On ollu taas varmaan kivaa viikonloppuna... Vieläkin rapula ja misterin toinen akkuputki hukassa.
Printable View
On ollu taas varmaan kivaa viikonloppuna... Vieläkin rapula ja misterin toinen akkuputki hukassa.
Ärsyttää kun ärsyttää ketju on lukittu! Katsoin just, että mulla on siellä 289 viestiä :o Näyttää usein ärsyttävän tai puutun ihmisten ärsytyksiin :thinking:
Tai sit aloittajalla tullu limiitti täyteen ketjun suhteen. :lol:
Juu no kyllähän tuon ketjun suosio pistää vähän miettimään höyryttelyn tehokkuuta tupakoinnin lopettamisessa, jos pinna kaikilla kokoajan noin kireällä. :esmoke:Tosin itse ehkä miellän sen enemmänkin mökötyssävyiseksi offtopic-ketjuksi.
En löytäny sopivaa lankaa ni esitänpä kysymykseni tänne. Eikös jokainen mun lähettämä yksityisviesti pitäs näkyä tua mun "lähetetyt" kansiossa? Tapatalkin kautta vastasin eräälle käyttäjälle ja se näkyykin sielä kansiossa mutta 3 viestiä mitkä kirjotin tietokoneella niin niitä ei näy missään? Onkohan mun viestit menny perille asti?
Edit: Löysinkin jo asetuksista pallukan mikä oli kohdassa "älä tallenna lähetettyjä yksityisviestejä tms." Tapatalkissa näköjään eri asetukset.
Luuponen lukinnu ja kattoo miten käy kun porukalla ei oo yleistä perseilyvittuiluketjua? :thinking:
Perkele kun olis taas ärsyttänyt mutta kun ei ole enää ketjua mihin purkaa vitutusta. :mad:
Älä tänne sitä tuo. :D
Ja kellä on (ei-niin-omaperäinen) viimeinen viesti tuolla ketjussa? :yeah::D No joo kieltämättä siellä otettiin siihen malliin yhteen, että jäi muiden viestejä huomiotta kun oli batlle menossa.. Itsehän suurimmaksi osaksi skrollasin näitä yhteenottoja ohitse kun en syö popcornia.
Edit. No kappas. Ragen lukko jälleen auki..
Ite menin ja otin 7h uunissa levänneen possun pois, ja revin sen riekaleiksi. Ei tarvinnu lätkämailaa vaan pari haarukkaa. :3
Vaikka se voikin olla kurjaa, niin älä silti kaleppo ala tarkistaa, palaako se uunin valo kun paisto on päällä uunin sisältä käsin.:D
HEEEEEI!
Isäukko lähdössä Puolaan pariksi päiväksi kaverinsa kanssa, joka sattuu olemaan harrastus-asteella oleva höyryttelijä.
Puola on vissiin kaverille ennestään tuttu ja käyttää aktiivisesti ainakin Peleonin verkkokauppaa.
Kyseltiin et mitä tuliaisia haluaisin ja kesti mulla hiton kauan tajuta että höyryvermeitä tietenkin.
Nesteitä ainakin ja jos edullista on ni Innokin VTR Army greeninä kiitos mulle heti.
Mut joo siis kysymys kuuluu et onko Gdanskissa tai sen lähettyvillä jotain järkevää höyrykauppaa? Vai toimivatko esim ego2.pl ja peleon vain verkossa? Missä niiden kaupat sijaitsee?
Puolan tuntemukseni on erittäin surkea.
Lähtö huomenna n. klo12 päivällä kun heitän noi Turun kentälle...
Tuolla Peleonin sivuilla on ainakin joku osoite "About Us" osion kohdalla. En sitten tiedä onko niillä ihan kivijalkaliikettä kun ei oo itelläkään Puolan maantieto täysin hallussa.
About Us - Peleon
Vähän meni se Rage lanka OT:ksi kun ruvettiin tosta mellakasta avautumaan siellä. Tosin voi se jollekkin olla aiheeseen liittyvä juttu, mutta vähän yli meni IMO.
Jep, joten järkeä niihin spämmipostauksiin. Pitkästä aikaa varoiteltu jo jengiä että "take it easy..."
Alkaa vaan ohimosuonet kaikilla pullottaan kun joulu ja uusivuosi ja pimeää ja ahdistaa ja...
"What you got is all you need"
Elkää spämmätkö väärissä paikoissa, Elkääkkä vetäkö offtopikiksi kaikkia maailman ketjuja. Silloin saan minäkin lepuuttaa pamppuani. Kiitos. :rolleyes:
No mutta eikö sun pitäis tykätä käyttää sitä pamppua? Siitähän sulle palkka (mikä palkka) maksetaan :lol:
No ainahan sitä voi yrittää julkisella ruinauksella hillitä pahimpia menohaluja...
Ainoa keino, millä sä varmistat joulurauhasi, on ennakoiva banhammerin isku pahimpiin lihaspämbotteihin.:D