Ja noi epipemodsin nesteet on niin rankasti lanrattuja että on yhtä notkeita kuin pg-liemet. Veikkaisin siis tripleA.n tavoin huonoja kartoja tai user erroria :D
Printable View
Ja noi epipemodsin nesteet on niin rankasti lanrattuja että on yhtä notkeita kuin pg-liemet. Veikkaisin siis tripleA.n tavoin huonoja kartoja tai user erroria :D
Stanan 2Smok ku ei saa mitään aikaseksi, hienoa ny olla sitte peukaloa imemäs kun nesteet jumittaa, eikä voi millään vastata spostiin :mad:
Saatana kun en omista porakonetta ja teriä että saisin tohon igo-l:ään toisen ilmareiän porattua!
Laittakaa se saatanan näppäinlukko päälle, kun väännätte coilia koneeseen!
JA TÄMÄ KOSKEE MYÖS MINUA!
Vittu peukalo halki sattuu saatana!!
Anteeks rumat sanat mutta JUMALAUTA menee hermo ton "hienon", kalliin ja vitun punotun silican kanssa. Ei jatkoon. Todellakaan. Ja koko keittiö täynnä semmosta silicasilppua mitä siitä tulee.
Oli sitten pikkasen tukossa boban pullo... Väkisin koitin survoa lirua cartoon, ni napsati koko vitun korkki helvettiin siitä ja puolet nesteistä pöydälle. Siitä sitten ruutan kanssa kaikki talteen mitä voi. Odotin jotain taivasta tolta nesteeltä ja lopputuloksena maistoin kanelin ja kahvin... Aha.
Jaa pyysinpä näköjään liikaa 40€..Varmaan pitää ilmaseks antaa :)
Uudet nesteet testissä ja vittu flunssa löi päälle, huokaisu.
Eilen maistoin viel vähän et missä mennään, mut nyt on aivan sama et mitä tässä imeskelis kun makuaisti katosi ja nokka ihan tukossa.
Muutenkin flunssassa olo ärsyttää, niin avutonta räpellystä näiden nenäliinojen kanssa. Okei oikeasti käytän huonoa serlan talouspaperia ja mul on nyt jo nokka verillä.
Noissa tilanteissa Mentholyptus tai jokin vastaava vahvan aromaattinen menthol helpottaa kummasti oloa - ainakin itselläni. Muut nesteet kehiin sitten, kun olo on taas parempi :)
Jaa, muija sitten oli viime yönä päättäny kirjautua mun lärvikirjaan sisään ja oli käyny lukee mun yksityisviestit... Luulin et ois lopettanu ton mustasukkasena urkkimisen, mut ei... Taidan vaihtaa kaikki vitun salasanat, ku ei luottamukseen vastata samalla mitalla.
tai muijan. Ei se urkkiminen tuohon pysähdy. Mustasukkaisuus saisi pikkuhiljaa saada sairauden määritelmän minun mielestä. Se kuitenkin minusta pohjautuu harhaan, että toisen ihmisen voi jollain tavalla omistaa.
Rahapula.
Mietin tossa ihan samaa, pitäis se luottamus löytyä luonnostaan parisuhteessa. Kannattaa pureutua ongelman juureen.
Eipä tuo mustasukkaisuus ole noin yksioikoinen.
Se omistamisen tarve voi nousta monesta eri syystä, narsismi, yksinjäämisen pelko huonosta itsetunnosta tai aikaisemmin petetyksi tuleminen tai oma suosikkini, kokemattomuus.
Samaa mieltä. Itsehän vietin kolme vuotta elämästäni juuri tuollaisen ylimustasukkaisen muijan kanssa. Lopussa alkoi olemaan jo mustasukkainen siitä, että vietin aikaani aivan normaalisti omien kavereideni kanssa. Osa näistä kavereista oli myös hänen kavereitansa, joita hän kielsi minua tapaamasta, koska olivat alunperin hänen kavereitaan. Loogista, eikö vain? Onneksi ei tarvitse enää sellaisessa suhteessa elää.
Huono itseluottamus tai huono omatunto... Kai se on vähän epäilyttävää kun yhtäkkiä oon ruvennu tekemään ylitöitä aina ku mahdollista. Persaukisen kuitenki on pakko, jos jotain arvokkaampaa meinaa ostaa. ;)
Jätä se, pian. Nyt kärsit koko ajan ja jossain vaiheessa sairastut. Pelasta ittes.
No jaa... 11v yhessä ja turhan utelias luonne tietyissä asioissa ei nyt automaattisesti tarkoita äärimustasukkasta persoonaa. Yhen sairaaloisen mustasukkasen persoonan kanssa seurusteltuani, luulen kyllä pystyväni tunnistamaan pahenevat oireet. Kaipa se omakin käytös on saanut neidin epäilemään, mutta helpommalla olis päässyt jos olisi kysynyt. Mulla kuitenkaan ole mitään tuolla inboxissa mitä ei olisi saanut nähdä.
Pakko varmaan istuttaa neiti alas ja keskustella aiheesta.
Mie itte näkisin tuos asias kans kolikon kaks puolta...
Se ei ole oikein että mennää toisen facee kurkkimaa,mut näin naisena jokuhan hänet saa epäilemään
tai edes vähän miettimään että siel vois olla jotai mielenkiintost:confused:
Oli se sitten tosi mustasukkasuutta tai sit pelkkää varmisteluu et ollaakos sitä juteltu tuhmia sielä.
