yöllisiä hankintoja tässä katselen. minkälainen toimitusaika olisi aspiren triton hollow tankkiosalle ja onko sen hinta tiukka kun itse kokotankin hintakin on pudonnut kaikkialla..
yöllisiä hankintoja tässä katselen. minkälainen toimitusaika olisi aspiren triton hollow tankkiosalle ja onko sen hinta tiukka kun itse kokotankin hintakin on pudonnut kaikkialla..
Luulin että olitte poistanut alekoodit käytöstä, koska tilatessani en löytänyt puusilmälläni mitään järkevää paikkaa mihin sellaisen olisi voinut kirjoittaa. laitoin lopulta lisätietoja-kenttään "esavuke"
Aluksi harkitsin myös koodeja "köyhä opiskelija" tai "halvat huvit".
Alekoodin voi syöttää ostoskorisivulla. Kavalasti tuo kenttä on nimetty otsikolla KAMPANJA KUPONGIT (ja vielä yhdys sana virhe):
Liite 25618
Muoks: Kannattaa antaa palautetta :) Alekoodi-kenttä on nyt otsikoitu uusiksi ja koodin voi lisätä ostoskorisivun lisäksi vielä maksusivullakin. Enää ei pitäisi olla vaikea löytää (kunhan löytää ensin jostain alennukseen oikeuttavan koodin :) ).
Liite 25623Liite 25622
Ja niin #100277425 saapui Pohjolaan, on se komia. Kiitos.
Muuten, prisman rautapuolella kannattaa ainaskin kysäistä. 5- 10 % poistuu hinnasta.
Lisää uuden verkkokaupan mukavuuksia! Nyt tarjolla tuotteista bundleja ja lisäksi sivusto on kokonaan suojattu salauksella.
Osaan tuotteista on nyt luotu bundleja, jotka on paitsi kokemuksella luotuja varmoja yhdistelmiä, joissa ei voi mennä vikaan, myös hieman edullisempia yhdessä ostettuna. Kuvassa esimerkiksi Kangerin KBOX 200W ja Culture Vaporin nesteiden tuotesivun alalaidasta löytyviä bundleja.
Liite 25645Liite 25644
Bundleja saa ehdotella tai toivoa tiettyyn tuotteeseen meidän rakentamaa bundlea niin pistetään asiat mietintämyssyyn ja toteutukseen :)
Mikähän mulla mättää kun en saa näkymään kuvia tuolla sivuilla. Android mobiililaite käytössä ja chrome selain. Etusivun kuvat näkyy, mutta jos meen vaikka tankit ja clearot osastolle niin siellä ei pysty katsomaan kuvia, pitää aina aukaista tuotteen oma sivu että näkyy.
ISO kiitos Finnvapelle nopeasta toimituksesta ja bonareista =D mahtavaa toimintaa \o/
taas paketti 5:ssä arkipäivässä kotona eikä ketään kiinnostanut nikotiininesteet
Erittäin huonoja kokemuksia Finnvapen asiakaspalvelusta. Eivät vastaa viesteihin jos asiakaspalaute on jotain muuta kuin että ''Kiitos'' tai jos ''Olette parhaita''. Lisäksi eivät osaa pahoitella asiaa jos asiakkaan kokemus on ollut huonoa.
Nykyisin tilaan nesteeni muualta ja tarvikkeet haen kaupasta Helsingistä.
Mitenkä se voi olla myyjän vastuulla mikäli asiakas hankkii tuotteen, joka ei sitten sovellukaan itselleen?
Jollain on vaan huono päivä. Jos kyse on tosiaan siitä ettei nesteet maistu, niin mulla olis kaupat olleet aika vähissä alkutaipaleen jälkeen. Jos on viallinen laite, niin sitten ymmärrän kiukuttelun. Jos on ostanut nautiluksen atoja subtankkiin, eikä niitä saa sopimaan toisiinsa, niin se on peilikuvan kanssa keskustelun paikka.
Mulla ei Finnvapesta ole kuin positiivista sanottavaa.
:hatsoff:nopean toimituksen ansioista viikonloppu meneekin uusia litkuja maistellessa. Kiitos jälleen kerran :)
Mikäs on tilanne Kangerin DripBoxin kanssa ja mitä tulee hintaa?
Jos tuohon pystytte, niin hinta on nykyisellä dollarikurssilla HYVIN kilpailukykyinen.
Osaisiko kauppias sanoa kerkeääkö perjantai iltana tilaamani iKeppi tulla perille ennen pääsiäistä? :thinking:
Noniin mä vähän arvelinkin. Onko mahdollista vaihtaa expressiin vielä?
on toki, laita viesti asiakaspalvelu@finnvape.com
Laita otsikkoon: "Toimitustavan muutos" ja tilausnumerosi
FinnVape avaa ensimmäisen sähkötupakkamyymälänsä Helsingin ydinkeskustaan huhti-toukokuun vaihteessa.
Nyt etsimme henkilökuntaa myymälään. Tarjolla on sekä kokopäiväisiä että osa-aikaisia työsuhteita.
Jos olet täysi-ikäinen, myyntihenkinen, työtä pelkäämätön, tulet hyvin toimeen ihmisten kanssa, sinulla on vähintään perustietämys sähkötupakkatuotteista ja osaat puhua suomen lisäksi vähintään englantia, voit olla etsimämme myyntihenkilö.
Lähetä kuvallinen CV ja saatekirje palkkatoivomuksineen sähköpostitse 29.3.2016 mennessä: finnvape@gmail.com
Ilmoita myös, oletko kiinnostunut koko- vai osa-aikaisesta työstä.
Kutsumme lupaavimmat ehdokkaat haastatteluun Helsinkiin 20.4.2016
No katos mokomaa ja uusi kivijalkamyymälä on aina tervetullut :thumbsup: Aika rohkea veto näin Vapokalypsin alla ja tästä propsit ja toivotan menestystä. Itse aion omalta osaltani kyllä tukea paikallista yrittäjää ja saa nähdä tuleeko kovakin hintakilpailu muiden seudun myyjien kanssa (asiakkaan eduksi tietenkin) :sarcasm:
Miten saisin sivuston näkyyn oikein? Mullla näyttää vaan tuommoselta ja kuvat ei lataudu. Samsungin tabletilla koitan katella. https://imageshack.com/i/porUJ3hAp
Onko noilla Dripboxeilla muuten Kangerin taholta asetettu päivämäärä, koska ne saa laittaa jakoon?
T. "En ole hätäinen, mutta..."
Eli juurikin kaikki samaa ku mulla. Koitin vielä operalla kans mutta joku mulla mättää. Tutkimukset jatkuu.
No voi perhana noita espanjalaisia siestoja.:D
Ratkaisu löytyi. Vaihdoin mozillaan ja valitsin että käytä tietokoneversiota. Chromella en saanut toimimaan. Mutta pääasia että nyt toimii, tiiä vaikka löytyis jotain heräteostosta! :)
Kangerin Dripbox ja Moradin RDA saapui tänään varastoon. Eilenhän saatiin jo MiniVoltit hyllyyn :)
Hei Finnvape! Koska teille mahtaa tulla varastoon Cubiksen Titaani-atopäitä?:thinking: