Villasukkamies :eek:
Kai sulla on sukatkin kudottu silicasta :rolleyes:
Printable View
Eikös kohta saa titaniun oksinoitua meshiä? Siihe vois olla microcoil soiva peli...
Jos todetaan et oot tarpeex kykenevä käyttämään bogeja tankissa niin Terokum voi hyväksyä sut piireihin, pupp... pumpulipoika nimittäin ;)
Jos rupeet irstailemaan niin voit koittaa provaria std-kartoilla, varo vaan sitte ettet polta niitä... Ei vittu, lipsuu TAAS :banghead:
Mieti, 185cm 15 kesäsenä pv:n puikkoihin :D tai mankin...
Mikä vitun pointti on tää mun pamppu-homma :eek:
Kerran maininnu jossain yhteydessä ja tuntuu poksahtavan koko ajan esiin :confused:
Mä oon muuten varmaan ot-keisari... Kaikki lipsuu ot:n puolelle mihin osallistun :o Rasvataan patukkaa intohimolla :D
Täytyskö sulle laittaa statukseksi OT-Midas :D Arvasinkin että saa kierrokset pamppu-heitolla nousemaan, opitpahan sanomaan toista pumpulipojaksi :sneaky:
Itsellähän nämä kirjoitukset pysyy aina asialinjalla enkä lainkaan edes heitä pluidia liekkeihin......siis bensaa piti sanoa. Bensa.....Pluidi....Fairy....ne on niin saman kaltaisia :laugh:
Ei ole kyllä puffinilta virallista vahvistusta tullut :thinking:ja tänään ei varmaan miestä saa kiinni, on todennäköisesti juossut Tampereelle hippejä pamputtamaan :laugh: Toi antipluid olis muuten mahtava titteli, vois painattaa oikein paidan tolla tekstillä :eek:
Ostin 4kpl akkuja toiselta forkalta kimppaan :)
Ainiin, ostin uudet sakset tuossa jokunen päivä sitten. Nyt katkee pumpulit kauniisti. Meshistä ajattelin tehdä miehekkäät sukkahousut.
Pari akkua akkulasta ja nitecoren esmokelta. Veikkausvoittajan on helppo hymyillä!
voitin 72 euroa :lol:
Toinenkin dreami listäputkella ja jatkopalalla varalaitteeksi sekä coili-kikkailuihin :)
Shire Malt ja Long Bottom Leaf, 200 meshiä.
Origin+Aqua. Yritin tossa selailla noita puuvilloja, mutta niistä nyt niin ottanu selvää mikä tähän kelpaa. Joku mainosti, että ihan nuo Rainbow sun muut käyvät? Onkos näin?
Juu kyl sil parit setupit vientää.
Voi toki olla et oon viinalla tuhonnu makuaistin ja en huomaa niitä lisämyrkkyjä siin pumpulis :D
Itellä löytyy kans rainbowia jonka tosin keitin. Silti lievä sivumaku (vai mielikuvitusta?) joka ei sinällään häiritse :) Olishan tuos myös luomupumpulia odottamassa testiä..
Edit. Niin ja tänään tuli hommattua volttimittari, kasa putelleja ja jotain muuta pientä.
Gkmf 22mm, rupee oleen atoja ihan kivasti:D
Tuli ostettua toinen piccolo v3 vapourartin poistomyynnistä.
Eilen: GkmF22
Tänään: Trident v2 ja Private Tritone v2 + tippejä
:facepalm:
MISTer v3 ja jugo diabloa, eli luvassa mehujen kokkailua ja setupointia.
Eilen ostin aquan ja tänään tilasin ekaa kertaa houseofliquidilta nesteitä. Toro edeniä, oliko se ny ebaronin silverberryä ja papilloomin green applea.
Kannattaa kokeilla myös cigarrillos naturalesia House of liquidilta