Mut enivei,tuo ei ole oikein oli se syy sit mikä hyvänään.
Mie voin ilmottautua itte kans olleeni aika pahasti mustasukkain,varsinkin tuost min nykysest ukostain.
Mut myö alettiin pyörimää sen ka ku olin täyttänt vasta 18,eikä takana ollut oikeastaan mitään semmost pitkäkestosempaa suhetta,
pisin tais olla jotai vajaa vuuen:confused:
Näi jälkee päi aatellen se mustamieli johtu varmaa huonosta itsetunnosta mitä löylytti viel ylipaino mitä sillo ol n.20kg liikaa,
enkä siis varmaa voinu vaa luottaa siihe et toi äijä oikeest tahtoo olla just min kans tai et jotai häikkää täs on ku emmie oo minkää näköin ja sil on nii paljo kauniita naisystäviää sun muuta.
Se on vaa jotai nii hirveää koko aika epäillä et mis se on ja mitä se tekee ja onko se siel mis sanoo olevansa...
Mut nyt myö elellää tääl aika iisistei,mie pudotin reippaat 20kg pyöränselässä ja rupesin oleen oma pirtee ja iloin ihtein :)
Sain lisää itseluottamust,kaverei,töit sekä kokemusta siit miten täs avoliitos elellää ja opin tunteen tuot äijääki mimmoin se on miehiään.
Anteeks tää kauhee tilitys,mut näi mie tät asiaa lähtisin kokemuksen kautta pohiskelemaa...
Joku viisas on joskus sanonut:
“Jos todella rakastat muita, päästä heidät vapaaksi. He tulevat kyllä omin neuvoin takaisin, jos he todella kuuluvat sinulle.”
Kyllä taas NOLOTTAA olla Suomalainen,Yle: Ministeriö yritti vaientaa Jasper Pääkkösen - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat, aktiivisena kalastajana olen aina pitänyt tuon Cats and Relase säännön mielessä, syömä kalat otan mutta ei ylimääräistä.
Enpä montakaan kalamiestä omassa piirissä tunne, jotka niitä lokkien ruuaksi rannalle repisi.
Onneks jonkunaikaa sitten kotiin rantautui myös 100ml Menthol-nestettä ;) Sitä tässä nyt sitten raakana imaillaan ja helpottaahan se. Tupakointiaikoina tällanen flunssa oli vielä naurettavampaa kun tiesi ettei flunssassa varsinkaan kannata käydä röökillä mut silti oli pakko ja ei todellakaan helpottanut oloa.
Toi nyt on jo aivan vammaista, ei kai tässä kukaan meistä enään missään ylä-asteella taida olla? Teillä kuitenkin näköjään ollut kans suhde jo hyvinkin pitkään...
Taisin itse olla omassa suhteessa alkuun se mustasukkainen luonne, lähinnä tuntui aluksi niin uskomattomalta löytää omasta mielestä liian täydellinen muija ja sitä piti sit vahtia silmäkovana et mitä se puuhaa ja koska se karkaa jonkun muun mukaan kun kaveripiirikin kokoajan kehui löytöäni. Nykyään kuitenkin useita vuosia myöhemmin ja kihlat kauan sitten vaihtaneena on homma vakiintunut jo sille tasolle et parempaa luottamusta ei löydä mistään.
Sellainen avautuminen.
OT. Hieno signature Onchu, älä vaihda sitä koskaan pois.
Vanha viisaus. Älä ota liian kaunista joku sen vie äläkä rumaa lapset pelkää. Peruskoulun opettaja paras valinta! Kun oikein menee persilleen Rouva yleensä sanoo otetaanpa uudelleen!
:D lapset pelkää
^sehän on aivan positiivista! (Posetiivista)
Ensin tuli liksa missä oli mukavasti ylitöitä niin seuraavana päivänä tuli mätkylippu 1000€
vähän syö miestä:mad:
- JJ
Valkoista kevättä vaan kaikille!!!
Perhanan perhana, mister ei oikein tykänny lentokoneesta ja nyt pukkaa ilmarööristä kokoajan nestettä pihalle vaikka syöttö kiinni. Kokeilin höyrytellä syöttö kiinnikkin mut kurlaa koko ajan... mitäs mää ton kaa teen???
Syöttö kunnolla kiinni...paperi toiseen käteen ja puhallat. Neste poistuu ilmareiän kautta...tämän jälkeen kuivapoltto ja varovainen aukaisu.
:mad: Tänään taas tämmöinen päivä :mad: Mikään ei Maistu miltään :mad: Kaikki Litkut mitään sanomatonta Kuraa!
Mikä :confused: ?ittu noita makunyströitä vaivaa :mad:
Atosta mikä tässä duunissa messissä katkesi kanthali kuivapolton yhteydessä. vara-ato mikä yleensä on työpöydänlaatikossa sattui olemaan viikonlopun kotona ja sinne jäi. liian kiinni taidan olla vapottelussa, kun ei meinaa tulla työnteosta oikeen mitään :(
Mesh vehkeet. Nyt kaikki silicavermeet maistuu pahalta.
Nesteet loppu jo viimeviikolla kustikin taas hidastelee ei tullu tänäänkää el torot, tupakkia palaa vaikka maistuu paskalle silti vaan pitää käryttää, surkiaa.
Jee, Combo Hybrid Suomessa!
Buu, tuli Tullista postia.
Kysynpä samalla taasen sen e-savukkeen tullauskoodin, ei jaxa KVG.