Mitä helvettiä?
Niin ja mitä tulee näihin teidän Parempi Suomi -tavoitteisiin, ei kannata provota yhtää enempää. Varsinkin kun poliisi.
Printable View
jää meille muille enempi [emoji16]
Mitä täällä oikein ulistaan?
IN'AX saapui vihdoin, whee..
Parempi maassa kuin jumalattoman suussa. Vaikka tieteellisen maailmankatsomuksen omaankin.
Joo, kyllä Paavo on nyt vasikka, ja saa olla todella peloissaan nyt. :laugh: Siellä on jo tatuoitu apina lynkkaus mielessään. Varo jos kuulet maastohousun kahinan ja Suomi-leijona korun kilinän. Epäiltiin myös että köörin touhuun puuttuminen oli kateutta kun omaa nestettä myydään isommalla hinnalla mitä itse saisit. Hygieeniakin kyseenalaistettiin, kun raukat luulee että Paavo itse liemensä pullottaa. Voi äiti. Mää niin lähden vittuun tosta "Arizonalle koodia?" ryhmästä...
olis ny edes myyny :D
Täällähän on timanttista tykitystä ollut muutama sivu. :laugh:
Emäntä laitettu nukkumaan,ja jos sitä itte alkas pikkuhijaa kattomaan vaikka myytinmurtajia katsomosta.
Tää koko hässäkkä on kyllä jotain niin uskomatonta... meidän pitäis perkele pitää yhtä, eikä olla jossain omissa foorumi- ja vapottajat-poteroissa. Huhhuh, ei oo mikään ihme jos lehdistö pitää sähkötupakkaa teinien suosikkina ja meitä kaiken pahan alkuna ja juurena :D Katsokaas nyt peiliin, minäkin yritän.
Joo mä taisin sanoa jo hetki sitten että voitaisko pliis lopettaa. Asia on loppuunkäsitelty ja nyt vaan junnataan paikoillaan.
Ootteko huomannu että täältä otetaan screenshotteja fb ryhmään? Ei sillä että se jotain haittais.. :D
Mitä järkeä, tämähän on julkinen foorumi? :lol:
Jee, lisää Kummelia! :)