Ei Joku tuntematon? Lasi paskaksi ja käppäri irti, tuuppaus. Tai jos kiinnijääminen pelottaa niin viillä edes renkaat :-)
Printable View
Ei Joku tuntematon? Lasi paskaksi ja käppäri irti, tuuppaus. Tai jos kiinnijääminen pelottaa niin viillä edes renkaat :-)
Ei mitään hajua kuka, nimi löyty rekkarin perusteella, mutta ei numeroa..
Ei nyt viitti aineellisia vahinkoja aiheuttaa, mutta voi olla, että jos alkaa palautetta saadessaa vänkäämään vastaan tai muuten valittamaan, niin niputan tyypin ja työnnän sen autonsa alle. :mad:
No, auto nyt seisoo sen edessä ja saa odotella saman aikaa lähtöään, mitä me tuota paikkaamme. Eli jos ilmoittaisi lähtöhalukkuudestaan nyt, niin auto liikkuu aikasintaan klo 23.00. :p
Pientä varovaisuutta kohtaamiseen sitten, sieltä voi tulla vastaan ihan mitä vain.
^Mistäköhän saisi rengaslukkoja? Vois olla aika kätevä näissä tilanteissa, kun rengaslukko paikoilleen ja pyyhkijän alle minigrip-pussissa virallisen näköinen lappu, jossa jotain tekstiä yksityisestä pysäköinninvalvonnasta ja puhelinnumero jossa palveluaika klo 17-19 ma-pe. Laittais varmaan väärinpysäköijän hetkeksi aikaa miettimään mihin koslansa jättää seuraavalla kerralla :D
aina kannattaa muistaa kokeilla oisko ovet jäänyt auki, tai käsijarru unohtunut laittaa :D. Meillä on parkkialueen "paras=lähin" autopaikka joten siinä mollottaa harva se päivä joku karvanoppatojota, taksikuski kyytiläistä odottamassa, ruokapalvelun auto tms. Siitä myös alkaa heti oikein mukavan loiva pikku alamäki jonne on pari corollaa tullut kavereiden kanssa työnnettyä. Tulee muutama metri kevyesti myötäistä ja sellainen kevyt töötti koivuun joka ei (yleensä) autoa vahingoita mutta on vaan yhtä helvettiä koettaa saada se sieltä ajamalla tai työntämällä pois.
Aikuisten oikeasti.
Sä vaikuttaisit pelaavan täydellä pakalla, kaikki ei niin tee.
Mä haluan nähdä sit videon tilanteesta! =D
En mäkään heti menis vandalisoimaan, uhoan vaan minkä kerkiän. Tosin jos se on toistuvaa käytöstä niin se tyyppi ottaa sulta jotain sulle kuuluvaa mikä ei mulle ainakaan passais. Avaimet käteen ja taiteilemaan.
Laitoin sitten tyypin duunipaikan facebook-sivulle viestiä, että siirtää autonsa hiiteen. :D
Ei löytynyt sälliä itseään facesta..
Mikä ammatti? :)
Veikkauksen tiedottaja. :p
Pitänee vaatia korvaukseksi lottovoitto. :D
voi vittu, kännipäissäni olin kaatanut viimeisen ja melkein täyden shire malt potun ja tietysti korkki auki
eipä ollut paljoa pohjalla jäljellä
V***ttaa tää keppien kanssa pelleily, torstaina leikattiin nilkka ja nyt mennyt jo hermot kun joutuu rymyämään.. noo, onhan tässä aikaa riehua 4 viikkoa..
Yks kesä kävi mulle sama juttu mutta vielä hiukan törkeempi tapaus. Nimittäin joku vieraileva neropatti oli pysäköinyt keskelle tolppaa niin, että vei mun ja naapurin paikan tolpan molemmin puolin...ai ai saatana että vitutti :mad:
Kesä-aika, noin 25 astetta lämmintä, ei MITÄÄN tarvetta pysäköidä kenenkään toisen maksamalle tolppapaikalle ja parkkipaikan toisella puolella olis ollu vapaata tilaa, minne olis voinu huoletta pysäköidä, ei pihassa ole muuten edes mitään pysäköintikieltoa.
