Tänään hermostutaan taas vähän kaikesta, toiset pokemoneista ja toiset sähkiksen tulevista veroista[emoji53]
Printable View
Tänään hermostutaan taas vähän kaikesta, toiset pokemoneista ja toiset sähkiksen tulevista veroista[emoji53]
Sanoin lieväksi. No on hyvät hermot mut muutto just edessä ja 2 nukkumatonta yötä :D kaatopaikalle tuo hylly joutikin jo.. Mut lähinnä kyllä ärsyttää tää touhu...
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Anteeksi miru :( me meni maltti vaikka se on valtti :D
Joskus on hyvä purkaa ressiä :) iisisti otan lähdin lenkille
Joo mutta heti piristy ku lähti koiran kanssa lenkille :) mua vaan harmittaa niiden puolesta ketä polttanu röökiä 20vuotta ja saanu vasta laiteet ja nyt tämä. Mut elämä ei kaadu sota on vasta alkanut.
Mä näytän takahampaita kun mulla palaa käämit. Toooodella harvoin kylläkin.
-mäkään en oo täydellinen, multa puuttuu heikkouret-
Jokaisen vapaan ihmisen oikeus on kusta luontoon.
-Veikko Huovinen
..näin ulkomuistista:unsure:
Veikko Huovinen taisi tarkoittaa "luonnolla" metsää.
Ps. Saapi mettään paskoakkin jos hätä yllättää :).
Mutta mikä siinä on, että miesten pitää ulkoilmassa aina kusta jotain vasten? Keskustan seinänvierukset, kukkalaatikot, ovisyvennykset jne. löyhkää usein urealta. Onko siihen seinään kiva "piirrellä" vai onko kyseessä viehättävä illuusio siitä, että kukaan ei näe minua ja piliäni, koska edessäni on este?
Kyse on kulmasta ja roiskeista. Taitavasti esteeseen kustuna ei tule pärskeitä. Oikein nuoret uroot pystyy kusemaan niin kauas,ettei lorise varpaille ilman estettäkään. Keski ikäinen tukevassa humalassa joutuu ottamaan valtavan etunojan ettei kusisi kengilleen jolloin seinään,tolpaan tahi vastaavaan on hyvä tukeutua.
Tirsk! Nyt ymmärrän ne tyypit joita näkee joskus otsa seinää vasten sammuneina. Fysiikan lait jne.
Toisaalta tässä voi nyt olla se sama, kun koiralta kysyttiin, miksi se nuolee pallejaan.
Vastaus oli "Because I can."
Ettei nyt olisi kateutta?
Pissaa ja Pokemonia, täällä tänään vähän erilaiset jutunaiheet kuin normaalisti...
Vaihtelu virkistää, ei siinä mitään. :D
Kyllä joskus nuorena festarikävijänä harmitti pissimisen vaikeus miehiin verrattuna, mutta nykyään asioin enimmäkseen vesiklosetissa, joten erolla ei ole suurta merkitystä.