Ei vittu mä nauran näit teidän juttuja :D Anteeksi.
Urdulla ja Barolella kyl sanavalinnat hallussa.
Kunnon inventaariot ja evankeliumit ;D
Itsekin noro-viruksen viimevuonna kokeneena ja siitä selvinneenä tiedän kyllä tunteen. Toivoin kuolevani.
Printable View
Ei vittu mä nauran näit teidän juttuja :D Anteeksi.
Urdulla ja Barolella kyl sanavalinnat hallussa.
Kunnon inventaariot ja evankeliumit ;D
Itsekin noro-viruksen viimevuonna kokeneena ja siitä selvinneenä tiedän kyllä tunteen. Toivoin kuolevani.
Au, ei saa naurattaa toista, kun toisella on yrjöämisestä pallea ihan paskana. :D
Meillä on vessassa tällä hetkellä niin ahdasta, etten ees kuvittele mahtuvani sinne makailemaan. Tästä saan kiittää rakasta siippaa, joka on jättänyt sinne märkäimurin kuivumaan. Siis kuukausi sitten. Ja on siellä lisäksi maalausvehkeetkin kuivumassa. Olleet jo puolitoista kuukautta. Enää en jaksa edes nalkuttaa niistä. Olkoon siellä, kyllä sinne vielä pöntölle mahtuu. Lattiaa siellä on vapaana tasan jalkojen paikat. Ehkä sitten joskus, jos tän kämpän remppa joskus valmistuu, niin mahtuu vessaan pesemään kädetkin muualta kuin pöntöltä istuen tai ulko-ovelta kurottaen.
Vituttaa kun töissä kiellettiin sisällä höyryäminen.
Todennäköisesti vielä ihan vittuillakseen vain:mad:
No, tiputtaa ainakin työtehoa moinen pelleily kun joutuu meneemään ulos höyrylle, väheni kyllä höyryttelykin.
Mä en oikein ymmärrä teitä jotka ovat kettuuntuneita töissä höyryttelyn kiellosta. Meillä ei ole kielletty enkä kyllä ole lupaakaan kysynyt, eikä tulisi kyllä pieneen mieleenkään toimistotiloissa työpisteellä panna höyryten. Ei sitä röökiäkään tarvinnut siinä kiskoa. Kuitenkin säännöllisin väliajoin tulee käytyä juttelemassa jonkun muun kanssa, hakemassa kahvia, vessassa, tms niin aina voi poiketa esim keittiöön, johonkin vapaaseen neukkariin tai loungehuoneeseen ja höyrytä siellä muita häiritsemättä / provosoimatta. Lisäks saa kätevästi pidettyä pienen tauon joka tutkitusti auttaa työssä keskittymiseen. Jos itsepintaisesti höyryäisin työpisteellä, ei menis varmasti kauaa ennenkuin johto olisi pakotettu kieltämään se kokonaan.
Käytöstavoilla ja pienillä kompromisseilla saa omastakin elämästä paljon helpompaa ;)
Aargh :mad: 30ml potullinen Diy sekotusta viemäriin! Pari viikkoa kypsyttänyt edellispäivänä ekat maistelut :p Hyvää. Sitten hirveät närästykset päälle ei auttanut Renniet eikä Lanzot!
Pitää nollata toi resepti.
Ymmärsinköhän nyt oikein,jos keliaakikko saa gluteenia niin nousee korkea kuume ja menee vatsa sekaisin?
Menee vain vatsa sekaisin, lähipiirissä keliaakikkoja, eli kuumetta gluteeni ei nosta.
Mutta itse tykkään töissä tehdä töitä enkä hengailla kahvilla/ulkona/juttelemassa, töitä sinne olen mennyt tekemäänkin.
Oma työ tehokkuus aikanaan nousi juuri höyryttelyn ansiosta kun ei tarvinnut mennä tupakille erikseen missä aina vierähti kaikkine tapahtumineen
matkanvarrella usempi tovi.
Kielto koski lisäksi sisätiloissa höyryttelyä ei vain työpisteellä höyryttelyä pelkästään.
Sori jos tämä vinkki on jo esitelty, mutta ruokasoodaa kun sotkee hammastahnan sekaan kerran kuussa, niin lähtee leegoista turha värikuorrutus. Lähde mm: Nämä ruoka-aineet ovat luonnon omia hampaiden valkaisijoita - Uutisia suusta - Suu - Terveysklinikat - Tohtori.fi Itse oon kokeillut (joskus jaksanut kerran viikossakin) ja nyt kun lopetti röökaamisen niin vaikutuksen alkaa huomata kunnolla. Aiemmin jaksoin lähinnä ennen tärkeitä edustustilaisuuksia fiksata väriä. Omalla vastuulla toki soodat suuhun, ei liikaa ja muistakaa huolella huuhdella. Joitain soodaa tai suolaa sisältäviä valmiita hammastahnoja afaik on myös kaupoista saatavilla.
300000 tulot vuodessa, ja vastaat että budjetointi kysymys?
Taisi viitata hienoon lehtikirjoitukseen, jossa 300 kiloeuroa vuodessa tienaava ilmoittaa, että 300€/kk riittää hyvin opiskelijalle.
''Se on vain budjetointi kysymys''
Oliko se se sama mies joka selvitti että "jos minä olisin vähätuloinen niin laittaisin kuukaudessa 500€ säästöön. Siitä tulee vuodessa jo hyvä summa ja sillä voi sitten ostaa sijoitusasunnon."
Mun mielestä on hienoa kun varakkaat opettaa köyhälle säästämisen salat. "Kato joka kuukaus laitat puolet tuloista kasvamaan korkoa"... Ja asun pahvilaatikossa kun ei oo varaa maksaa vuokraa?