Täällä ei lappuliisat kiertele.
Harmi, kun en kyseistä henkilöä bongannut, olis ollu pieni ojennuksen paikka!
Kyrsii tämä foorumi, naapurifoorumi, oma saamattomuus Savutan suhteen, kevät, naapurit, emännän kaverin sisko, koiran karvanlähtö, pojan jatkuva kiukuttelu, käytännössä olemattomat yöunet, rahapula, töiden puute... Ihan sama miten tehokkaasti yrittää käyttää aikansa, tuntuu ettei siitä repeä enää pahemmin perhe-elämän ulkopuolelle ollenkaan. Siinä vaihees kun muu perhe nukkuu, on iteki jo niin väsyny ettei paljoa jaksa laittaa tikkua ristiin, se on jakso Stargatea ja nukkumaan. Kyllä perkele, vituttaa tää vitutuskin. Kiitos, anteeks, näkemiin.
edit. Ja se, ettei Urdu oo taas laittanu loistavia kansanmiehen höyryfilmejä tulemaan. :D
Vitun paskoja on noi clearot. T3 & Innokin iClear testattu..
Niksipirkassa pieniä källejä tämän varalle:
http://www.google.fi/url?sa=i&source...64925362175064
Seuraava onkin tehty ihan kaverille ihtiämmä huvittaakseen..
http://static.themetapicture.com/med...astic-wrap.jpg
..huolella ku kelmuttaa ni on parempi mieli :)
saatanan saatana kun joutuu ite tippinsä rakentamaan kun ei mistään saa haluamiaan valmiina
Niin, mutta kun tekee itte, niin saa sellaisen kun ansaitsee!
Coili napsahti poikki AGA-T2+:ssa kun höyryttelin.. Saatanan saatana!
Setupointi. :banghead:
ja agan täyttöreiän ruuvi putosi lattialle, löytymisen todennäköisyyttä sopii arvailla
Mihin sitä edes tarttee, wickkaa paremmin ilman :D
ei tarviikkaan mutta sen verran yksille napeille kun on tehty niin vituttaa turhienkin ruuvien puuttuminen
Aina kaikki hyvät nesteet loppuu ennekuin niitä kerkiää tilaamaan!
Nyt ärsyttää. Olen odotellut postilta kahta lähetystä ja toisen sain tänään. Sen, jonka olin tilannut myöhemmin, aikaisemmin tilattu on ties missä postipaten perstaskussa. Sen lisäksi huomasin tilanneeni ihan väärin, tilaamani tankki ei käy siihen vehkeeseen, johon olin sitä ajatellut. Onneksi kuitenkin käy johonkin laitteeseen... Vittu, tankeista ei tule pulaa tässä talossa hetkeen...
Widdu, Ford... :mad: Miksi sitä ei ikinä opi olemaan noista erossa... Kuitenkin jo 7:s menossa. Taivaspaikka on kyllä varma, helvetti on kärsitty jo täällä maan päällä.
Aga perkele. Haista paska. Tee setup joka toimii, laske modi pöydälle. Ota modi pöydältä. Vedä keuhkot täyteen hotspot namia. Säädä lankoja, polta sormi. Saatanan saatana. Viinaa pittää juua!
Gummy Bears, Oak Barrel Cider ja Grampa's cough medicine ei "pelitä" - palaneen makua kartosta. SR kartot ja Smok Woo. Missä vika? :( Nyt harmittaa. :mad:
^VG taitaa olla ongelma. itellä ainakaa ne ei oikee meinaa bogesta mennä läpi
Jokin tuollainen Mikki akkunaan :)
veikkaan huonoa kartoerää. WOO on sen verran ärhäkkä peli että vialliset tulevat kyllä todella äkkiä ja karvaasti ilmi.
OBC ja GCM ainakin kyllä nesteinä kestävät sen 5 volttia mitä WOO puskee. Bogen sr-kartoilla ja WOOlla noita piippusooseja tulee itsekin aina ajeltua.