kallista. Samoin mulla meni joka kuukaus 250-300 euroa duunipaikan ruokalaan rahaa. Tietty tohon päälle ne mitä tulee kotiin ostettua.
Vituttaahan se olla työttömänä, mut mulla tuli just toi sama ajatus mieleen et minkä takia sitä on kärvistelly semmosessa työssä mistä ei pidä lainkaan eikä ne hommat kiinnosta. En siis itte eronnut vaan olin vajaa 3 vuotta vuokramiehenä ja nyt ei jatkettu sopimusta enää. Tulipahan sentään haettua opiskelemaan jos vaikka sais siitä jotain lisäpotkua tulevaisuuteen.
Nykynuoret on todella hyvin tietoisia omista oikeuksistaan, koska niitä jatkuvasti toitotetaan joka puolella. Tuossakin tapauksessa olivat varmasti tietoisia koskemattomuudestaan ja tahallaan kärjistivät tilanteen noin pitkälle.
Lapseen ja nuoreen kohdistuva väkivalta ei missään nimessä ole hyväksyttävää ja lapsille kouluympäristön pitää olla turvallinen ja väkivallaton, mutta nämä tämän tyyppiset nuoret käyttävät vaan oikeuksiaan väärin. Kurin pitäminen koulussa on mennyt mahdottoman vaikeeksi ja luokastakaan ei peruskoulun puolella ole hyväksyttävää poistaa oppilasta, jos valvontaa ei pystytä järjestämään. Pitääkö koulun järjestyksenvalvonta ulkoistaa securitakselle vai pyytää poliisi apuun? Vai käytetäisiinkö ihan tervettä järkeä tässä kohtaa ja luotettaisiin opettajien ammattitaitoon ja harkintakykyyn toimia tilanteessa asian vaatimalla vakavuudella?
Jos yhden oppilaan huonon käytöksen vuoksi vaarantuu koko luokan/koulun opiskelu/ruokarauha, niin miten tilanteeseen on mahdollista muuten vaikuttaa, kuin poistamalla oppilas tilasta aiheuttamasta häiriötä? Miten poistat oppilaan, joka tietää oikeutensa ja vetoaa koskemattomuuteensa ja jatkaa häiriköintiä? Muiden oppilaiden opetus kärsii kohtuuttomasti ja opettaja ei voi tehdä asialle mitään.
Tämän "ennakkotapauksen" jälkeen voi olla, että poliisin tarve kouluissa kasvaa, koska itse en ainakaan työpaikkaani vaarantaisi koskemallakaan oppilaaseen. Melkoiseksi pelleilyksi olemme tilanteen päästäneet, vaikka hyväähän tässä vaan ajateltiin?
Tätähän se on. Sanotaan, että jokainen uusi sukupolvi, joka ei saa vanhempiensa mielenrauhaa järkkymään, on epäonnistunut. Tämä nykyinen on kovasti onnistunut. Tulee ihan 60-luku mieleen.
Liite 6305itellan ja tullin toiminta :mad:
kaleppo aamen. Ei mulla muuta.
Ja itseä ärsyttää puhelin. Saatanan paskakasa sitten päätti seota. Joko keskusmuisti tai sisäinen muisti otti ja kilahti. Sammuu vain kun käynnistää. Huomenna viemään sitä shopitin kautta huoltoon.. Huoh..
Terve taas pitkästä aikaa Nokia 1100
Länsihelsingissä putkirikko ja ei tule kuin jääkylmää vettä ja suihkuun pitäisi niinkuin päästä umpihikisenä lenkin jälkeen. No onhan sillä karaiseva vaikutus mutta en nyt varsinaisesti mkään avantouinti diggari ole.
Ei varsinaisesti ärsytys päällänsä ole mutta jotain sen suuntaista pörinää.
Doneilla, sphroidilla ja killerillä pärjännyt mainiosti tähän asti. Nyt vaan MISTeriä mieli tekee (ei homolla tavalla).
Noh nyt lähti Note huoltoon ja Blade III varaluuriksi kouraan Shopitista.
Ohhojjaa kun ei tästä kirjottamisesta taho tulla mitään tällä lilliputti 4.0" ruudulla kun tottunuttuohon 5.3" :D
Ja on kyllä tuskasen hidas kun mitä kattoin speksejä niin muinaisen Desiren tasollanäyttäs olevan :D
En pidä tälläisestä halppis pikkupuhelimesta kun viimesen vuoden tottunut käyttämään tuota Notea :D
Ja eikä tässä Bladessa oikeastaan ole kuin yksi asia mikä tekee siitä paremman puhelimen kuin edellinen puhelimeni HTC Desire (joka vm. 2010 vs Blade III vm. 2012)
HTC Desire vs. ZTE Blade III - GSMArena.com
Joka on sisäisen muistin koko. Tämän TFT näyttöä on ärsyttävä katsoa, RDS puuttuu, salamaa ei ole vaivauduttu laittamaan. Nooh, on kait se siltä kannalta hyvä että tänä päivänä halppis luurit on edes lähellä sitä tasoa mitä lippulaiva luurit oli pari vuotta sitten.