Aaaaaaargh, Aktian verkkomaksu välittömästi Skrillille ei toimi kuin luottokorttikaan, taisi jäädä G-Belli hyllyyn.
Kiitos Ignorant tämän postaamisesta, meinasin jo itse alkaa kaivamaan. Sain meinaan aika hyvät raget ko. kirjoituksesta.
ärsyttää; ekan tuotepakkauksen laturi ja toinen akku sanoivat sopimuksen irti 3 viikossa, nyt eilen tulleen lähetyksen kaikki 3 kpl CE5-clearoa eivät muodosta höyryä ... mallimerkintä eGo ei taida taata laatua ... taidan vaihtaa osuuskuntaa ...
Ärrrr.. hetipitiliimalla boxmodin trimmerin varsi kiinni, kun viereen tehdystä liimauksesta imeytyi väärään rakoon. Pikkasen ruuvarilla vääntöä ja *naps*
Akseli pyörii tyhjää ympyrää, mutta kaikeksi onneksi jäi kuitenkin 4-6V säätövaraa.
Vielä kun niin tiukasti rakennettu modi, ettei pysty vaihtamaan rikkomatta koko laitetta tuhannen paskaksi.
ei taida ei, kun se eGo sinällään ei kerro valmistajasta yhtään mitään. Joyetechin valmistamien alkuperäisten eGo:jen pitäisi olla tasalaatuisempia ja kestävämpiä kuin kopioiden, mutta kyllä nekin voivat jo takuuaikana rikkoutua.
Clearojen kohdalla kyseessä on todennäköisesti kosketushäiriö, eli navat ei saa kontaktia akkuun. Erittäin yleistä eGo-kopioiden kanssa pelatessa. Clearojen tai eGo-akun napoja voi yrittää varovasti nitkuttaa reunoilta ulospäin vaikka suoristetulla paperiliittimellä tai pikkumeisselillä josko auttais.
millonkahan sitä oppii lukitsemaan pohjanapin ennenkuin menee setuppia sorkkimaan sormillaan. toinen kerta tänään kun paistoin meshin sormenpäähän
Vituttaa kun ei ole vuoteen ollut tarpeeksi rahaa minkään oikeesti kivan hankkimiseen. Kaikki uutuudet menee sivu suun ja samoilla vehkeillä höyryttely alkaa maistumaan vahvasti puulta. :smoke:
Jospa poistetaan tämä oman turvallisuuden takia. :D
Kun taas tuli nää Suppoman alkkarit aamulla jalkaan ja ne on jatkuvasti rullalla perseessä!
Vittu!:mad:
Nukuin liian pitkään ja nyt on vähän tympeä fiilis. Olis pitänyt mennä aikaisemmin maate...
Kaikki.
Alkuun pääsee mutta tulee aiheuttamaan vitusti päänvaivaa se setupin tekemisen opettelu kiinagennyllä. Säästää hermoja jos sijoittaa parempaan, mikäli vaan uskoo pystyvänsä hyvien setuppien tekoon.
Ja kaikki varmasti oppivat kunhan jaksavat vääntää.
E: Ja mikä vitun idea on tossa Elisan Bewan modeemissa? Sain tänään PT:n vaihdoksen yhteydessä uuden motukan. Sitä ei voi konffia ellei ole Elisalta accounttia. Accountin tein, mutta omilla sivuilla "ei ole käytössä olevia liittymiä". Kyllä netti kuitenkin toimii saatana. Elisa tarjoaa sivuillaan mahdollisuuden lisätä liittymän osoitteen perusteella, mutta ei löydä hakukone mun osoitetta. Tarjoaa sitten YH-numeroa jolla varmasti träckkää. Sen pitäisi olla sopimukseen kirjattu, mutta eipä se siellä ole. Saatana. Miksi tehdä asiat vaikeaksi kun olis vaan voinu antaa kokeneempien käyttäjien konffia omat juttunsa. Vittu.
Halvin mekaaninen, minkä saat. Turha satsata enempää pelkkään virtalähteeseen.
rinteessä tökkäsi suksi ja maailma heitti ylösalasin silmissä. rytäkässä löystyi vissiin sturmin nappi ja tuolihississä ketutushöyryjä kaivaessa koko nappi ja jousi lensi helvettiin... varaosien metsästystä
Itse ostin sen satasen putken ja sit AGAn nokkaan ja hyvin rokkaa. Itse perustelin itselleni sen satasen putken hankinnan sillä, että jännitehävikki pieni ja saa sen sitten ainakin jollain hinnalla myytyä pois, kun noita kiinanihmeitä joutuu melkein antamaan pois. Kumminkin siihen putkeen saa laittettua myös muutakin kiinni kuin vain RTA-vehkeitä ja Kikkihiirellä siitä tulee VW-vehje, niin se on parempi siihen vähän enemmän satsata.
Joku saatanan kurapersepaviaani parkkeeranu corollanrutkunsa meidän tolppapaikalle, eli eipä tarvinnut laittaa autoa sitten piuhaan! Eipä tosin tarvitse senkään mihinkään kuvitella lähtevänsä ilman, että kerron hieman mielipiteitäni kyseisestä perseilystä (parkkeerasin autoni siten, että tuosta on turha yrittääkään lähteä mihinkään). :mad:
Tien toisella puolella (~30 metrin päässä tuosta meidän ruudusta) olisi toki kaupan parkkipaikka, johon voisi auton kyläilyä varten jättää, eikä käyttää muiden maksamia varattuja paikkoja! Sama auto on pari kertaa aikasemminkin näkynyt satunnaisissa ruuduissa tuossa parkkipaikalla ja nyt näköjään päätti käyttää meidän paikkaa..
Saatana, että taas osaakin vituttaa!