Varo ettei käy niinku Käläviällä...
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Printable View
” Renki oli ihastunut samassa talossa olevaan piikaan ja eräänä iltana päätti rohkaista hurjaa luontoaan ja vähän neuvoa-antavaa otettuaan uskaltautui tunkeutua aittaan, jossa piika nukkui.
Lyhyen sananvaihdon jälkeen rengin mahdollisuudet alkoivat näyttää varsin vähäisiltä, joten hän tarrautui viimeiseen oljenkorteen ja ärähti piialle:
- Jos et anna niin KÄY NIIN KUIN KÄLVIÄLLÄ!!!
Piika ei enää uskaltanut muuta, kuin toimia rengin toiveiden mukaan.
Seuraavana aamuna he heräsivät ja kun renki huuhtoi kasvojaan vedellä, rohkeni piika kysäistä:
- Mitä siellä Kälviällä sitten kävi?
Renki katseli vähän nolona ja pälyili ympärilleen, naurahti hieman ja tokaisi:
- En saanut. ”
Tosi hommaa tosta kälviä hommasta...
Ukkomies oli marjoja poimimas, näki verevän naaraan perse pystyssä noukkivan puolukoita.
Ukko hyökkäs takaapäin asemiin ja karjas emännälle et housut kinttuun tai käy niinku käläviällä...
Hommat tehtyä emäntä arasti kysy et mites siel käläviällä kävi?
No siel en saanu tuumas isäntä😆
Mä oon vasta alottelija ku kevättalvella sain kelkan... Mun nopeusennätys on 100km/h, mut mahdollisesti enemmän merenjäällä kevään vikalla saarikeikalla kun matkalla huomas että jää on täynnä mustia länttejä,, oli ihanaa vetää paniikissa saareen ku ei uskaltanu kääntyäkkää ja miettiä siellä että pitää takaski tulla... :lol: Piti ajaa niin että kulkee ku jeesus vetten päällä tarvittaessa, se oli vähän ahdistavaa ku tuntu että kelkka veti ja haki koko ajan sohjossa ja tuntu välillä että se lähtee sivuttain :laugh: Ajattelin vaan koko matkan että "voivitunvitunvitunvitunvitunX100" ja se viimenen vittu tuli siinä vaiheessa ku oli taas maata suksien alla :lol:
Jaahans..kiihkeä ilta ollut eilen täällä[emoji13] Kävin keväällä pari kertaa mäkissä, kun ei ollut eväitä töissä ja täytyy myöntää, että kyllä ne ranskikset on parempia kuin hesessä[emoji2] Niissä on SUOLAA ja ovat RAPEITA toisin kuin hesen...entisenä hesefanina taidan vaihtaa puolta[emoji51] Harvoin tulee käytyä, mutta hamppari on joskus todella hyvää siinä missä etelän autenttisen pikkukylän simpukatkin[emoji8] ja tuittu!!!! Luulen, että oot Versaillesin Aurinkokuninkaan jälkeläinen vähintään[emoji6]
Miru nyt tuli nälkä :| eile tuli muutettua 12h ja nyt vanhaan kämppään siivoo ja tekis mieli vetää 100000 kebabia :D
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Vaikken mikään hirveän ötökkäkammoinen olekaan, niin hieman ällötti äsken, kun olohuoneen lattialla tepasteli helkatin iso hämähäkki. Enpä muista ihan heti, milloin olisin noin ison hämppiksen jossain nähnyt...yök.
"Lits"
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...d7205fc593.jpg
Pientä sateen uhkaa ilmassa... +26 lämmintä ja Jomppelin pyytämää filettä loimussa [emoji13]
Taas kiersi ukkoset möksäkankaan. Vettä tuli muutama pisara ja komee kumu oli kauempana. Nyt aurinko paistaa täydeltä terältä 👌
Saanks mä kohta bannia kun kolmas viesti putkeen [emoji37]
Taitaa väki olla ulkona nauttimas suomen kesästä ja hyvä niin [emoji106]
Minä lähtisin ulos kyllä,mutta ei ole kuskia.
Tai ainakin "kaapista ulos" 😆