No jollain vakio Samsung bloatware kikkare rommilla nyt varmasti onkin hidas. Kannattaa kokeilla CM10.1:stä.
Selvä peli.
Tuntuu vaan jotenkin siltä et vaikka specsit paranee kokoajan niin suorituskykyvaatimukset ohjelmillakin ja isojen/korkearesoluutioisten näyttöjen myötä kasvavat ja tämän seurauksena nopeudet eivät kasva mihinkään. Kohta tulee akkukapasiteetitkin jo vastaan eikä kuluttavampia prosessoreja yms voida enään laittaa
Ärsyttää tämä jatkuva entistä tehokkaampien laitteiden tarve.
Vaikka monet hehkuttavat uuden tehokkaan laitteen myötä et "Jee niksat tippus 18mg-->6mg, taas jatkuu matka kohti niksattomuutta" niin tosiasiassa uudella tehopelillä sitä mietonikotiinista lientä kuluu sitten moninkerroin enempi, eli kehoon imeytyvät niksat pysyy todennäköisesti samoissa. Makua tulee tottakai enempi ja siihenkin suu turtuu pian totuttelun jälkeen ja nesteenkulutus nousee huippuunsa joka johtaa väkisin DIY-puolelle eikä valmisnesteitä raaski enään ostaa. Itsessään höyryn määrä on lähinnä visuaalista nautintoa. Ja jos höyryttelystä löydetäänkin jotain varteenotettavia terveysriskejä niin kiva sitten siinä kohtaa tietää, että on tullut imailtua 10x peruskäyttäjää enemmän pg/vg:tä keuhkorakkuloihin.
Saman kurkkutuntuman ja maun voi sitten peruskäyttäjäkin perustuhnuilla laitteilla simuloida korkeammilla niksoilla ja ostamalla tuplamakuja.
En tiedä miksi piti avautua, olen kai lähinnä itse turhautunut siihen kun kaikkeen tottuu/turtuu niin nopeasti ja aina tarvitsee jotain tehokkaampaa. Muistan miten selkeästi ja vahvasti kaikki alkuaikoina maistui niillä peruslaitteillakin.
Jos saisin nyt päättää niin omistaisin vain pari jotain peruslaitetta, ehkä eRoll + Twist + Kanger Evodeja. Isot dildot olisivat jääneet ostamatta, mut nyt niistä ei raaski puoli-ilmaiseksi luopua ja se sitouttaa taas puolestaan kovempaan höyryttelyyn kun kaikkia täytyy periaatteesta käyttää kokoajan etteivät jäisi käyttämättä ja "menisi hukkaan". Irtoakutkin kuolevat ennen aikojaan jos niitä ei jaksa kierrättää/niistä ei huolehdi.
Saa rageta takaisinkin päin tai jättää omaan arvoonsa.
U-wick Agaan
- Kanthalreikähärpäkkeen pois repiminen, pientä kiukuttelua kun ei meinannut millään irrota
- Meshillä erimielisyyksiä reikään menemisen kanssa, turhautumista ja hampaiden kiristelyä
- 29AWG kanthal ei ottanut taipuakseen tai sitten jäi joka paikasta löysälle, nyrkillä pöytään takomista
- Meshi kosketti keskitolppaan, käräytti Boltin vituiks, Bolt tykittää samantien kun akun ruuvaa paikalleen, itkun sekaista raivoa
- Lopputuloksena koko Agan viskaaminen seinään ja Boltin eläkeseremoniat
Smok RDA
- Silicat kadonneet, 15min etsimisen jälkeen löytyivät
- Tökkää kanthal sormeen ja syvälle, pieni karjaisu ja mulkaisu
- Tule pienien höyryjen jälkeen johtopäätökseen, että liian isot ohmit, ota setuppi irti ja malttamaton polttaa sormet samalla, isompi karjaisu
- Lopputuloksena sentään kohtalaiset höyryt
Soda Streamer
- Hiilihapot loppu, syvä huokaisu
Sellainen ilta
:D Omaat näköjään vastaavan vitutuskäyrän kuin mulla on. Jossain kohtaa jotain lentää seinään.
Mihin käytät Sodastreamia? Itsellä se jäi heti alusta asti vähälle käytölle. Luulin et sillä voi hiilihapottaa alkoholillisia juomia omiin coctaileihin jos porukkaa tulee käymään vkloppusin. Sit selvis että ainoastaan vettä saa hapottaa ja sit niitä makusiirappeja siihen sekaan. Noh on tolla kokista tullut tehtyä. Pelastin tän nyt mökiltä takas käyttöön ennen kuin talvi tuli...