Ei, El se, furryily on normisettiä.
Meinasin nakuja naaraita.
Printable View
Ei, El se, furryily on normisettiä.
Meinasin nakuja naaraita.
Vapottelun kolme tasoa:
1) pumpuli toimii 2) mesh toimii 3) nakuja naaraita miitissä
Barole paikalle, niin saadaan naaraat riisuuntumaan.
Or not.
On internet ja sitten iRL ja ne kaksi eivät välttämättä kohtaa.
Tai sitten kohtaavat, elämä on laiffii.
Etteikö internet vastaisi tosielämää. En usko.
Mutta Hervanta oli loistava paikka.
Valtakunta tisseistä!
Börje pitäköön boobsinsa, välitä tosin kiitokset ystävällisestä tarjouksesta, mutta en ole ihan vielä niin kokeilunhaluinen,
Nukkumaan, nythän on jo ruottalaisuuden päivä, toinen toista:cool:
Muttei ilman kolmatta?
Juuei, ruattalaisuudenpäivä ja "toinen toista" ei just nyt hotsita.
Edesmenneen kaimani sanoin "Exit only".
Halme :thumbup:
Jep.
Kevyet mullat, Ludvig Borga.
Menet samaan kastiin, kuin Myllylä.
Isoja miehiä, jotka lankesivat lopulta.
Ja media nauroi matkalla pankkiin.
Ilmeisesti Toinen Toista lamautti foorumin.
Mää päätin äsken että tilaan jotain vähän isompoaa NYT kun toi eroll joka ei maistu enää millekkään. Turha noitapilli..
Sit kuvia tuitusta ratsastamassa sen isomman "pillin" kaa jookos?
Tää on ainoo kivan värinen jonka löysin
Smok SID VW-mod 3-15W 18650 musta/hopea/kulta/purppura
tilaan ton alla olevan valmiin paketin, mitä varaosii otan lisäks? Tää ei ny varmaan kuulu tänne mut jos sais nopeimman vastauksen koska mä päätin että tilaan NYT!
Edit. Vai kannattasko oottaa et on selvin päin ja päätöksestä aikaa enemmän ku tunti... :lol: Nyt tää tuntuu loistavalta idealta mut jos huomenna aattelenki että miks helvetissä mä TON tilasin..
Eiks ton sidin kaa oo ollu jotain ongelmia porukoilla, voi kyl olla et muistan väärinki. Suosittelen vähän tutkailemaan ja vaikka laittamaan niitä ratsastuskuvia silläaikaa kun kuiteski tylsiä hetkiä tulee :laugh:
Www.E-smokeireland.eu
Aspire Nautilus 33€ (clearomizer and tanks kategoria)
Nitecore i2 15€ (chargers kategoria)
Alennuskoodi boards jolla saa -10%
Postit muistaakseni 3,40€ ei kirjattuna. Yht jotain öö 46,6€
Puffilta se SID 49,85
Lisäksi nautilus atopäitä vaikka paketillinen eli 5kpl. 14,90
Esavuke koorilla vähän pois, tekenee Yht 58,28
Akkulasta vaikka NCR18650PF 2x kusteineen 16,05
120 huppista keikkaa mutta tuollaisen itse kasailisin :D
Tosin sidi nyt vähän meh. Ainakin päriseeeee jossei muuta.
Jäitä hattuun ja huomenna kaupoille. :laugh: Aamuun mennessä porukka pistää kasapäin ehdotuksia, menee sunnuntai mukavasti pähkäillessä. :crazy:
Odottele tuittu huomiseen :D
E. Vamo + Vamo V3 ? :)
Mekaaninen ja RBA. Meshiä ja pumpulia kehiin. Ne on nuo VV/VW:t naisten... eiku lasten... eiku ruotsalaisten metkuja.
Ihan tosissaan: jäitä hattuun ja selvinpäin jotain tarpeellista ja sopivaa.
Joo! Kyllä mä ny varmaan nyt hoidan tän! Noi tarrat on mahtava idea, jee! :thumbsup: Noita vamoja on tuolla aika monta mut haittakse. Ja niitä saa kans paketteina kans joissa tulee kaikkee mukana!
Joo mua väsyttää enkä tajua mistään mitään, jätän ton sittenki toiseen kertaan.. Ärsyttää kun mulla oli jo kerran kaikki tarvittavat katottuna mut sit aattelin että tää rolli riittää ihan hyvin ja poistin ne suosikeista. Vaik tuolla sivuilla on noita pakettiesimerkkejä valmiina nii ehkä perehdyn eka vähän enemmän että saan tuunattua siitä setistä mahollisimman sopivan ittelleni. Kattoo sit huomenna
Mä huomaan että te ootte hukannu känniketjun ja joku yrittää horjuttaa mun asemaa Harem-el-Barolena. Jumalauta.
Tänään on Ruotsin kansallispäivä, toinen toista.
Luojan kiitos en yöllä tilannu mitään. Oon niin kana-aivo etten höyrypään käsikirjan lukemisenkaan jälkeen tajua mitään volteista ja ohmeista, saati että olis mitään hajua että miten niitä säädetään. "Pistetääs ohmeja ton verran ja voltteja tän verran" sen jälkeen ainoa puff kuuluu hiusten latvoista.
Edit. Poistin toisen hämmästyksen aiheen ettei joku tekniikan ihmelapsi tuu päteen siitäkin ku mää en jaksa.
Sulla on 1215 viestiä etkä vieläkään tiedä, että täällä voi myös esittää kysymyksiä jos joku asia ei taivu? :p
Lykkäät mieluisan höyrystimen laitteeseen ja alat säätää watteja ylöspäin maun mukaan. Aloittaa vaikka kuudesta. NOIN hankalaa se on. (:
No entä jos kerrot mitä haluat niin Barole etsii ja toimittaa kotiovelle?
Sitä varten on laskurit olemassa, niihin kun laittelee lukuja, niin koko homma aukeaa kuin kevätkukkanen hetken päästä:)
Jos ei muuten aukea tuo Ohminlaki.