Laatikossasi on ylläri😘
Printable View
Nyt on pakko hakea ne avaimet, pitäkää forkka pystyssä[emoji106]
Nyt on Antilla lääkitys kohdallaan:lol: onko nuo sinisiä väriltään. :blink:
E: sorry tupla:police:
Piti taas syyä välillä et jaksaapi juua!
Ne on Mirulle menossa ku sitä vissii pan...mikreeni iskenny.
.
Heinäkuun alkupuolella mun lapsuudenkodin vieressä on jättimarkkinat, ehkä oon alan psyykata itseäni ja annan sille hyvälle tuoksulle periksi liittymällä muikkujonoon ja koitan päästä yli siitä miltä ne näyttää... :D Sitten voi ostaa metrilakua ja noitapillejä jälkkäriks! NAM!
Tossa jo aurinko paistoi. Nyt enteilee sadetta... Läheisellä tanssilavalla olisi juhannustanssit ja siellä on porukkaa tupa täysi. Lähtiskö vai ei?Kas siinä pulma.
http://kuvapilvi.fi/k/yXXy.jpg
Kokeiles tuittu noita
No siellä se mun hehkuttama ranchi on missä lehmänpaskassa lapsena liukastelin! :lol: Mistä tiesit? Vaikka kuka nyt meidän hienoja markkinoita ei tietäisi... ;) Ookko käyny itekki?
Kuulostaa liian herkulliselta, en uskalla maistaa ettei vaan muodostu mun lempiruuaks...
Joskus ihan käynykki sie pyörähtää syystä X, suurimmalta osin ollu pelejä sie. Kaveri on siellä muksuna kasvanu nii kuullu markkinoitten ajankohdan, ja eilen paljastit kasvanees treen naapurikunnan naapuri kunnassa, aavistin heti oikein :D älä kysy mistä, okei joo kukaan ei myönnä ku asuneensa sillä suunnalla :D
Nuo tanssilavat on kyllä osoittautuneet aika köyhiksi lähteiksi naisten suhteen itselle. Poislukien aivan nuoruudessa. Vanhemmiten naiset on viisastuneet ja mun huumori ei vissiin pure.Liite 22710
No en vittu olis uistelemaan halunnukkaan lähtee, vettä tulee kun esterin perseestä.
Sade- ja pilvialueet - Ilmatieteen laitos Näyttäs pouvittuvan täällä iltaa kohden.
Mitä vielä. Aamulla oli sellainen usva kuin joskus lokakuussa, ja pilvikerros häätyy pois vasta kun sunnuntai-arki alkaa. Huomenaamuna töihin mennessä varmaan paistaa aurinko. X-(
Olis kyllä hienoa istahtaa hetkeksi nauttimaan vanhan ajan markkinahumusta kylmän juoman, metrilakun, muikkujen(?!) ja kumpupilvien kera höyryttelevässä seurassa. :thumbup:
Mulla oli syksyllä hirveä ikävä Tamperetta (ja Kusilahden kaunista maaseutumaisemaa) ja vertailin sitä vähän väliä Ouluun, Pörri jossain vaiheessa sanoikin että mahtaa olla aikamoinen paikka se Tampere kun mun juttujen perusteella siellä Prismat ja pulutkin on isompia kuin Oulussa... :lol: Mutta oon siitä päässyt yli ja nyt tuntuu Oulu kodilta vaikka onkin äärettömän ihana tunne tulla käymään kun junan ikkunasta näkyy Näsinneula ja muut tutut maisemat. <3 Tampereella ja Oululla on omat aika erilaiset tunnelmansa muutenkin eri meininki. Mutta tuntuu myös hyvältä nousta junaan kohti pohjoista ja sanoa Tampereelle että heippa, nähdään taas. :) Eli enköhän mä asian toivon mukaan ole käsitellyt enkä ala enää ikävöidä kun ei ollut heti alkuun että JEEJEE POIS PIRKANMAALTA. :D
