Miniässä tais tykätä, Muumimukissa olleesta Mehusta.:laugh:
Printable View
Miniässä tais tykätä, Muumimukissa olleesta Mehusta.:laugh:
Mukavan oloinen pieni Mies. Vauhtia ja vaaraallisia tilanteitakin.:thumbup:
En puolusta ryhmän toimintaa enkä ota sen sisältöön kantaa (paitsi jos siellä alaikäiset hilluu). Ryhmän jäseninä on kuitenkin höyryttelijöitä joten lasken sen höyryryhmäksi. Iltapaskaan meneminen ei ole hyväksi kellekkään ja sillä minäkin kyselin että on tästä nyt huudeltu julkisille tahoille. Mutta onko tämä nyt ennenkin ollut tapetilla että tälle ryhmälle tarvitsisi tehdä jotain? Jos on niin ohi on mennyt ja pahoittelut siitä.
Ei oo ennen ollu tapetilla mun mielestä.
Tonic, kun kerran tätä ketjua luet ja Liemikööriin kommentoit niin voisit hyvin tännekin kommentoida ;)
Jos yhtään järkeä jäljellä ryhmäläisillä, niin äkkiä seis tuo touhu.:police:
Eniten ehkä vituttaa se, että tuossa ryhmässä on kaksi pitkäaikaista foorumilaista ylläpitäjinä jotka varmasti tietävät mikä kaikki tuossa kusee.
Joo edelleenkin mulle on yksi lysti onko tuo ryhmä olemassa vai ei. Hankin niksani itse ulkomailta (niinkuin kuuluukin) ja varastossa on sen verran etten todennäköisesti ikinä tule tarvitsemaan vastaavanlaisen ryhmän palveluita. Se mikä tässä nyt eniten söi miestä oli nähdä taas kähinää höyry-yhteisön sisällä.
Missäs foorumilla sä oot pyöriny jos ei höyryttelijät kähise keskenään :laugh: clearo-karto, silica-mesh, klooni-aito, genny-pumpuliatot-dripperit :D
Ei kai se mitään sen kummempaa kähinää ole, jos porukka yhteisönä koittaa pitää hommaa lain mukasena
Onhan se vähän näin, toisaalta pakkiksella myydään niksaliemiä ihan avoimesti, ja siellä varmaan virkavaltaa jäsenenä enemmänkin.
Itse en ajatellut syvällisemmin asian mahdollisia negatiivisia puolia, joku mut joskus ylläpitäjäksi sinne nosti kun olin ekoja jotka ryhmään liittyi, ja nyt näköjään potkastu pois koko ryhmästä, ehkä hyvä niin :)
Poistivat vissiin koko ryhmän kun tulee että sisältö ei ole saatavilla :lol:
En tietenkään potki, ei ne oo foorumin sääntöjä rikkoneet.
Tonic siellä ainakin heilu ylläpitäjänä.
Olivat poistaneet mut ryhmästä, ilmeisesti oon liian kärkkäästi protestoinu poikien toilailuja täällä. Poijaat, kapsahtaa homma omaan nilkkaan :)
Liite 19979
Ei helvetti, naapuri kytät vauhdissa Liite 19980
Ryhmä muutettu salaiseksi ja menee sulki :) näin ilmoitti trololololololololo mies :)