Sen takia vältän tätä aikaa ;) Sama homma vapun tienoilla kun porukka meinaa kuukaudessa hoitaa ittensä rantakuntoon...
Printable View
Onkos Pörri valvottanut, vai miksi väsyttää :confused: Sano Pörrille et oottaa aamuun.:popcorn:
Onhan näitä tammikuun ryntäyksiä nyt muutama tullu todistettua, aina se vaan yllättää, vähän niinku talvi autolijat :D. Noh jalkapäivä ja kyykkyräkki vapaana joten ei nuo ihmiset liiaksi haitolla ollu :D.
Hyi mikä olo, ehkä pitäis juoda useammin tai sitten vielä harvemmin :lol:
Banaania kostoksi vaan. Meinaan et jos nihkeä olo.:laugh:
Olisit ottanut kunnon kännin. Nukkusit vieläkin.:)
Muistan olon, vaikka siitä 10 vuotta kohta.:teaching:
Mitämitä, onko Paavo ryypännyt? Nauttinut vähän toisenlaista Pirtelöä vaihteeksi? :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=jYg8L8mdSxM
Jos joku tulee yhtä kipeäksi viinasta, kuin minä. niin on kipeä todella pitkään. Makasin yleensä vessan lattialla, seuraavan päivän.:facepalm:
Vodkaa ja giniähän siinä uppos ja taas tein sen virheen että join liian nopeesti + appelsiinimehua vodkan kanssa joka alkaa aina mulla närästämään. Laatta ei sentään lentänyt mutta lähellä oli :lol:
Eli seuraavaksi voisi paavolle laittaa absinttia (aitoa) potullisen :)
Viimeksi olin 3 päivää kipeänä kun "maistoin" keijujuomaa [emoji87]
Kyllä se on ihan parasta kun 2h laskuhumala unien jälkeen herää vitulliseen tärinään,päänsärkyyn ja kuvottavaan oloon. Vasta seuraavana päivänä tohtii jotain syödä :D. Kerran oon vastaavan olon kokenu, ei muuten helpottanu sekään että oli kyseisenä iltana nakannu selälleen portaikkoon -> selkä yhtä mustelmaa. 3v tapahtumasta ja aina sitä lämmöllä muistelee.
Kerran oon jenkkipontikan ansiosta heränny sängystä omasta oksennuksesta, never again.
~ 15 päivää tiukkaa ja heräsin itkien viinakrampissa lattialta sohvan viereltä, 100 € per päivä oli budjetti ja 16 päivä lasketeltiin rauhallisesti viinipullolla ja muilla pienillä. :)