Nyt 2v asuin jyväskylässä, nyt 2vk asunu sjoella, ja suunta on tampereelle kun työsopimus täällä päättyy! :) voisin oikeesti yrittää päästä tonne markkinoille, emäntäki vois suostua ku sanois vievänsä toisen markkinoille [emoji23]
Ps. Potki nyt sitä miestäa perseelle et saa litrasia vg pyttyjä saldoille, syytän sitä ku nesteet meinaa loppua! [emoji85]
Oon minäkin puhunut Pörrille että mitä jos JOSKUS kaukana hamassa tulevaisuudessa muutettais sit vuorostaan Tampereelle. :angel: Mun iskäkin on lähettänyt monta kertaa terveisiä että Tampereen seudulta saa "HYVIÄ JA EDULLISIA OMAKOTITALOJA". Ja että sitten Pörri voisi käydä sen kanssa katsomassa jääkiekkoa ja syömässä mustaa makkaraa... :lol:
Ihan varmat ei ole mullakaan vielä suunnitelmat että tulenko sinä viikonloppuna kun on markkinat, vai vasta siitä viikonpäästä kun siellä asuvalla kaverilla loma alkaa ja voitaisiin paitaperseillä muutama päivä niinku ennen wanhaan.
Pyttykuorman olisi jo pitänyt saapua viime viikolla, joten kaiken järjen (ja toivon) mukaan niiden on ilmestyttävä varastolle alkuviikosta. :)
Kyllä treen seudulle muutatte, pörri kun tajuaa mite hieno paikka se on [emoji6]
ilmottele kun tiedät tarkemmin!
Ja ruoskaa sille rahtarille joka sitä kuormaa tuo! Onneks en kuljeta ku elintarvikkeita, ei voi olla mun rahtia vaikka kävinko juuri oulussa kääntymässä!
Ja jos hämäläisiä pidetään hitaina, oululaiset eivät liiku ollenkaan!
Edit: TSUP
http://kuvapilvi.fi/k/yXXk.jpg
Kelit on kyllä arseesta ny just
Mitä se tuittu valehtelee? Tampereella halpoja ok taloja, tuskinpa :D
Köyhälle kaikki on kallista
Joo tässä vierestä seuraten oon kyllä yllättynyt siitä miten usein nuo kuormat seilailee maailmalla ja saapuu perille kun niille sopii, joskus minäkin luulin että kyllähän ne kamat nyt ilmestyy kun ne vaan tilaa. :rolleyes:
No niin se väitti että tällä hetkellä saa niiltä nurkilta "halvalla" hyviä omakotitaloja kun tarjontaa on kai enemmän kuin kysyntää tai jotain. Siis ihan lyhyenkin ajomatkan päästä Tampereelta.
No olin minäki kuullu tarinoita ennen ja vittuuntuneena monesti odotellut esim. lemmikkikaupan kanssa että KOSKA HELVETISSÄ SITÄ TIETTYÄ KANINRUOKAA/VITAMIINIA TULEE kun kaupassa vaan sanotaan tyyliin "tilattu jo kolme viikkoa sitten..." No nykyään tiedän että totuus on usein vielä tarua ihmeellisempää näissä asioissa. :D Enää en hämmästyisi vaikka tilaisi elefantin ja se katoaisi, pystyisivät varmaan senkin hävittämään jäljettömiin matkan varrella.
Jos muuten haluaa päästä ruumiista eroon, se kannattaa laittaa kaukokiidon kuljetettavaksi. :rolleyes:
Onkos kaikki mennyt nukkumaan juhannuksen jäljiltä? [emoji42]
Jihaa
Olipas kamala duunipäivä
Onneksi naapuri oli laittanut piristystä postilaatikkooni [emoji106]
Oon palveluksen velkaa [emoji106]
Samoin gurulle iso kiitos vierailusta [emoji106]
No eikös se ole sitten jo myöhäistä?
Khronelle siis...