ketä? :o
Printable View
millä/miten mekaaninen modi kannattaa pestä sekä huoltaa? alkanut tuossa drawtubessa olemaan yli 0.7v droppia 1.4ohmin kuormalla joten ajattelin olevan pesun tarpeessa...
ihan vaikka fauryvedellä ja purat niin osiinkun saat,kaikki kierteet läpi jollain vaikka hammasharjalla ym kunnon kuivaus ja takaisin kasaan
Modin voi pestä ihan saippuavedellä mut jos haluut saada dropit kuriin paremmin niin vesihiomapaperilla hinkuttele kontaktit puhtaaks, plussa, miinus=nappi, napin kaikki osat, reikä mihin nappi menee jne. Tohon drawtubeen voi myös vaihtaa jousen ihan kynästä esim voi löytyä pieni jousi mikä kuljettais sähköä paremmin.
Kertokaapas että jos ostan tämmösen:
eGo CE4 | usb laturi | 900mah akku | Edullinen aloituspakkaus | STARTSMOG
niin pitääkö ostaa vielä jotain muuta? Clearoja/atomisaattoreita ? muuta?
Tilasin aloituspaketin Liberty Flightsiltä. Taisi olla tyhmä ratkaisu. CE4 eGo v2 clearomizer 900 mAH PT Dual Kit.. Ensin yritin ladata tietsikan USB portista, ei latautunut. Sitten laitoin latautumaan töpseliin Lumian plugin kanssa. EI lataudu. Missä vika?
Sain odotta kuukauden Liberty Flighsin toimitusta ja ilmeisesti maksoinkin ihan liikaa.
Kyllä se siitä paremmaksi kääntyy. Toi ensimmäinen lataaminen saattaa kestää tuntikausia (Itellä aikoinaan eroll latausboksi kesti n. 10 tuntia).
Jos ei edes ala lataamaan niin eiköhän täältä jo tän päivän aikana neuvoja tipahtele niiltä jotka tuntee ton paketin paremmin kuin minä.
Toi hinta on edullinen jos vertaat röökiin. ja tervetuloa foorumille. :thumbup:
Akuissa pitäis olla hyvin virtaa kun ottaa ne paketista.
3.9v tienoilla varausta siis. Eli jos akut ei toimi ni reklamointia libertylle.
Ihan normi usb piuhalla pitäisi latautua.
Miksi tankkeja pitää vaihtaa, onko vaihtotankit sen takia ettei eri maut sekoitu ja eikö niitä voi sitten pestä? Vai syöpyykö se tankki ajalle... :blink: Niin ja kun mulle on tulossa eRoll ja se tankki kuulemma hupenee hetkessä, niin pysyykö se neste niissä tankeissa niin että niitä voisi kuljettaa valmiiksi täytettyinä laukussa ilman pelkoa sotkusta?
Erollisa varmaan suurin syy on siinä että se kumirööri löystyy ja alkaa vuotaa nestettä, jotkut maut kyllä pitävät pintansa eivätkä lähde helposti edes pesussa :)
Kannattaa ennemmin ostaa neulakärkisiä nestepulloja/korkkeja. Ovat huomattavasti siistimpi tapa kyljettaa nesteitä kuin nuo minitankit.
Ok, mä pistinkin tilaukseen myös pari sellaista neulapulloa, täytyy sitten vaan julkisilla paikoilla piiloutua jonnekkin ennen kuin vetäisee ruiskun laukusta! :D En oikein tajunnut mikä on kumirööri, ei kai se tankki löysty käytössä niin että se alkaa vuotaa siihen laitteeseen tai suuhun nestettä? Kuinka usein tankki pitää sitten vaihtaa ettei niin käy?
Mäkin olen ihan uusi höryttelijä ja mulla on tällä hetkellä käytössä 3kpl clearotankkeja (iClear16) + 1kpl varalla. Jokaisessa eri makuiset soossit. Vaihdan tankkia maun mukaan monta kertaa päivässä. Tämän tankin saa purettua osiksi ja pestyä kuumassa vedessä, mutta makua pesulla ei ihan kokonaan saa pois. Ekat hatsit uudella nesteellä maistuvat väkisinkin pikkuisen siltä edelliseltä nesteeltä.
Mua varoiteltiin lisäksi, että sisällä oleva "höyrystinpää" on kulutustavaraa ja kestää maksimissaan muutaman viikon. Onneksi niitä päitä saa ostaa varaosina.
Voisin hyvin ajatella ottaa tankit mukaani taskuun, mutta laittaisin kyllä varmuuden vuoksi johonkin minigrip-pussiin. Mikään niistä ei kylläkään ole vielä vuotanut, mutta mikäli vuotaisi, niin taskussa olisi melkoiset tuoksut.
Ihan nesteestä riippu tuo "atopään" kesävyys, tai sekundasta mitä sattuu tulemaan. voi kestää kuukaudenkin.
Ja tervetuloa joukkoon värikkääseen ja ihanaan!!
Mikähän tässä on vikana, kun laitoin unitankin SVD itasten nokkaan ja nyt, kun koittaa nappia painaa tulee näytölle 0,0A? Ei myöskään mene pois päältä...
E: Ongelma selvisi ruuvasin liian tiukkaan... Joutuu jättää vähän löysälle, että suostuu pelaamaan kunnolla..
EE: Onko ihan normaalia, että tiputtaa vähän nestettä alakautta napaan vai mikä lie oikea nimitys? CE4 clearo tosin teki samaa etten usko, että haitaksi on?
Kyllä nuo clearot aina vähän tihkuttaa, kannattaa kuivata ettei hajoa svdn elektroniikka :)
"Jos siinä on reikä, se vuotaa" vanha höyryviidakon sanonta.
Muutama viikko (kuukausi?) sitten yritin tehdä niin korkea ohmista viritystä gennyyn singlecoilina että ois päässy höyryttelee kahdella 18350 akulla... Yhdellä akulla ei kestänyt hermot pulssitella hotspotteja pois ku ei jaksanu lämmittää ja kahdella tottakai poltti langan heti poikki. Mitäs kikkoja tämmösen setin rakenteluun olisi ja millaisiin ohmeihin olisi hyvä tähdätä ku voltit on siellä +8 parhaillaan?